تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805340898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو همایش « شهریار و قرآن» و «علامه طباطبایی و قرآن» در تبریز برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دو همایش « شهریار و قرآن» و «علامه طباطبایی و قرآن» در تبریز برگزار می شود
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: استان آذربایجان شرقی برای این رقابت‌ها به خوبی آماده است و در کنار برگزاری مسابقات دو همایش با عنوان شهریار و قرآن و علامه طباطبایی و قرآن برگزار خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای قرآن ، برگزاری مسابقات قرآن را نزدیک به قله دانست و گفت: مسابقات قرآن با برگزاری سی‌وهفت دوره به قله بسیار نزدیک است زیرا پیش از این رقابت‌ها فقط در دو رشته حفظ و قرائت برگزار می‌شد اما امروز با برگزاری رشته مفاهیم به سمت تفسیر رفته و در کنار برگزاری مسابقه فعالیت‌های زیادی مانند محافل قرآن، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی سبب رشد مسابقات و نزدیکی آن به قله‌های مورد نظر شده است.

وی از تدارک گسترده استان آذربایجان شرقی برای برگزاری مطلوب مسابقات خبر داد و گفت: استان آذربایجان شرقی برای این رقابت‌ها به خوبی آماده است و در کنار برگزاری مسابقات دو همایش با عنوان شهریار و قرآن و علامه طباطبایی و قرآن برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از افزوده شدن چند بخش جدید به مسابقات امسال خبر داد و گفت: امسال چند جایزه ویژه در مسابقات داریم که یکی از آنها پرداختن به بحث تلاوت معناگرا و خشوع در تلاوت است. با توجه به اینکه در سالهای اخیر نشست‌هایی با این موضوعات برگزار و شاخص‌هایی تعیین شده است، امسال در این بخش‌ها داوری ویژه‌ای صورت گرفته و به تلاوت معنا محور جایزه ویژه تعلق می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات کشوری قرآن در شیراز گفت: مسابقات شیراز با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و این رقابت‌ها شاخص‌های مسابقات را چند درصد ارتقا داد و امروز استان‌هایی که میزبانی مسابقات کشوری قرآن کریم را می‌پذیرند، باید این رقابت‌ها را در سطح عالی برگزار کنند.

وی در خصوص پوشش رسانه‌ای این دوره از مسابقات گفت: امسال برنامه‌های ویژه‌ای در رادیو و شبکه قرآن داریم و طی آن آیین افتتاحیه، اختتامیه و فینال مسابقات به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود، البته امسال تلاش می‌کنیم یک بخش مردمی هم برگزار کنیم یعنی بهترین فرازهای تلاوت توسط مردم انتخاب و منتشر می‌شود، البته تلاش ما این است که عموم مردم سهم بیشتری در برگزاری مسابقات داشته باشند و با انعکاس مطلوب به گونه‌ای عمل کنیم که مردم خودشان رقابت‌ها را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تغییر در روند داوری مسابقات از سالهای آینده گفت: اگر بخواهیم بار معرفتی مسابقات بیشتر شود باید در داوری‌ها تجدیدنظر کنیم زیرا اینکه فقط یک نفر به مقام اول، دوم و یا سوم برسد داوری مسابقات را با حاشیه‌هایی مواجه می‌کند، از این رو در کمیته فنی مسابقات تلاش می‌کنیم با سطح‌بندی نفرات برتر تعدادی را قاری عالی، تعدادی را ممتاز و تعدادی را قاری خوب معرفی کنیم، البته این کار امسال اجرا نخواهد شد اما تلاش می‌کنیم این اتفاق در سالهای آینده هم در انتخاب نفرات برتر و هم در اعزام به مسابقات مختلف بین‌المللی صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از تعیین شاخص‌هایی برای انتخاب استان میزبان خبر داد و گفت: برای تعیین استان میزبان ابتدا درخواست استان‌ها را دریافت می‌کنیم و طبق شاخص‌هایی استان میزبان تعیین می‌شود، البته قصد داریم از هم‌اکنون شاخص‌هایی را برای تعیین استان میزبان در 4 سال آینده تعیین کنیم و میزبان مسابقات برای 4 سال تعیین و معرفی شود.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

بزرگترین رویداد قرآنی کشور از 6 اسفند آغاز می شود/ حضور 470 نخبه قرآنی در مسابقات سی و هفتم
همایش متولیان موقوفات شهرستان‌های 13گانه استان خراسان رضوی/ وقف قطعه زمینی با ارزش 125میلیون ریال در شهرستان‌های جغتای
سازمانها و ارگانهای مختلف مردم ایران را به حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند
وقف منزل مسکونی به ارزش ده میلیارد ریال در مشهد مقدس / حضور 9 نماینده خراسان رضوی در سی و هفتمین مسابقات قرآن کریم
از راه‌اندازی دبیرخانه تحول اقتصادی موقوفات کشور و اجتماع سراسری مردمی "من عاشق محمدم" تا افتتاح 10 طرح عمرانی در بقاع متبرکه خراسان رضوی
وقف باغ 10 هزار متری مرکبات در بهشهر در امورقرآنی




کد خبر: ۵۱۳۹۸۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن