تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژیک اشتباه در دانشگاه آزاد پایه‌های اعتماد مردم را سست خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
استراتژیک اشتباه در دانشگاه آزاد پایه‌های اعتماد مردم را سست خواهد کرد
قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه ادامه استراتژیک اشتباه در دانشگاه آزاد پایه‌های اعتماد مردم را به این دانشگاه سست خواهد کرد، گفت: مسئولان نظارتی مراقب باشند که دانشگاه آزاد مجددا به باشگاه سیاسی تبدیل نشود.
محمدحسین پرکره قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از سخنان رئیس دانشگاه آزاد در شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه گفت: بسیار متاسفم از اینکه مسولان دانشگاه آزاد آمارهای بی‌پایه و اساس خود را ملاک پیشرفت دانشگاه اعلام می‌کنند و یقین داشته باشند ادامه این استراتژیک اشتباه پایه‌های اعتماد مردم به دانشگاه آزاد را سست خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه خروجی کارها را می‌بینند و هرگز آمار و ارغام را باور نکرده‌اند، تصریح کرد: بارها آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد به وسیله فعالان دانشجویی و بصورت کاملا علمی و منطقی نقد شده است و تناقض این آمارها نیز بصورت تئوری و علمی به اثبات رسیده است، اما مسئولان به جای ارایه پاسخی منطقی هجمه و تسویه حساب را در برخورد با منتقدین پیشه خود قرار داده است.

وی ادعای کاهش وابستگی به شهریه‌ها و در عین حال افزایش ناعادلانه آن و یا اینکه افزایش 5 میلیونی حقوق مدیران خاص در صورت اعلام کمبود بودجه از سوی مسئولان دانشگاه را دو نمونه متناقض از آمارهای مدیران این دانشگاه عنوان کرد و اظهارداشت: آقای میرزاده بگوید سرنوشت دانشجویانی که به سومدیریت‌ها اعتراض داشتند و تحصن کردند به کجا رسید؟

 قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه مواضع تند و غیر علمی رئیس دانشگاه آزاد از زاویه دیگر قابل نقد و بررسی است، گفت: مسئولان نظارتی مراقب باشند که دانشگاه آزاد مجددا به باشگاه سیاسی تبدیل نشود. چرا که اقدامات در این دانشگاه نشان می‌دهد که دانشگاه‌ آزاد در اجازه جناح‌های سیاسی است.

پرکره با اشاره به اینکه رییس دانشگاه آزاد در ادامه تاکتیک "فرار برای پنهان کردن واقعیت" به دخالت نیروهای برون دانشگاهی اشاره‌ می‌کند و فعالیت آن‌ها را منوط به مجوز هییت 3نفره می‌داند، گفت: به نظر می‌رسد برچسب "نیروهای برون دانشگاهی" توسط رییس دانشگاه آزاد یک اقدام سیاسی برای محدود کردن تشکل‌های مستقل و ارزشی در دانشگاه‌ها باشد.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی اضافه کرد: این تاکتیک نخ نما برای جامعه تازگی ندارد و تلاش برای خروج این نیروهای اعتقادی و انقلابی سال‌ها پیش در دوران حاکمیت دوم خردادی‌ها با شیوه‌ای متفاوت کلید خورد که در آن زمان هم عقیم ماند و یقینا در این دوران هم عقیم خواهد ماند.

مشاورعالی ریس سابق دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه مگر دانشگاه آزاد اجازه دارد اذهان عمومی بیرون از دانشگاه را به کنترل خود درآورد، تصریح کرد: این جمله که منتقدان بیرونی دانشگاه برای انتقادات خود از دانشگاه مجوز بگیرند وجاهت قانونی ندارد و یک درشت گویی رسانه‌ایی است.

پرکره در پایان گفت: یقینا دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دستاورد علمی جهان اسلام است که با مدیریت اندیشمندانه بزرگان نظام و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب به بار نشسته است و مطمئنا گروهی منفعت طلب که سوابق مدیریتی قابل توجهی در نظام نداشته‌اند نمی‌توانند با سنگر گرفتن پشت افراد بزرگ و بهره‌مندی از ادبیات درشت از این نمد مردمی برای خود و وابستگانشان کلاهی دست و پا کنند. چرا که هر تفکر زیاده‌خواهی و سودجویی در مقابل قدرت لایزال الهی محکم به شکست خواهد بود.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

دعوت ستاد دانشجویی استقبال از دکتر روحانی برای حضور در دانشگاه قم
بارها به احمدی‌نژاد توصیه‌ کردم که رحیمی از جنس شما نیست
انصاری: جمهوری اسلامی ظرفیت تامین سعادت و پویایی جامعه را برای همیشه دارد/چمران: در اصول و روشمان دچار تردید و تشکیک نمی‌شویم
مازندران همه جاذبه‌های طبیعی را برای توسعه توریسم داراست/ دسترسی به استان‌های شمالی باید آسان‌تر شود
آغاز نشست مشترک مجمع موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی
اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی اعلام شد/ غیبت نام سعید جلیلی در بین اسامی/ برگزاری نشست 9 اردیبهشت ماه
اعلام موجوديت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی
اعلام اسامی اعضای شورای عمومی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی




کد خبر: ۵۱۳۹۲۸۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن