تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت جوی پایتخت و کشور/جدول


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: آسمان تهران امروز، ابری درپاره ای نقاط بارش باران یا برف بتدریج نیمه ابری و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و شهر تهران در حال حاضر، ابری و بارانی پیش بینی می شود.

به گزارش تراز ،امروز اواخر وقت در نوار غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود وسامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده وسبب بارش باران ودر مناطق سردسیر بارش برف خواهد شد، ضمن اینکه با نفوذ جریان هاي شمالی بارش ها در سواحل دریاي خزر تشدید می شود وعلاوه برآن بارش ها در شرق فارس، شمال کرمان، جنوب یزد،خراسان رضوي ، خراسان شمالی وشمال سمنان شدت بیشتري خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه دوم اسفند ماه 93"  اواخر وقت در نوار غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود وسامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده وسبب بارش باران ودر مناطق سردسیر بارش برف خواهد شد، ضمن اینکه با نفوذ جریان هاي شمالی بارش ها در سواحل دریاي خزر تشدید می شود وعلاوه برآن بارش ها در شرق فارس، شمال کرمان، جنوب یزد،خراسان رضوي ، خراسان شمالی وشمال سمنان شدت بیشتري خواهد داشت.

براساس این گزارش، روز یک شنبه سامانه بارشی در نوار شرقی کشور فعال خواهد بود و در این روز نیز شدت بارش ها در شمال سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی وشرق خراسان رضوي خواهد بود. این سامانه روز دوشنبه در بخش هایی از شمال شرق وشرق کشور فعال خواهد بود و طی سه روز آینده دریاي خزر مواج و طوفانی است.

شایان ذکر است، امروز نیمه شرقی خلیج فارس، دریاي عمان و در روزهاي یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس ، دریاي عمان و تنگه هرمز مواج خواهند بود و نیز براي مناطق شرق و جنوب کشور طی امروز و فردا به سبب وزش باد شدید در پاره اي نقاط گرد و خاك دور از انتظار نیست همچنین در برخی مناطق غرب ، جنوب غرب وجنوب کشور نیز باد و گرد و خاك رخ خواهد داد که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

گفتنی است، امروز در مسیرهای جاده ای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، سمنان، مسیرهای کوهستانی استان گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، البرز، مناطق کوهستانی تهران، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس بارش برف پیش بینی می شود بنابراین توصیه می گردد برای اجتناب از اختلال در تردد جاده ای تمهیدات لازم انجام گیرد و برای سفر در مسیر های ذکر شده به همراه داشتن وسایل ایمنی زمستانی بویژه زنجیر چرخ ضروری است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، ابری درپاره ای نقاط بارش باران یا برف بتدریج نیمه ابری و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و شهر تهران در حال حاضر، ابری و بارانی پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر خواهد رسید و دمای حال حاضر تهران 9 درجه است.

نام استانبیشینه دماکمینه دمانام استانبیشینه دماکمینه دماآذربایجان شرقی04-فارس129آذربایجان غربی05-قزوین23-اردبیل6-8-قم94اصفهان90کردستان24-البرز47-کرمان157ایلام35-کرمانشاه54-بوشهر2015کهکیلویه و بویراحمد85تهران62گلستان85چهارمحال و بختیاری33-گیلان63خراسان جنوبی177لرستان80خراسان رضوی136مازندران76خراسان شمالی91مرکزی23-خوزستان125هرمزگان2919زنجان15-همدان33-سمنان92یزد1812سیستان و بلوچستان2614   
 


منبع: باشگاه خبرنگاران


شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 16:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن