تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798618898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب اولين فرمانده در استان کرمانشاه رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۵۱ب.ظ)
طي مراسمي رسمي و با حضور جمعي از فعالين فرهنگي استان کرمانشاه؛ کتاب اولين فرمانده در استان کرمانشاه رونمايي شد کتاب اولين فرمانده نوشته رضا کريمي، کارشناس امور فرهنگي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان با حضور جمعي از فعاليت فرهنگي استان کرمانشاه رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه، کتاب اولين فرمانده چهل قطعه از زندگينامه و مصاحبه در مورد سردار شهيد سيد محمد سعيد جعفري است که رضا کريمي کارشناس امور فرهنگي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان به تدوين آن پرداخته است.
کريمي در مراسم رونمايي از اين کتاب در سخناني اين طرح را ايده اي از مؤسسه شميم عاشوراييان عنوان و گفت: در واقع مؤسسه شميم عاشوراييان خاطرات فراواني از زندگي نامه شهيد جعفري که حاصل پياده سازي مصاحبه هاي مختلف بود در اختيار من قرار دادند تا به کتاب تبديل شود.
وي توجه به ارائه کتابي جامع و کوتاه را از اهداف نگارش اين کتاب خواند و پرداخت 40 قطعه به صورت موضوعي در کتاب را متذکر و افزود: در هر قطعه سعي شده است يکي از ابعاد شخصيتي و روابط و رفتارهاي شهيد جعفري مانند رابطه با روحانيت يا فعاليت هاي علمي و خيريه بيان شود.
کريمي هدف ديگر از کوتاه بودن کتاب را ارائه تصويري کلي از شهيد جعفري و خواندن کتاب در زماني کوتاه توسط مخاطب عنوان و اضافه کرد: هدف ديگر مطالعه کتاب در زماني کوتاه بود؛ به خصوص در سفرها و اردوهايي مانند راهيان نور، البته نمي توان ادعا کرد کتاب تمام زواياي شخصيت شهيد را به تصوير کشيده است چون گاهي حقيقت در گذر زمان آشکار مي شود.
وي دليل نامگذاري کتاب به اولين فرمانده را حاصل ايده اولين بودن شهيد در بسياري از امور در سطح استان و کشور عنوان و تصريح کرد: در مبارزات انقلابي، در تشکيل سپاه، در تشکيلات خيريه و در بسياري از امور اين شهيد پيشرو و اولين نفر بوده است و نام کتاب اشاره اي به اين پيشتازي است که در سال 90 در سفر مقام معظم رهبري به ساتان نيز مورد اشاره ايشان قرار گرفت.
کريمي سختگيري نهادهاي مسوول در چاپ کتاب خاطر نشان و ادامه داد: مدتي بعد از اينکه متن معطل ماند طرح را به کنگره شهدا سپاه فرستاديم، اما؛ به دليل کمبود بودجه و مشکلات آيين نامه اي کتاب باز هم بر زمين ماند اين در حالي بود که مؤسسه شميم عاشوراييان هم نتوانسته بود، در چاپ کتاب موفق شود.
کارشناس امور فرهنگي اداره کل کتابخانه هاي عموي استان، اتمام کار کتاب را سال 88 و انتشار آن را پايان سال 93 عنوان و ابراز داشت: در نهايت نشر معارف که يک ناشر ملي و داراي مراکز متعدد توزيع و فروش در کشور از جمله فروشگاه هاي پاتوق کتاب است اين پرچم را بلند کرد تا علاوه بر چاپ ما در مورد توزيع مناسب هم دغدغه کمتري داشته باشيم.
وي ادامه داد: همين جا عرض مي کنم که اين کتاب را متعلق به خود نمي دانم، شايد اگر مثلا کتاب وحدت متعالي دين را کسي چاپ کند که مطلبي تخصصي در حوزه مطالعاتي و رشته تحصيلي من است چنين حرفي نزنم و آن موقع بگويم خداوند اين لطف را به شخص من کرده، ولي؛ براي کتاب حاضر افراد زيادي زحمت کشيده اند، همه افرادي که مصاحبه کردند و متن مصاحبه هايشان در اختيار من است و من آنها را نمي شناسم.
کريمي همکاري صميمانه فرزند شهيد جعفري را متذکر و بيان کرد: ايشان با آغوش باز و مهربانانه پذيراي هميشگي ما بودند و در نقش ويراستار و ناظر محتوايي بسيار موثر عمل کردند و در اين سال ها هم چندين بار دلسوزانه از سرنوشت کتاب سوال مي کردند که جاي تقدير ويژه دارد.
کريمي در انتهاي صحبت هاي خود از مهدي محمدي، مسوول مؤسسه شميم عاشوراييان، علي صفدري، نماينده نشر معارف و مسوول فروشگاه پاتوق کرمانشاه، از همرزمان شهيد و فرزند شهيد جعفري دکتر سيد صالح جعفري به پاس همکاري و کمک هاي آنها تشکر کرد.
گفتني است اين مراسم با حضور فعالين فرهنگي استان در مجتمع تربيتي-فرهنگي امام حسن (ع) شهرستان صحنه برگزار و در انتهاي اين مراسم سردار امير نوحي و سردار محمد باقر آقايي از رزمندگان دوران دفاع مقدس از کتاب رونمايي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن