تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804511983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از همبرگر قدیمی تا گران ترین غذای دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از همبرگر قدیمی تا گران ترین غذای دنیا


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲ اسفند ۱۳۹۳.ماجرای جالب یک همبرگر ۲۰ ساله/کشف گنج بزرگ در سواحل فلسطین/پلی از ریشه درختان زنده در هند/غذایی که هر قاشقش ۱۲۰ میلیون تومان است/اعتراض مردان مجرد/ کشف اشیای عتیقه و ... ماجرای جالب یک همبرگر 20 ساله

ماجرای جالب یک همبرگر 20 ساله

یک مرد استرالیایی ادعا می‌کند که قدیمی‌ترین همبرگر دنیا را در اختیار دارد. این همبرگر نزدیک به 20 سال پیش به صورت مخصوص درست شده است و پس از سال‌ها هنوز هم به ظاهر سالم و خوشمزه می‌آید. ادوارد نتز زمانی که تنها 13 سال داشت این ساندویچ را خرید. او می گوید در حال خرید برای مهمانی بودم که تصمیم گرفتم یک همبرگر مخصوص برای دوست تپلم خریداری کنم اما هرگز به مهمانی نیامد و ساندویچش برای همیشه باقی ماند. او می‌گوید: ابتدا از روی شوخی تصمیم گرفتیم تا این ساندویچ را برای دوستم نگهداریم اما بعد از آن این تصمیم جدی شد و حالا 20 سال می‌شود که منتظر وی هستیم ولی او هرگز به خانه ما نیامده است. ساندویچ هنوز هم در بسته‌بندی اصلی خود قرار دارد. وی این ساندویچ را برای دو دهه در صندوقی نگهداری کرده است و حالا پس از این مدت به خبرنگاران نشان داده است. در ظاهر این ساندویچ سالم است ولی در اصل به سفتی یک آجر شده است و بوی خوبی هم ندارد.
بیشتر...

کشف گنج بزرگ در سواحل فلسطین

کشف گنج بزرگ در سواحل فلسطین

 غواصان رژیم صهیونیستی از لاشه یک کشتی غرق شده قدیمی، صندوقی یافتند که پر از سکه های طلا است. این گنج، بخشی از خراج سالانه فلسطین به حکومت مرکزی فاطمیان در مصر بوده که به علت غرق شدن کشتی هرگز به مقصد نرسیده است. کشف این گنج، همانند هزاران سند و دلیل دیگر، قدمت فلسطین، به عنوان یک کشور رسمی را نشان می دهد و این درحالی است که صهیونیست ها با تبلیغات وسیع خود، به مردمان ساده اندیش غربی تفهیم کرده اند که فلسطین، یک سرزمین بکر و بدون مردم بوده که یهودیان از هفتاد سال پیش در آن مستقر شده اند.
کشف گنج بزرگ در سواحل فلسطین

کشف گنج بزرگ در سواحل فلسطین
این سکه ها متعلق به دوره بین قرون 9 و 11 میلادی است و توسط خلفای سلسله فاطمیون مصر ضرب شده که در آن زمان فلسطین را نیز کنترل می کردند. به عقیده باستان شناسان ممکن است این کشف مقدمه کشف های پرسر و صدای دیگر اشیای متعلق به کشتی غرق شده ای در دوران قرون وسطی باشد.
بیشتر...

پلی از ریشه درختان زنده در هند

پلی از ریشه درختان زنده در هند


پلی از ریشه درختان زنده در هند

در یکی از مرطوب ترین مکان روی زمین، روستای Mawsynram در مگالایا هند ، یکی از زیبا ترین و جالب ترین پل های جهان وجود دارد.این پل که توسط مردم محلی با ریشه درختان زنده ساخته شده با گذشت زمان نه تنها فرسوده نمی شود بلکه رشد کرده و مستحکم تر می شود. این پل جالب از بیشتر پل های ساخته شده به دست بشر قوی تر است و در مقابل باران های بی امان هند کاملا استوار باقی مانده است.
بیشتر...

غذایی که هر قاشقش 120 میلیون تومان است

غذایی که هر قاشقش 120 میلیون تومان است

 یک نوع خاصی از خاویار که تنها در گونه نادری از ماهی خایار یاد می شود به همراه مقداری طعم دهنده و البته زیبا شده توسط دانه های طلای 24 عیار گران ترین غذایی است که می توان روی کره زمین سفارش داد و خورد. این غذا که تنها رستوران های خاص آن را سرو می کنند به ازای هر کیلو 300 هزار دلار فروخته می شود که تقریبا معادل هر قاشق 40 هزار دلار است. این یعنی برای صرف این غذا باید قاشقی 120 میلیون تومان هزینه کرد. خاویار این غذا را باید پس از مراحلی از یک نوع خاویار خاص گرفت به طوری که «والتر گرول» اتریشی پدیدآوردنده این غذا می گوید: به ازای هر 5 کیلو از خاویار می توان یک کیلو خاویار مخصوص درست کرد مشقت های زیادی دارد.
بیشتر...

اعتراض مردان مجرد و تنها در ژاپن

اعتراض مردان مجرد و تنها در ژاپن

همه جای این کره خاکی مردهایی پیدا می شوند که تنها مانده اند و نمی توانند ازدواج کنند. این افراد به دو دسته تقسیم می شود. آن هایی که از این اوضاع خود گله ای ندارند و دسته دوم افرادی هستند که سخت به دنبال پیدا کردن همسر هستند اما به هدف خود نمی رسند. از سال 2006 تا به امروز گروهی در ژاپن شروع به کار کرده است که به نام «مردان مجرد و تنهایی که کسی دوستشان ندارد» شناخته می شود و به اختصار به عنوان «کاکوهیدو» از آن یاد می شود. این گروه توسط فردی به نام «کاتشیرو فوروساوا» تاسیس شده است.  «فوروساوا» در سال 2006 و قبل از کریسمس از نامزدش که به سختی او را پیدا کرده بود جدا می شود و از همان زمان تصمیم می گیرد گروهی برای اعتراض به عنوان مردان مجرد ایجاد کند. این گروه خیلی زود موفق شد و اعضای زیادی را جذب کرد. این گروه معمولا در روزهای خاصی از سال که به عنوان جشن حساب می شوند مانند سال تحویل به خیابان ها آمده و اعتراض می کنند و دوست ندارند افراد دیگر در کنار خانواده های خود شاد باشند در حالی که آن ها باید در تنهایی به سر ببرند.
بیشتر...

 کشف اشیای عتیقه با ۲۵۰۰ سال قدمت در دزفول

 کشف اشیای عتیقه با ۲۵۰۰ سال قدمت در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول ، از کشف اشیای عتیقه با قدمت ۲۵۰۰ سال در این شهرستان خبر داد.سرهنگ احمدفرمانده انتظامی دزفول اظهار داشت: اشیای کشف شده مربوط به دوره هخامنشی و عیلامی بوده که از سه قاچاقچی اشیای عتیقه کشف و ضبط گردید. وی در تشریح چگونگی کشف این اشیای باستانی، افزود: در پی کسب خبری در خصوص فعالیت یک باند خرید و فروش اشیای عتیقه در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان ، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند. این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی باند سه نفره قاچاق اشیای عتیقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. سرهنگ چنداز افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان چهار عدد مجسمه طلا ، ۹ عدد سکه نقره، یک عدد جام بز نشان، دو عدد مجسمه سنگی ، یک مجسمه از جنس استخوان و تعداد زیادی مهر سنگی کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
بیشتر...

فروش لباس نخست وزیر هند در یک حراجی

فروش لباس نخست وزیر هند در یک حراجی

لباس نخست وزیر هند در یک حراجی و با هدف اقدامی خیرخواهانه به فروش گذاشته شد.لباس «نارندرا مودی» نخست وزیر هند در یک حراجی به قیمت 690 هزار دلار  به یک تاجر الماس فروخته شد. قرار است درآمد و منافع حاصل از این حراجی  برای لایروبی کردن رودخانه کنگ، هزینه شود.این لباس منحصر به فرد که نام نخست وزیر هند با نخ های طلایی بر روی آن دوخته شده است، در ژانویه هنگامی که میزبان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در دهلی نو بود، برتن «نارندرا مودی» بود. تاجر الماس و خریدار این لباس بر خلاف مخالفان، تاکید کرده است این لباس الهام بخش را در دفتر کارش نصب خواهد کرد.           
بیشتر...

«رستوران آبشاری» جاذبه جدید گردشگری فیلیپین

«رستوران آبشاری» جاذبه جدید گردشگری فیلیپین

«رستوران آبشاری» جاذبه جدید گردشگری فیلیپین

 یک رستوران در فیلیپین که در کنار یک آبشار راه اندازی شده، در ماههای اخیر به جاذبه جدید گردشگری این کشور تبدیل شده است. مشتریان رستوران آبشاری که «اسکودیرو» نام داشته و در شهر «سان پاپلو» فیلیپین واقع شده، علاوه بر آنکه در زمان خوردن غذاهای سنتی فیلیپین پشت میزهایی ساخته شده از چوب بامبو از صدای آبشار و آبی که از زیر پایشان رد می شود، لذت می برند، می توانند از چند چشمه آبگرم با خواص دارویی نیز که در مجاورت این رستوران قرار دارند نیز استفاده کنند. فیلیپین در سال جاری میلادی میزبان نزدیک به پنج میلیون گردشگر بود که بیشتر آنها از آمریکا،  استرالیا، کانادا و کشورهای اروپایی بودند. در این شرایط دولت فیلیپین قصد دارد تا سال ‌‌٢٠١٦ این کشور را به مقصد سالانه شش میلیون گردشگر  تبدیل کند حاصل آن ایجاد ‌‌٩٠ هزار شغل جدید در فیلیپین خواهد بود. فیلیپین که به یکی از مقاصد برتر «گردشگری درمانی» آسیا نیز به شمار می رود، از جاذبه‌ های گردشگری تاریخی و طبیعی متنوعی بهره می‌ برد که از آن جمله می ‌توان به چند شهر تاریخی برجای مانده از دوران استعمار این کشور و جزیره‌ زیبای نگروس اشاره کرد که صدها گونه نادر جانوری و گیاهی را در خود جای داده است.
بیشتر... 


شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن