تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802700498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل فرودگاه آذربایجان‌شرقی: بارش برف 5 پرواز فرودگاه تبریز را زمین‌گیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل فرودگاه آذربایجان‌شرقی:
بارش برف 5 پرواز فرودگاه تبریز را زمین‌گیر کرد
مدیرکل فرودگاه آذربایجان‌شرقی گفت: از دیشب و همزمان با بارش برف تاکنون 5 پرواز فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز لغو شده است.

خبرگزاری فارس: بارش برف 5 پرواز فرودگاه تبریز را زمین‌گیر کرد



مصطفی صفایی درباره پروازهای امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز ضمن تشریح وضعیت پروازهای این مجموعه اظهار داشت: 2 پرواز شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران در اواخر دیشب به دلیل بارش سنگین برف و کاهش دید لغو شده است. وی افزود: 3 پرواز صبح امروز نیز کنسل شدند که یک از پروازها به مقصد فرودگاه آتا ترک استانبول و 2 پرواز نیز مربوط به فرودگاه مهرآباد امام تهران می‌شد.
وی از برقراری پروازهای مجموعه تحت مدیریتش تا دقایقی دیگر خبر داد و اضافه کرد:‌ تا دقایقی دیگر پرواز تهران به مقصد تبریز صورت می‌گیرد چرا که وضعیت دید مناسب و باند نیز از لحاظ پذیرش هواپیما مشکلی ندارد.
صفایی دید حال حاضر فرودگاه بین‌المللی تبریز را 4 هزار اعلام کرد و تصریح کرد: با ان وضعیت و در صورت عدم تغییر در وضعیت جوی پروازهای فرودگاه تبریز صورت خواهد گرفت و مشکلی به لحاظ تیکاف پروازهای در این مجموعه نخواهم داشت.
هر چند امسال تبریز زمستان سختی را تجربه نکرد اما بازهم صدای زنگ‌های دستگاه آر- وی- آر(RVR ) همچنان از دور می‌آید و گویا قرار نیست قافله این دستگاه در مقصد فرودگاه تبریز فرود آید.
با وجود وعده مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی در مهر ماه امسال که پیش بینی کرده بود آبان ماه پروژه دستگاه آر- وی- آر(RVR) فرودگاه بین المللی تبریز به خط پایان برسد با وجود رسیدن به فصل زمستان و تجربه دیرهنگام این فصل در تبریز و همزمان با ماه اسفند هنوز دستگاه آر- وی- آر(RVR) در فرودگاه بین‌المللی تبریز راه‌اندازی نشده است.
اخیراً نیز مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز از استقرار کامل دستگاه آر- وی- آر(RVR) در فرودگاه بین المللی تبریز خبر داده و آن را آماده نصب شده و راه اندازی اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی این سیستم کمک ناوبری منوط به تائید کارشناسان کارخانه سازنده سازنده است برای  بهره‌برداری این سیستم باید توسط کارشناسان خارجی تائید شود و منتظر تست کارشناسان کارخانه سازنده هستیم.
نزدیک به 4 سال قبل کاهش دید در فرودگاه تبریز هواپیمایی حامل وزیر راه وقت و راه و شهرسازی را 3 بار و در هربار برنامه‌ریزی برای حضور در تبریز مجبور به بازگشت به تهران کرد بعد از این رفت و برگشتها بود که موضوع تجهیز فرودگاه تبریز به دستگاه آر- وی- آر که با نصب در فرودگاه‌ها توان و میدان دید خلبان از 900 متر به کمتر از 400 متر کاهش می‌‌دهد مطرح شد.
در آن مقطع اعتباری حدودا 9 میلیاردی ریالی می‌توانست مرتفع کننده موضوع کاهش دید در فرودگاه بین‌المللی تبریز باشد اما این دستگاه آن قدر در کش و قوس و گردنه‌های اعتبارات گیر کرد که براساس آخرین اظهارات که مربوط به نیمه اول سال قبل بود 25 میلیارد ریال برای این منظور اعتبار نیاز است بعد از گذشت دو سال از این موضوع بود که براساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط نهادهای مرتبط با این موضوع مقرر شد 50 درصد اعتبار مورد نیاز از طریق اعتبارات کشوری و 50 درصد از منابع استانی تامین شود.
انتهای پیام/60014
 

93/12/02 - 11:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن