تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش با آواز « الله اکبر» هر نوع جنایتی را مرتکب می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: داعش با آواز « الله اکبر» هر نوع جنایتی را مرتکب می‌شود
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: گروه‌های تکفیری با نام دین و احیاء سنت‌های اسلامی خود را مطرح کردند اما به خدمت دنیای استکبار درآمده و به دین و دینداران خیانتی بزرگ کردند.
آفتاب: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا،  با تاکید بر مطلب فوق افزود: داعش فرزند نامشروع وهابیت است که در عراق و سوریه شکل گرفته و همه دنیای اسلام را گرفتار مشکلات بزرگی کرده است.


وی افزود: داعش علاوه بر این‌که چهره رحمت و وحدت اسلام را زیر سؤال برد، جان هزاران مسلمان را گرفت و سرمایه سرزمین‌های اسلامی را در اختیار دنیای استکبار قرار داد.


سلیمانی تصریح کرد: داعش نفت عراق و سوریه را که سرمایه آینده این ملت‌هاست با کمترین بها در اختیار کشورهای غیراسلامی می‌گذارد، اموال مسلمانان را به غارت می‌برد و جنایات آنان به جایی رسیده است که زنان و کودکان اسیر را در بازارها به‌فروش می‌رسانند.


وی گفت: داعش با آواز « الله اکبر» هر نوع جنایتی را مرتکب می‌شود. مرقد انبیاء الهی ( حضرت یونس و دانیال نبی) را با خاک یکسان کردند، 3000 دانشجو را یک‌جا سر بریدند و آثار باستانی سرزمین‌های اسلامی را قاچاق کردند.


نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در پایان اظهار کرد: علمای اسلام باید گرد هم آمده و راه‌های برون‌رفت از پدیده شوم تکفیر را بررسی کنند، در این خصوص باید چاره‌اندیشی‌ها را افزایش دهیم.






تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن