تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش براي مقابله با حزب‌الله ايجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: داعش براي مقابله با حزب‌الله ايجاد شد
فرمانده امريكايي اسبق فرماندهي كل نيروهاي ناتو در مصاحبه با شبكه سي‌ان‌ان به نقش متحدان امريكا در شكل‌گيري گروه تروريستي داعش، اذعان كرد و گفت: اين اقدام با هدف مبارزه با حزب‌الله صورت گرفت.
فرمانده امريكايي اسبق فرماندهي كل نيروهاي ناتو در مصاحبه با شبكه سي‌ان‌ان به نقش متحدان امريكا در شكل‌گيري گروه تروريستي داعش، اذعان كرد و گفت: اين اقدام با هدف مبارزه با حزب‌الله صورت گرفت.
به گزارش فارس، «وسلي كلارك» فرمانده اسبق فرماندهي كل نيروهاي ناتو كه با شبكه سي‌ان‌ان گفت‌وگو مي‌كرد، گفت: «ببينيد، داعش با منابع مالي دوستان و متحدان ما شكل گرفت. . . چراكه وقتي شما كساني را مي‌خواهيد كه بايد تا پاي مرگ با حزب‌الله بجنگند، نمي‌توانيد اطلاعيه بدهيد و بگوييد بياييد در جنگ ثبت نام كنيد، چون مي‌خواهيم جهان را به مكاني بهتر تبديل كنيم، بلكه شما مي‌رويد دنبال آدم‌هاي متعصب، مي‌رويد دنبال بنيادگراهاي مذهبي، چون آنها هستند كه حاضرند با حزب‌الله مبارزه كنند.»
 پيش از اين جو بايدن، معاون رئيس‌جمهور امريكا نيز در سخناني كه بسيار خبرساز شد و وي را به سه با عذرخواهي وادار كرد، اذعان كرد كه متحدان امريكا در خاورميانه براي تغيير نظام در سوريه، به شكل‌گيري گروه‌هاي تروريستي كمك كرده‌اند.
 وي كه مهر ماه امسال در دانشگاه «هاروارد» درباره روابط خارجي سخنراني مي‌كرد، در مورد تحولات سوريه گفت: «گلايه هميشگي من اين بود كه بزرگ‌ترين مسئله ما متحدانمان هستند.  متحدان ما در منطقه، بزرگ‌ترين مسئله ما در سوريه بودند. » معاون رئيس‌جمهور امريكا افزود: «ترك‌ها دوستان فوق‌العاده‌اي هستند و من هميشه روابط بسيار خوبي با اردوغان داشته‌ام و زمان زيادي را با او گذرانده‌ام. سعودي‌ها، اماراتي‌ها و بقيه. آنها چه كار مي‌كردند؟ آنها آنقدر مصمم به كنار زدن اسد و در اصل يك جنگ نيابتي شيعي- سني بودند كه صدها ميليون دلار و دهها و صدها هزار تن تسليحات را براي هر كسي كه با اسد مي‌جنگيد، روانه كردند، بدون در نظر گرفتن اينكه افرادي كه در حال دريافت اين كمك‌ها بودند، النصره، القاعده و عوامل افراط‌‌گراي جهادي بودند كه از ديگر بخش‌هاي جهان آمده‌اند. »




تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن