تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799638034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه روند متعادل در معاملات بازار سرمایه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش هفته پایانی بهمن ماه؛
ادامه روند متعادل در معاملات بازار سرمایه
یک فعال بازار سرمایه گفت: روند معاملات در هفته جاری متعادل شده و از فشار تقاضای ابتدای صبح کاسته تا شاخص در همان کانال 64 هزار واحدی خود بماند؛ در این بین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد شخارک برای جای گذاشت.

ادامه روند متعادل در معاملات بازار سرمایه
محمدرضا گیوکی فعال بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص روند شاخص در هفته جاری بیان کرد: شاخص کل آخرین هفته بهمن ماه را با افزایش 91 واحدی شروع کرد.در آغاز معاملات اولین روز هفته طیف وسیعی از فعالان حقیقی و حقوقی اقدام به خرید و سرمایه گذاری بیشتر در سهام مورد توجه خود کردند اما در ادامه، روند معاملات متعادل شده و از فشارتقاضای ابتدای صبح کاسته تا شاخص در همان کانال 64 هزار واحدی خود بماند در این بین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد شخارک بر جای گذاشت. وی ادامه داد: شاخص فرابورس نیز با 3.7 واحدافزایش به عدد 742 واحد رسید که پترول بیشترین تاثير مثبت را بر ايفكس بر جاي گذاشت.

گیوکی با بیان روند متعادل در گروه بانکی ها گفت: گروه بانکی در روزهای ابتدای هفته متعادل و تقریبا در نقطه صفر تابلو معامله شدند اما در اواخر هفته وارد آستانه منفی شدند. قابل ذکر می باشد که در شرایط کنونی نرخ بالای سود سپرده ی بانک ها موجب بلوکه شدن نقدینگی در بازار پول شده است.

فعال بازار سرمایه با اشاره به جو مثبت گروه خودرویی ها در معاملات هفته ی جاری بیان کرد: گروه خودرویی در این هفته جوی مثبت داشتند و کما کان در برخی از نمادها صف خرید مشاهده می شد، از جمله خبرهای مهم این گروه می توان به شرکت محورسازان ايران خودرو(خوساز) اشاره کرد که  در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 29/12/94 شرکت را مبلغ 5 ریال پیش بینی نموده است که نسبت به سال مالی مشابه قبل با کاهش مواجه بوده، شرکت  پارس خودرو(خپارس) نیز در جدیدترین گزارش منتهی به 29/12/93 خود، زیان هر سهم شرکت را مبلغ 472 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت با افزایش همراه بوده است، شرکت در دروره 9 ماهه خود به ازای هر سهم 376 ریال زیان شناسایی کرد و 80 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد. همچنین شرکت فنر سازی زر(خزر)در جدیدترین گزارش 94 خود سود هر سهم شرکت را مبلغ 20 ریال پیش بینی نموده است.

وی تصریح کرد: در گروه شیمیایی شاهد معاملات نسبتا منفی بودیم در این گروه انتشار خبر در خصوص شرکت هلدینگ خلیج‌فارس تا پایان سال 1394 تاثیر منفی روی شاخص گذاشت به طوری که هلدینگ خلیج فارس در روزهای پایانی هفته بیشترین تاثیرات منفی را بر شاخص بر جای گذاشت از دیگر خبرهای این گروه می توان به نماد شسینا اشاره کرد که افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 23,625 میلیون ریال به‌مبلغ 30,713 میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ 7088 میلیون ریال، در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

گیوکی در پایان در خصوص روند گروه خودرویی ها اظهار داشت: در گروه دارویی برخلاف اولین روزهای هفته در روزهای پایانی شاهد جوی مثبت بودیم و بیشتر نمادهای این گروه در آستانه مثبت معامله شده و به صف خرید رسیدند. شرکت سبحان دارو در گزارش اولین پیش بینی94 خود سود هر سهم شرکت را مبلغ 3256 ریال پیش بینی نموده است. همچنین شرکت البرز دارو در گزارش اولین پیش بینی منتهی 29/12/94 خود سود هر سهم شرکت را مبلغ 2544 ریال پیش بینی نموده است.

 
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

معامله بیش از 1900 مگابایت برق در بورس انرژی
شاخص با 182 واحد ریزش به 64 هزار و 811 واحد رسید
عرضه 50 قلم کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران
شرایط صدور مجوز دسترسی مشتریان به سامانه معاملات برخط آتی




کد خبر: ۵۱۳۶۹۹۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن