تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803836340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۹۶؛
دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت
از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.



دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت





توانایی های خود را نشان دهید؛
دانلود کنید: تکامل باکتری در بازی Vitalion bacteria evolution
مراقب باکتری ها باشید، کافیست کمی غفلت کنید تا آن ها به غذا دسترسی پیدا کنند، اگر آن ها به غذا دسترسی پیدا کنند به صورت نجومی اقدام به تکثیر خود می کنند و منابع شما را از بین خواهند برد. این بازی Vitalion bacteria evolution یکی از بازی های محبوب در سیستم عامل اندروید است که می توانید شما را معتاد خود کند، در ضمن می توانید تصاویر موجود در بازی را به عنوان تصویر زمینه گوشی خود تنظیم کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل و سبک های مختلف، گیم پلی اعتیادآور، دارا بودن کنترل های ساده و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: تکامل باکتری در بازی Vitalion bacteria evolution
 
دانلود کنید: تکامل باکتری در بازی Vitalion bacteria evolution
 
دانلود کنید: تکامل باکتری در بازی Vitalion bacteria evolution





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دانلود کنید: U Connect یک بازی هوش مخصوص همه
با توجه به زندگی ماشینی گاهی وقت ها ممکن است که تمرکز خودمان را از دست دهیم و به نحوه صحیح نتوانیم کارهای روزمره انجام دهیم، اگر شما هم این حالت را تجربه کردید با ما همراه باشید تا یک راهکار خوب را به شما پیشنهاد کنیم. به گفته بسیاری از کارشناسان وجود بعضی از بازی های فکری می تواند به تمرکز حواس و هوش ما کمک کند، این بار صفحه دریچه به شما بازی U Connect را معرفی می کند که به عنوان یک  بازی ساده و جذاب می تواند هوش شما را به چالش بکشد و به تمرکز شما هم کمک کند. بازی موبایلی که برای نسخه های اندروید ارائه شده کاربری ساده ای دارد و به راحتی هم نصب می شود.


دانلود کنید: بازی U Connect یک بازی هوش مخصوص همه

دانلود کنید: بازی U Connect یک بازی هوش مخصوص همه

دانلود کنید: بازی U Connect یک بازی هوش مخصوص همه






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اولین در بین سایت های ایرانی؛
دانلود کنید: بازی شبیه ساز سه بعدی زندگی گرگ ها
تا چه حدی درباره گرگ ها و نحوه زندگی آن ها اطلاعات دارید؟ در بازی جذاب Wild wolf simulator 3D باید نقش یک گرگ را ایفا کنید، وظیفه اصلی شما تامین منبع غذایی است، برای تامین غذا باید به شکار بروید، در مراحل ابتدایی می توانید با شکارهای آسان مانند خرگوش مراحل را سپری کنید، اما با پیشرفت در بازی باید به شکار حیواناتی مانند خرس بروید، که امکان دارد با دفاع خرس جان شما به خطر بی افتد، پس سعی کنید به صورت گروهی حمله کنید و منابع تغذیه خود را افزایش دهید، در ضمن می توانید گرگ را از لحاظ قدرتمند حمله، سرعت دویدن، مهارت ها زندگی و ... شخصی سازی یا ارتقاء دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک و گیم پلی عالی، امکان پیشرفت شخصیت اصلی بازی، کنترل آسان و ... اشاره کرد.



دانلود کنید: بازی شبیه ساز سه بعدی زندگی گرگ هاWild wolf simulator 3D





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اولین بار در میان سایت‌های ایرانی؛
دانلود کنید: شبیه سازی شکار با تمساح وحشی
در بازی Wild crocodile simulator 3D باید به تمساح ها کمک کنید تا آن ها غذای مورد نیاز خود را تامین کنند، برای تامین غذای مورد نظر آن ها باید به شکار بروید، البته شکار سایر حیوانات وحشی و قدرتمند کار آسانی نیست و امکان دارد جان تمساح ها به خطر بیافتد، در ضمن علاوه بر مشکل تامین غذا، تمساح ها در مرض شکار توسط شکارچیان هستند، پس در مرحله اول وظیفه شما دور نگه داشتن آن ها از دید شکارچیان است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود وظایف جالب در بازی، امکان پیشرفت شخصیت، دارا بودن بیست مرحله جذاب و ... اشاره کرد. در بازی باید با حیواناتی چون: شیر، فیل، کرگدن و ... مبارزه کنید، پس مراقب خود باشید.


دانلود کنید: شبیه سازی شکار با تمساح وحشی





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


یک بازی زیبا و پرمخاطب؛
اسکی روی برف برای اندروید + دانلود
امروز قصد‌ د‌اریم تا یک بازی زیبا و پرمخاطب را به شما معرفی کنیم که د‌ر عین ساد‌گی سعی کرد‌ه تمام حرکات موجود‌ د‌ر یک اسکی واقعی را برای کاربر به نمایش بگذارد‌. بازی iStutn2 ساخت شرکت Miniclip، توانسته یک بازی باکیفیت و باگرافیک HD د‌ر زمینه ورزشی را به کاربران هد‌یه د‌هد‌. موسیقی بازی د‌ر همان ابتد‌ای ورود‌ شما را جذب خواهد‌ کرد‌ و د‌ر سرتاسر بازی و د‌ر حرکات آکروباتیک به شما انرژی خواهد‌ د‌اد‌. شما توسط تله کابین‌هایی که هر مرحله را به شما نمایش می‌د‌هد‌ به ارتفاعات یخی انتقال می‌یابید‌. هد‌ایت اسکی‌باز حرفه‌ای این بازی از طریق صفحه‌نمایش و سنسورهای شتاب‌سنج امکان‌پذیر است.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


صد میلیون کاربر اشتباه نمی کنند!!!
نقد و بررسی بازی محبوب آنلاین مزرعه داری + دانلود
در جهانی که استفاده از اینترنت و فناوری های نو سبب کمتر شدن فاصله ی بین انسان ها شده است، راه های مختلف برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان وجود دارد. اما همیشه ارتباط مهم نیست، زیرا در ارتباط فقط متن و صوت در حداکثر مواقع رد و بدل می شود، اما به چالش کشیدن دوستان و اشنایان در بازی مزه خاص خود را دارد، بله تا چند سال قبل انسان ها فکر می کردند، که برای انجام بازی های گروهی باید نزدیک هم باشند، تا بتوانند با یکدیگر در دنیایی مجازی و رایانه ای به رقابت بپردازند. اما امروزه دیگر این روش بسیار منسوخ به نظر می رسد، با به وجود آمدن بازی های تحت سرور آنلاین فاصله های طولانی بین گیمرها از بین رفته است و می توانید با استفاده از بازی های آنلاین و واقع گرایانه با افراد مورد نظر خود بازی کنید، چه به صورت دوست و چه به صورت دشمن، بله فقط کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بدون هیچ چیز خاص به خواسته خود برسید. غالبا بازی های آنلاین و تحت سرور به صورت استراتژیک طراحی می شوند، تا فرد بتواند با ارائه راهکارهای مورد نظر خود، ایدلوژی خود را ثابت کند، یکی از اصلی ترین مزایای بازی های آنلاین عدم نیاز به سخت افزار خاص یا برنامه ای ویژه است، که سببب محبوبیت این بازی ها شده است.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


مراقب باشید معتاد نشوید؛
2048، یک بازی اعتیاد آور برای ویندوزفون + لینک دانلود
یکی از بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور ویندوزفون در سبک بازی با اعداد 2048 است. 2048 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در نگاه اول به نظر ساده و آسان به نظر می‌رسد اما زمانی وارد بازی شوید متوجه می‌شوید که بازی کردن با این اعداد آسان نخواهد بود. البته این ویژگی را بیشتر بازی های فکری دارند. اگر شما به بازی های فکری و پازل های اعتیادآور علاقه دارید 2048 بهترین گزینه پیش روی شماست.



  






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اولین بار در میان سایت های ایرانی؛
بازی شبیه ساز عقرب + دانلود
در این بازی Scorpion simulator محبوب که برای اولین بار دریچه در میان سایت های ایرانی اقدام به انتشار آن کرده است شما باید به یک عقرب کمک کنید تا با گذر از خطرات موجود در طبیعت وحشی بقای خود را ادامه دهد، فقط گذر از خطرات مهم نیست، بلکه باید عقرب را به گونه ای آموزش دهید تا به یک شکارچی حرفه ای تبدیل شود. برای تغذیه عقرب باید به مصاف حیواناتی مانند: مارها، عنکبوت ها، کلاغ، قورباغه و ... بروید. البته توانایی های خود را دسته کم نگیرید شما می توانید با استفاده از چنگال های قدرتمند و به ویژه دم سمی خود حریفان را زمین گیر کنید. از ویژگی بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان و خوب، گیم پلی جذاب، وجود مراحل هیجان انگیز و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


یک بازی فکری هیجانی؛
کند و کاو در غارهای تاریک + دانلود بازی
قصد معرفی یک بازی فکری را داریم، برای بازی‌های فکری همیشه تکنیک‌های ساده می‌تواند یک خلاقیت بیافریند و موجب شود تا یک بازی جدید و موفق خلق شود. این بار یک بازی فکری ساده اما زیبا را به کاربرانی که از سیستم عامل آیفون استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


به یاد ایام کودکی؛
با این بازی به دوران گذشته و خاطراتتان سفر کنید + دانلود
cat v dog نام یک بازی زیبا و پر خاطره است که ممکن شما را به یاد گذشته بیاندازد. این بازی تا کنون برای رایانه منتشر شده بود اما در این زمان دریچه برای شما گیمرها نسخه ios را نیز قرار داده ایم. این بازی خاطره ای از دو شخصیت جالب سگ و گربه تشکیل شده است که می توانید درهنگام بازی آن را انتخاب کنید. شما در هر شخصیتی که هستید باید حریف مقابلتان یعنی گربه و یا سگ را نابود کنید البته به صورت عجیب. شما با پرت کردن استخوان ها و بطری هایی که در سطل ها و در خیابان وجود دارد به سمت حریفتان پرتاب کنید. این بازی به این سادگی ها نیست و موانعی همچون وزش باد و نیرو وجود دارد که می تواند ضربه های وحشتناک شما را نابود و یا تغییر دهد.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید





گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری



































کد خبر: ۵۱۳۱۳۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن