تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه املش: انقلاب اسلامی ایران الگوی آزادیخواهان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه املش:
انقلاب اسلامی ایران الگوی آزادیخواهان جهان است
امام جمعه املش گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی آزادیخواهان جهان است.

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی ایران الگوی آزادیخواهان جهان است



به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام تقی روحانی عصر امروز در مراسم یادواره 17 شهید والامقام «بیجارگاه علیا» بخش کلاچای رودسر در مسجد صاحب‌الزمان این روستا، اظهار کرد: شهدا زنده هستند و هرگز نمی‌میرند و حضور با عظمت و پررنگ مردم در یادواره‌های شهدا پس از گذشت سال‌ها نشان از این ادعا دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم متدین در روز 22 بهمن امسال نشان داد که مردم پشتیبان ولایت فقیه و دنباله‌رو شهدا هستند، افزود: آنهایی که به خدا ایمان دارند در راه خدا می‌جنگند و کسانی که با خدا کاری ندارند با طاغوت و مکر و حیله شیطان همراه هستند.
امام جمعه املش تصریح کرد: از ابتدا دو خط حق و باطل، ایمان و طاغوت باهم در نبرد هستند و این نبرد ادامه می‌یابد و پیروزی نهایی از سوی مومنان است.
وی از خودگذشتگی در راه خدا را دارای ارزش دانست و ادامه داد: کید و مکر دشمنان در مقابل ایمان و استقامت  مردم ضعیف است و این وعده خداست که باید در راه دین ثابت‌قدم بماند.
روحانی با بیان اینکه شهدا به ما درس استقامت و فداکاری دادند، گفت: مردم ایران پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب همچنان با صدای الله‌اکبر در خط امام (ره) ایستاده‌اند و جان و مال خود را فدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اسلام برای حاکمیت آمده است، افزود: دشمنان اسلام به خوبی دریافته‌اند که برای چیرگی بر مردم باید خط دین که در زندگی مردم ساری و جاری است را بشکنند.
امام جمعه املش اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با حضور مردم و رهبری ولی فقیه به الگویی برای تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا تبدیل شده و این انقلاب همواره در حال گسترش به سراسر جهان است.
وی با تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه متذکر شد: امروز باید پشت سر رهبری باشیم و گوش به فرمان رهبری دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود.
انتهای پیام/2300/ذ30

93/11/30 - 17:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن