تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم کوهدشت در مجلس: دنیا متحد شده در مذاکرات هسته‎ای ایران را به زانو درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم کوهدشت در مجلس:
دنیا متحد شده در مذاکرات هسته‎ای ایران را به زانو درآورد
نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: همه کشورهای دنیا متحد شده‌اند در مذاکرات هسته‎ای ایران را به زانو درآورد.

خبرگزاری فارس: دنیا متحد شده در مذاکرات هسته‎ای ایران را به زانو درآورد



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، الهیار ملکشاهی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار کرد: دستگاه قضایی نهاد حاکمیتی ارزشمندی است که انقلاب اسلامی به مردم شریف ایران اهدا کرده است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در قانون اساسی توجه ویژه‌ای به قوه قضائیه شده است و تکیه‌گاه مردم همین قوه قضائیه است.
و ی افزود: استقلال قوه قضائیه مورد تاکید قانون اساسی است، این در حالی است که اقتدار نظام را در سایه رهبری خردمند، وحدت انسجام و یکپارچگی طوایف مختلف که در حکم ید واحده در جمهوری اسلامی هستند شاهدیم، امروزه همه دنیا متحد شده‌اند که ایران را در مذاکرات هسته‌ای به زانو در بیاورند، اما با راهپیمایی باشکوه مردم در 22بهمن امسال آن‌ها نیز منفعل شده‌اند، زیرا که شعار راهپیمایی امسال نه ذلت نه تحریم مذاکره با‌عزت بوده و همین شعار حساب کار را به دست دشمنان داده است.
ملکشاهی درخواست احداث ساختمان برای دادسرای شهرستان کوهدشت، احداث زندان در این شهرستان با توجه به جمعیت آن که هم موجب اشتغال‌زائی است و هم برای کوهدشت سرمایه است، را از جمله درخواست‌های مردم و مسئولان این شهرستان از معاون قضایی قوه قضائیه عنوان کرد.
این نماینده مجلس احداث ساختمان دادگستری بخش کوهنانی و همچنین دائمی شدن قاضی در بخش کوهنانی را از دیگر درخواست‎های مردم کوهدشت دانست و افزود: مجوز ایجاد دادگاه درب‌گنبد و بخش طرهان با توجه به جمعیت آن‌ها و زائران بالای یک میلیون نفر بخش درب‌گنبد و اصلاح چارت دادگستری شهرستان رومشگان که باید دادگستری و دادسرا داشته باشد، را از معاون قضایی قوه قضائیه درخواست شده است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سد معشوره با قوه قضائیه ارتباط دارد، زیرا بیکاری اصلی‌ترین عامل جرم‌زائی است که با عدم احداث سد معشوره در شهرستان کوهدشت این موضوع تشدید می‎شود.
وی تاکید کرد: تاخیر در اجرای سد معشوره ظلم در حق مردم این شهرستان است، به همین خاطر قوه قضائیه نیز با سد معشوره ارتباط پیدا می‏‌کند، بنابراین انتظار ما از قوه قضائیه پیگیری این موضوع است. انتهای پیام/2304/ج۳۰

93/11/29 - 18:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن