تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان انتخابات مجلس به خبرگان رفت/هفتم یا چهاردهم اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: زمان انتخابات مجلس به خبرگان رفت/هفتم یا چهاردهم اسفند


سخنگوی وزارت کشور گفت: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دو زمان ۷ اسفند یا ۱۴ اسفند ۹۴ به شورای نگهبان پیشنهاد شده است و پس از آن تاریخ قطعی اعلام می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسینعلی امیری در نشست خبری افزود: این تاریخ های پیشنهاد شده در جلسه رسمی شورای نگهبان، مطرح می شود و تاریخ قطعی آن اعلام خواهد شد.
وی گفت: اظهارات وزیر کشور مبنی بر استعفای مدیران این وزارتخانه تا تاریخ اول اسفند که قصد نامزدی در انتخابات را دارند، تصمیمی داخلی است و فقط به مدیران سیاسی وزارت کشور مربوط می شود.
امیری افزود: این تصمیم وزیر، شامل شهرداران نمی شود.
وی همچنین به موضوع برقراری امنیت در روز 22 بهمن در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گزارش سوء امنیتی چه در مرزها و چه در داخل کشور نداشتیم.
سخنگوی وزارت کشور همچنین به کشف باند تروریستی در سیستان و بلوچستان با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: این باند قصد داشت در 4 استان کشور اقدام به عملیات بمب گذاری کند.
امیری گفت: این باند تروریستی عامل همه حوادث تروریستی و ضدامنیتی از سال 86 تاکنون در استان سیستان و بلوچستان بوده است که در نتیجه اقدامات اعضای آن 100 نفر شهید و بیش از 70 نفر مجروح شدند.
وی افزود: در جریان دستگیری اعضای این باند ابتدا سه نفر دستگیر شدند و سپس همه اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
امیری همچنین به نظارت وزارت کشور بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها اشاره کرد و گفت: براساس گزارش استاندار تهران از شش ماه دوم سال 92 تا پایان آذر امسال دو هزار و 616 بنای غیرمجاز تخریب و بیش از هزار و 100 هکتار از اراضی ملی و زراعی آزادسازی شده است.


چهار شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن