تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي بانک‎هاي اطلاعاتي و ارائه خدمات الکترونيکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۳ب.ظ)
رئيس ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد: ساماندهي بانک‎هاي اطلاعاتي و ارائه خدمات الکترونيکي معاون قوه قضاييه و رئيس ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت اسناد کشور براي کاهش مراجعات حضوري، از طريق توسعه خدمات الکترونيک اقدامات فراواني در بحث ارتقا سلامت اداري انجام داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد تويسرکاني در جلسه شوراي اداري شهرستان دورود اظهار داشت: با اقداماتي که درباره فن‌آوري‌هاي جديد انجام‌شده است، علاوه بر شفاف‌سازي، کاهش چشمگير مراجعات مردمي را شاهد هستيم.
وي افزود: انقلاب اسلامي پديده‌اي اعجاب‌انگيز بود که با رهبري امام (ره) و هوشياري مردم و با دست‌خالي يک نظام سياسي را که ژاندارم منطقه به شمار مي‌رفت، فروريخت.
رئيس سازمان ثبت‌اسناد کشور گفت: تمامي تلاش استکبار جهاني در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي با ايجاد توطئه‌هاي مختلف ازجمله نفوذ سياسي، ترور، جنگ تحميلي و توطئه‌هاي فرهنگي براي براندازي نظام بوده است که اگر رهبري امام (ره) و مقام معظم رهبري و حمايت مردم نبود، نظام سياسي کشور را ساقط مي‌کرد.
وي بيان کرد: مردم ايران با ايثارگري در تمامي صحنه‌ها حضورداشته و مديران وظيفه‌دارند ضمن شناخت وظايف خود، لوازم يک مديريت صحيح و هوشمندانه را براي خدمت به مردم و پيشبرد امور جامعه به‌کارگيرند.
تويسرکاني با عنوان اينکه استکبار جهاني به دنبال نشان دادن ناکارآمدي نظام است، عنوان کرد: امروز مديريت سنتي و انفعالي پاسخگوي مردم نيست و اگر مديريتي استراتژي نداشته باشد و در يک چهارچوب صحيح حرکت نکند، نمي‌تواند اهداف را پيگيري کند و به نتيجه برسد.
وي به ظرفيت‌هاي استان لرستان اشاره و تصريح کرد: وجود 11 درصد از روان آب‌هاي کشور، خاک حاصلخيز و اقليم متنوع استان لرستان و مردم سخت‌کوش ظرفيت مناسبي است که اگر از آن استفاده نشود، کفران نعمت است.
رئيس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت‌اسناد يک سازمان گسترده و از سازمان‌هاي قديمي کشور است که 100 سال سابقه کاري دارد و سالانه 100 ميليون مراجعه به سازمان ثبت‌اسناد کشور مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: در حوزه ارتقاء نظام حقوقي و حفاظت از حقوق بيت‌المال در منابع طبيعي، جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي و محيط‌زيست اقدامات جدي انجام شود و در حوزه ثبت رسمي املاک براي جلوگيري از هزينه‌هاي پنهان گام‌هاي بلندتري برداريم.
تويسرکاني با عنوان اينکه بايد آسيب‌هاي اداري شناسايي شود، بيان کرد: بايد کار مردم در کوتاه‌ترين زمان ممکن و در اسرع وقت انجام شود.
معاون قوه قضاييه و رئيس ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ثبت اسناد کشور براي کاهش مراجعات حضوري، از طريق توسعه خدمات الکترونيک اقدامات فراواني در بحث ارتقا سلامت اداري انجام داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن