تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگ ترين بندر مسافري ايران آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰ب.ظ)
بزرگ ترين بندر مسافري ايران آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي در جريان بازديد معاون استاندار هرمزگان و جمعي از مديران شهري بندرعباس از بزرگ‌ترين بندر مسافري کشور، بر ضرورت آماده‌سازي ساختمان پايانه مسافري بندر شهيد حقاني براي ارائه خدمات شايسته به مسافران در ايام تعطيلات نوروز 94 و جداسازي مسير ورودي و خروجي اين بندر براي تردد خودرو و مسافران تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک تراکمه معاون امور عمراني استاندار هرمزگان در بازديد از بندر شهيد حقاني بندرعباس در جريان آخرين اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان به منظور آماده‌سازي زيرساخت‌هاي اين بندر در راستاي خدمات‌دهي مناسب به ميهمانان نوروزي قرار گرفت.
در اين بازديد، محمد محسني مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر، عباس اميني زاده شهردار بندرعباس و احمد پويافر فرماندار بندرعباس نيز حضور داشتند.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر در حاشيه اين بازديد به ارائه گزارشي از آخرين اقدامات صورت گرفته براي ميزباني شايسته بندر شهيد حقاني از مسافران دريايي طي ايام تعطيلات نوروزي سال 94 پرداخت و گفت: با ساخت مسير جديد آسفالته به عرض 8 متر، ورود و خروج مسافر و خودرو به بندر تفکيک مي‌شود که اين اقدام، کاهش حجم ترافيک ورودي اين بندر را در پي خواهد داشت.
محسني با اشاره به اين که در گذشته مسير ورود و خروج مسافر و خودرو از يک مسير انجام مي‌شد، افزود: خودروهاي تاکسي در ايام نوروز 94 مي‌توانند تا مقابل ساختمان پايانه مسافري اين بندر، مردم را جابجا کنند.
وي با اشاره به اين که مسافت تردد تا پاي اسکله‌ها براي مسافران و خودروها با اجراي اين طرح بسيار کاهش مي‌يابد و تنها 15 متر خواهد شد، اظهار داشت: در اين طرح، ماشين‌هاي برقي نيز با در نظر گرفتن مسير اختصاصي، جابه جايي مسافران درون محوطه بندر تا در ورودي را بر عهده دارند.
اين مقام مسؤول همچنين اضافه کرد: طرح و برنامه‌هاي تکميلي توسعه بندر شهيد حقاني در دست اقدام است که عملياتي شدن آن‌ها زمينه ساز ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران خواهد بود.
در ادامه اين برنامه، مديران ارشد استاني و شهري بندرعباس از امکانات پايانه مسافري بندر شهيد حقاني بازديد کردند.
بخش‌هاي مختلف اين پايانه شامل نمازخانه، سرويس‌هاي بهداشتي، سالن‌ها و صندلي‌ها، ساختمان اداري، کافي‌شاپ و رستوران اين ساختمان مورد بازديد معاون عمراني استاندار هرمزگان و هيأت همراه قرار گرفت.
مدير اداره بنادر و دريانوردي بندر شهيد باهنر از اضافه شدن 2 پست اسکله جديد در اين بندر براي پهلوگيري شناورهاي مسافري و ناجي در طرح نوروزي 94 خبر داد و گفت: در ايام نوروزي تلاش مي شود ازدحام مسافر وجود نداشته باشد، بر همين اساس، در صورت نامساعد بودن شرايط جوي که موجب ازدحام مي‌شود، مسافران مي‌توانند از اين پايانه استفاده کنند.
معاون عمراني استاندار هرمزگان نيز در پايان اين بازديد، از طرح جداسازي مسير تردد مسافران و خودرو در محل ورودي بندر استقبال کرد و از ارگان‌هاي استاني و شهري خواست تا با اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان در اجراي طرح‌هاي ساماندهي سفرهاي نوروزي به صورت همه‌جانبه همکاري کنند.
يادآور مي‌شود، اواخر هفته گذشته و همزمان با موج جديد سفرهاي دريايي ايام تعطيلات زمستاني روزهاي پاياني بهمن‌، ابراهيم ايدني عالي‌ترين مقام حوزه دريايي و بندري هرمزگان ضمن حضور در بندر شهيد حقاني بندرعباس به‌عنوان بزرگ‌ترين بندر مسافري کشور، از نزديک روند خدمات‌دهي به مسافرين دريايي را مورد پايش قرار داده و دستوراتي را در اين خصوص صادر کرد.
لازم به ذکر است؛ بندر شهيد حقاني به‌عنوان بزرگ‌ترين بندر مسافري کشور شناخته مي‌شود که در حال حاضر با بهره‌مندي از 10 پست اسکله، قابليت پهلوگيري همزمان بيش از 20 شناور مسافري را داراست و علاوه بر اين، يک پست اسکله ديگر نيز امکان پهلوگيري دو شناور براي سوخت‌گيري را فراهم کرده است.
اين بندر در مرکز شهر بندرعباس واقع شده و برنامه‌هاي ساماندهي و توسعه آن در سال 1387 توسط اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان کليد خورد، به‌گونه‌اي که با گذشت شش سال، اين بندر در حال حاضر بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين ناوگان مسافري دريايي کشور را در اختيار دارد و هر ساله پذيراي ميليون‌ها مسافر دريايي است که با بهره‌گيري از امکانات آن به جزايري همچون قشم و هرمز سفر مي‌کنند.
گفتني است؛ استان هرمزگان هرساله پذيراي ميليون‌ها ميهمان نوروزي از اقصي نقاط اين سرزمين است که در ايام بهاري چند صباحي را در دامن آب‌هاي فيروزه‌اي خليج‌فارس سپري مي‌کنند، به‌گونه‌اي که بنادر مسافري اين استان بيش از 95 درصد از کل حمل‌ونقل مسافران دريايي کشور و 100 درصد حمل خودرو به مقصد جزاير خليج‌فارس را پشتيباني مي‌کنند و حجم عمده اين مسافرت‌ها نيز در تعطيلات پايان سال انجام مي‌شود.
برخورداري اين استان از 14 جزيره کوچک و بزرگ، آب و هوايي معتدل در ايام تعطيلات نوروزي، همچنين بهره‌مندي از زيرساخت‌هاي مناسب بندري در سواحل خليج‌فارس و همچنين بزرگ‌ترين ناوگان مسافري دريايي کشور باعث شده تا هرمزگان طي ساليان اخير همواره در فهرست 31 استان کشور به‌عنوان پايتخت مسافرت‌هاي دريايي ايران زمين شناخته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن