تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیونی‌ که از مشی سکوت پرهیز کردند مشاوران معتمد جامعتین هستند/سیاست‌های اصلاح‌طلبان در رابطه با دولت دچار تناقض است/هشدار نسبت به فتنه‌گران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حبیبی در همایش جنبش دانشجویی و بیداری اسلامی:
روحانیونی‌ که از مشی سکوت پرهیز کردند مشاوران معتمد جامعتین هستند/سیاست‌های اصلاح‌طلبان در رابطه با دولت دچار تناقض است/هشدار نسبت به فتنه‌گران
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که پرهیز از خودشیفتگی و ترجیح منفعت اصولگرایی به منافع حزبی و همچنین انطباق شرایط اصولگرایی با رهنمودهای آیت الله خامنه‌ای از ارکان اصلی اصولگرایی است،‌ گفت: این موارد اصولگرایان در وضعیت انقلابی ثابت قدم خواهد کرد.

روحانیونی‌ که از مشی سکوت پرهیز کردند مشاوران معتمد جامعتین هستند/سیاست‌های اصلاح‌طلبان در رابطه با دولت دچار تناقض است/هشدار نسبت به فتنه‌گران
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی‌ دبیرکل حزب موتفله اسلامی در همایش وحدت اصول‌گرایان که صبح امروز در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: شرایط ایجاد انسجام در داخل اصولگرایی در مقایسه با قبل از انتخاب ریاست جمهوری دولت یازدهم کاملاً متفاوت است و این تفاوت در جهت تقویت همگرایی اصولگرایان است.
 
حبیبی اضافه کرد:‌ میل به همگرایی در داخل جلسات اصولگرایان افزایش یافته است حجت الاسلام تقوی ملاقات‌هایی را با مسئولان حزب موتلفه و همچنین مسئولین جبهه پایداری داشته است و همچنین حزب جبهه پایداری دیداری با اعضای جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز داشته است.
 
وی با اشاره به دیدارهای حزب موتلفه با آیت‌الله یزدی و مصباح‌یزدی و سایر بزرگان روحانیت تصریح کرد:‌ این اقدامات و اقداماتی از قبیل تجمعات پرجمعیت اصولگرایان در استان‌های کشور و تشکیل جلسات استانی مسئولان تشکل‌های استانی با سلایق گوناگون همگی در جهت تقویت همگرایی در جریان اصولگرایی است.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد:‌ مجموع این اعمال مفید اما کافی نیست، توصیه بنده به همه اصولگرایان پرداختن به امر خطیر وحدت در شرایط فعلی است.
 
حبیبی تأکید کرد: این همگرایی ضرورت واجب اصولگرایان در آستانه انتخابات است.
 
وی با تأکید بر این که اصولگرایان هیچ راه دومی جز ائتلاف ندارند، یادآور شد: حاضر دانستن خداوند بر همه نیات ثبات و پایبندی به اصول و انعطاف در روش‌ها و سلایق و همچنین شناخت آسیب‌های قبلی و رفع آن‌ها از جمله مورادی است که باید سرلوحه کار اصولگرایان واقع شود.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که پرهیز از خودشیفتگی و ترجیح منفعت اصولگرایی به منافع حزبی و همچنین انطباق شرایط اصولگرایی با رهنمودهای آیت الله خامنه‌ای از ارکان اصلی اصولگرایی است،‌ گفت: این موارد اصولگرایان در وضعیت انقلابی ثابت قدم خواهد کرد.
 
حبیبی با محوریت جامعه مدرسین و روحانیت مبارز به عنوان اتحاد جامعتین گفت: برای همگرایی اصولگرایان لازم می‌دانیم و معتقدیم تمام کسانی که پشت سرامام و رهبری شجاعانه حرکت کردند، از مشی سکوت که ریشه در حفظ خودشان به جای نظام دارد، پرهیز کردند این دسته از روحانیون مشاوران معتمد در مرحله تصمیم‌گیری جامعتین هستند.
 
وی تصریح کرد:‌ از جمله این افراد شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله مصباح است. محوریت جامعتین یعنی محوریت دو نهادی که ریشه در انقلاب دارند و از یک حقیقت واحد برآمده‌اند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش جریان رقیب برای همگرایی به ویژه پس از انتخابات دولت یازدهم تأکید کرد: بسیاری از اصلاح طلبان سعی می‌کنند اگر دولت عملکرد ضعیفی در بین عوام داشته باشد، شریک آن نباشند و اگر زمانی به عبور از روحانی رسیدند، راه‌شان هموار باشد.
 
حبیبی ادامه داد:‌ مجموعه سیاست‌های اصلاح‌طلبان در رابطه با دولت دچار تناقض است، لذا انتظار می‌رود رئیس جمهور محترم به هیچ حزبی امکان استفاده ابزاری از امکانات دولت را ندهد و با آن دسته از دولتمردانی که چنین تفکری دارند، برخورد کند.
 
وی با  بیان این که اخیراً برخی اصلاح طلبان و اعتدالیون از ضرورت داشتن لیست مشترک دم زده‌اند، البته ما اصل رقابت سالم اعتراضی نداریم ولی هشدار می‌دهیم فتنه‌گران 88 به دنبال سواستفاده مجددند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر این که طرد سران فتنه از طرف مدعیان اصلاح‌طلب یک ضرورت دنیوی و اخروی برای اصلاح‌طلبان است، گفت: خطر بازتولید فتنه در کمین است و عمده‌ترین سیاست داخلی سیاست بازتولید فتنه است و آمریکا از زنده کردن فتنه در کشور ناامید نیست.
 
حبیبی اضافه کرد:‌ انتظار ما از اصلاح‌طلبانی که داعیه حمایت از رهبری را دارند، آن است که فتنه 88 را خط قرمز بدانند و برخی از آن‌ها که در محافل خصوصی ادعای تقلب در انتخابات 88 را واهی می‌دانند،‌آن را به صورت علنی نیز مطرح کنند و اقدامات ضدنظام سران فتنه را رسماً محکوم کنند و از آن‌ها تبری بجویند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌راه حل اصلی ما برای تکرار نشدن این وقایع 88 آن است که اصول‌گرایان ذره‌ای در ایجاد ائتلاف تردید نکنند تا فرش قرمزی در مقابل رقبای خود پهن نکرده باشند.

انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۳۶۷۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن