تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گلاب و گلیسیرین برای زیبایی تان استفاده کنید!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


گلاب و گلیسیرین برای حفظ زیبایی؛
از گلاب و گلیسیرین برای زیبایی تان استفاده کنید!
گلیسیرین مایع روغنی شکل با ویسکوزیته ی بالا است که چرب نیس و به خوبی جذب پوست می شود.بهترین چیز در مورد گلیسیرین این است که بدون چرب کردن پوست،به پوست رطوبت می دهد.



رسول گرامی اسلام صلوات الله علیها: زن شایسته، یکى از دو عامل پیشرفت خانواده است.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، خواص زیبایی گلاب برای پوست شناخته شده است،قرن هاست از گلاب به عنوان تونر استفاده می شود.گلاب هم چنین برای چشم ها نیز مفید می باشد و به تسکین چشم کمک می کند.گلاب خواص درمانی نیز دارد.
فواید گلاب: گلاب حاوی فنیل اتانول است ،سفت کننده ای که با جوش و لکه های صورت می جنگد.گلاب هم چنین ضدعفونی کننده ی ملایم و طبیعی است که توصیه می شود برای جلوگیری از سوزش،جوش و آبرسانی به پوست استفاده شود.گلاب هم چنین با تحریک جریان خون در رگ های زیر پوست به کاهش برافروختگی پوست کمک می کند.
گلاب به نگه داشتن PH پوست کمک می کند.بنابراین از گلاب استفاده کنید و ظاهر جوش ها،لک ها و پوست برافروخته تان را برطرف کنید.گلاب پوست شما را از ابتلا به اگزما و ورم پوست مصون می دارد و به دلیل خاصیت شفا دهندگی و تسکین دهندگی برای تسکین محل نیش حشرات و آفتاب سوختگی نیز استفاده می شود.بعد از یک روز سخت برای خنک سازی و آرامش پوست، گلاب را به صورت خود اسپری کنید.کلا گلاب یک محصول طبیعی بی خطر برای انواع پوست می باشد.
فواید گلیسیرین: گلیسیرین مایع روغنی شکل با ویسکوزیته ی بالا است که چرب نیس و به خوبی جذب پوست می شود.بهترین چیز در مورد گلیسیرین این است که بدون چرب کردن پوست،به پوست رطوبت می دهد.گلیسیرین با جذب رطوبت و آب به سمت پوست، آن را آبدار و مرطوب نگه می دارد.   تونر گلیسیرین و گلاب:
مخلوط گلاب و گلیسیرین یک تونر عالی برای پوست است که به تعادل و تغذیه ی پوست شما کمک می کند.بعد از شستن صورت از این تونر استفاده کنید.این مخلوط در همه ی داروخانه ها موجود است اما شما می توانید آن را براحتی در منزل نیز تهیه کنید و در بطری اسپری داری بریزید و در طول روز به روی صورتتان بپاشید،این کار به پوست شما جلا و رطوبت می بخشد.
مخلوط منحصر بفرد گلاب و گلیسرین برای پوست اعجاب آور است.فواید گلاب برای پوست خیلی زیاد است. این مخلوط هم چنین به صورت شما شادابی و جوانی می بخشد و چروک های صورت را از بین می برد.   شما می توانید با مخلوط کردن پودر چوب سندل در گلاب و گلیسیرین نیز خمیری تهیه کنید و به عنوان ماسک روی صورت و گردن خود قرار دهید.این ماسک چربی پوست را کنترل می کند و به کاهش لک و جای زخم کمک می کند و به پوست طراوت و شادابی می دهد.
برای تهیه تونر گلسیرین و گلاب:
یک فنجان و نیم گلاب را با یک چهارم فنجان گلیسیرین مخلوط کنید و در بطری اسپری داری بریزید و قبل از استفاده بخوبی تکان دهید.بهتر است قبل از این که آن را روی صورت بپاشید ابتدا روی مچ دست بپاشید و اگر هر گونه سوزشی احساس کردید از استفاده ی آن اجتناب کنید.   سلامت باش/ 2009



۲۹/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن