تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804028061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم: دو و میدانی‌کاران قم به 3 مدال مسابقات بین‌المللی فجر دست یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم:
دو و میدانی‌کاران قم به 3 مدال مسابقات بین‌المللی فجر دست یافتند
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت دو و میدانی‌کاران قم در کسب سه مدال طلا و برنز از رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: دو و میدانی‌کاران قم به 3 مدال مسابقات بین‌المللی فجر دست یافتند



محمدرضا اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال نیز همانند چند سال اخیر دو و میدانی‌کاران قم در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر هم درخشش خوبی داشتند و هم اینکه مدال‌های ارزشمند این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته قهرمان‌هایی همچون محمدمحسن ربانی، میلاد دریساوی و محمدحسین اسکندری از مسابقات جام بین‌المللی فجر در رشته‌های پرش با نیزه، پرش سه‌گام و پرتاب وزنه موفق به کسب مدال شده بودند و خوشبختانه امسال این موفقیت‌ها بیشتر شد.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان این جام نسبت به دوره‌های قبل با توجه به حضور چهره‌های مطرح خارجی سطح بالاتری داشت و خوشبختانه سه دو و میدانی‌کار قم نیز موفق به کسب مدال شدند.
وی ادامه داد: به نمایندگی از هیئت دو و میدانی استان قم در جام بین‌المللی فجر محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه، میلاد دریساوی در رشته پرس سه‌گام و  رضا ملک‌پور در 400 متر برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات به میدان رفتند و همگی آنها با دست پر از میدان خارج شدند.
اسحاقی با بیان اینکه این جام سطح بالاتری نسبت به دوره‌های قبل داشت، در ادامه با اشاره به حضور دو و میدانی‌کاران 9 تیم خارجی در مسابقات سال 2015 دو و میدانی بین‌المللی جام فجر، اضافه کرد: در این پیکارها ربانی و دریساوی مدال طلا گرفتند و ملک‌پور صاحب نشان نقره شد.
وی یاد آور شد: تیم‌های خارجی شرکت کننده در مسابقات دو و میدانی بین‌المللی جام فجر با ترکیبی از چهره‌های شاخص مواد مختلف دو و میدانی به کشورمان آمده‌ بودند و دو و میدانی‌کاران کشورمان تلاش زیادی را برای کسب مدال از این رقابت‌ها انجام دادند و در نهایت بیشترین مدال‌ها را کسب کردند.
اسحاقی خاطرنشان کرد: این بیست و سومین دوره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام فجر بود که به مدت دو روز به میزبانی شهر تهران و البته در سالن اختصاصی دو و میدانی آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و خوشبختانه رکورد رشته پرش سه‌گام نیز توسط نماینده شایسته قم یعنی میلاد دریساوی شکسته شد.
وی افزود: محمدمحسن ربانی با وجود اینکه به مسابقات پرش با نیزه بازی‌های آسیایی 2014 نرفت و مقطعی نیز اعلام بازنشستگی کرده بود اما به سبب اینکه از فیزیک بدنی خوبی برخوردار بود در این رقابت‌ها بار دیگر مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت.
دبیر هیت دو و میدانی استان قم در پایان اظهار کرد: همچنین دریساوی و ملک‌پور نیز عملکرد درخشانی داشتند و در پرش‌ سه‌گام و 400 متر به ترتیب طلا و برنز گرفتند تا قم یکی از موفق‌ترین دوران حضور خود در مسابقات دو و میدانی بین‌المللی جام فجر را تجربه کند. انتهای پیام/78002/صا30

93/11/29 - 08:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن