تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیئت کشتی استان قم: زینتی‌رفاه نماینده قم در جام جهانی کشتی فرنگی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم:
زینتی‌رفاه نماینده قم در جام جهانی کشتی فرنگی شد
دبیر هیئت کشتی استان قم از قرار گرفتن نام کشتی‌گیر قم در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی خبر داد.

خبرگزاری فارس: زینتی‌رفاه نماینده قم در جام جهانی کشتی فرنگی شد



احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی بعد از برگزاری در سال 2014 به میزبانی کشورمان در سال 2015 نیز در ایران برگزار می‌شود و قدرت‌های کشتی جهان روزهای پایانی هفته جاری در تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی بر خلاف رقابت‌های جهانی به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود و به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم یک کشتی‌گیر در وزن 80 کیلوگرم در این دوره از مسابقات برای کسب مدال و قرار گرفتن روی سکو به میدان می‌رود.
دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از برگزاری موفق مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال‌های 2013 و 2014 به میزبانی فدراسیون کشتی کشورمان که با کسب عنوان نایب قهرمانی سال 2013 و مقام قهرمانی سال 2014 همراه بود، فیلا بار دیگر میزبانی این رقابت‌ها را به ایران سپرده و قطعا سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مملو از تماشاگران علاقمند به کشتی در حمایت از تیم ملی کشورمان خواهد بود.
وی با بیان اینکه یک کشتی‌گیر از قم نیز در اردوی تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها حاضر است، بیان کرد: علی زینتی‌رفاه در وزن 80 کیلوگرم نماینده کشتی قم در تیم ملی شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2015 محسوب می‌شود و هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد و ان‌شاءالله به روند موفقیت‌های خود در این رشته ورزشی با درخشش در جام جهانی ادامه می‌دهد.
رضایی افزود: زینتی‌رفاه در مسابقات سال جاری کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در وزن 80 کیلوگرم بهترین فرنگی‌کار ایران بود که توانست با شکست دادن تمام رقبای خود از استان‌های مختلف به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای این پیکارها نائل شد.
وی ابراز داشت: زینتی‌رفاه هفته گذشته از رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی نیز مدال نقره گرفت تا بدین‌ترتیب یکی از نمایندگان تیم ملی کشورمان در مسابقات سال 2015 جام جهانی کشتی فرنگی باشد و برای کسب افتخاری دیگر تلاش کند.
دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای پنجشنبه 30 بهمن و جمعه اول اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد و کارل مارتین دیتمن، عضو اتحادیه جهانی کشتی از آلمان به عنوان میهمان در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.
وی افزود: برای حضور در جام جهانی اسامی ملی پوشان کشتی فرنگی در حالی اعلام شد که تیم ملی در اوزان 59، 66، 71، 75، 81، 85، 98 و 130 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت و علی‌ زینتی‌رفاه از قم در وزن 80 کیلوگرم به روی تشک می‌رود.
رضایی بیان کرد:‌ در وزن 59 کیلوگرم محمد نوربخش و محسن حاجی‌پور،‌ در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد و محمدعلی گرایی، در وزن 71 کیلوگرم پیام بویری و رامین طاهری و در وزن 75 کیلوگرم یوسف اخباری و محمدعلی گرایی انتخاب شده‌اند.
وی اضافه کرد: در وزن 81 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی و علی زینتی‌‌رفاه، در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر و داود عابدین زاده، در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری و سیدمصطفی صالحی‌زاده و در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده و بشیر باباجان‌زاده پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تهران با حریفان رقابت می‌کنند. انتهای پیام /   

93/11/27 - 13:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن