واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: X6 Test Drive 01 ---- ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 21 فروردين 1390, 06:44سلام به همه ی دوستان. در گیر و داری کاری Car Accident ام که توی امضام هم لینکش هست به لطف یکی از دوستان به پلاگین جالب و قدرتمند و خوبی مواجه شدم به نام Drive. خیلی دنبالش گشتم اما نهایتن یک دمو ازش پیدا کردم که بعضی از مهمترین قابلیت هاش غیر فعاله. بگذریم. این یکی از تست های من با این پلاگین هست. کار رو توی Cinema 4D 12 انجام دادم. ماشین رو یا همین پلاگینی که گفتم ریگ کردم و حرکتش رو شبیه سازی کردم. بعد هم با پلاگین XPlode اون باکس رو شکستم و با دینامیک خرد شدنش توسط ماشین رو شبیه سازی کردم. گفتیم بگذاریم اینجا شاید دوستان خوشش بیاد و اگه انتقاد و پیشنهادی دارین خوشحال می شم بشنوم. راستی جا داره اینجا از دوست خوبم فرشید ()جان تشکر کنم به خاطر صداگذاریشون روی این کار. فرشید جان مرسی. :rose: اینم لینک انیمیتش: main 21 فروردين 1390, 12:54:rose: *farshid* 21 فروردين 1390, 13:44چه صدای خوبی داره کارت :green: من خیلی خوشم اومد اون خط لاستیک رو جچوری ساختی؟ reza_rashidi 21 فروردين 1390, 15:24فوق العاده زیبا طراحی کردی همه چیز رو برخورد با اون باکس بسیار زیباست خسته نباشید:rose: mhattaran 21 فروردين 1390, 17:52سلام من واقعا عاشق جلوه های ویژه هستم ولی تا حالا با ویژگی های این نرم افزار آشنا نبودم خیلی حیرت زده شدم می خواست ببینم میشه این صحنه ای رو که انیمیت کردی با همه ی دینامیک ها و خورد شدن ها رو وارد مکس هم کرد و اونجا یه رندر درست و حسابی ازش گرفت؟؟ CG_Master 21 فروردين 1390, 18:47سلام امین جان... کاش یه متریالی واسه دیوار یا اون سکو یا نمیدونم چی چی مشخص میکردی که ما بفهمیم ماشین داره به چی ضربه میزنه و نسبت به جنس اون مانع تعداد خرد شدن مشخص بشه تازشم هر چی باشه یعنی اگه پنبه هم باشه طبق قانون دوم نیوتن که تو دبیرستان خوندیم هر کنشی واکنشی داره و به جسم ضربه زننده همون قدر فشار میاد که به جسم ضربه گیرنده میاد... اینجا کاملا مشخصه که هیچ فشاری روی ماشین نیومده صدا هم کمی باید ادیت بشه .. اما در حد تست خوبه... موفق باشی Amin 4D 21 فروردين 1390, 21:42:rose: مرسی :rose: چه صدای خوبی داره کارت :green: من خیلی خوشم اومد اون خط لاستیک رو جچوری ساختی؟ آره منم موافقم. :green: دستتم درد نکنه فرشید جان بابت وقتی که گذاشتی. برای کار بعدی اساسی مزاحمت میشم که وقت بیشتری روش بذاری. :green: اون خط لاستیک هم با یه تنیک کوچولو انجامش دادم. نمی دونم شما توی مکس همچین چیزی دارید یا نه. ما یه چیزی داریم به اسم Tracer که ورودیش یه ابجکت متحرکه و خروجیش یه اسپلین و خطه. خب اینجا هم ورودی این tracer ها دو تا لاستیک عقب هستن. بعد هم در آخر خط ها رو با Hair اینطوری رندر کردم. :green: همین. فوق العاده زیبا طراحی کردی همه چیز رو برخورد با اون باکس بسیار زیباست خسته نباشید:rose: ممنون رضا جان. لطف داری شما. :rose: سلام من واقعا عاشق جلوه های ویژه هستم ولی تا حالا با ویژگی های این نرم افزار آشنا نبودم خیلی حیرت زده شدم می خواست ببینم میشه این صحنه ای رو که انیمیت کردی با همه ی دینامیک ها و خورد شدن ها رو وارد مکس هم کرد و اونجا یه رندر درست و حسابی ازش گرفت؟؟ mhattaran جان عرضم به حضورت که نه. این امکان وجود ندارد. اصولا این چیزی که شما میخواید توی هیچ کدوم از نرم افزارها قابل انجام نیست. اخه شبیه سازی ها رو نمیشه اکسپورت کرد. اما حرکت خود ماشین رو میشه با کی فریم کردن حرکت به مکس یا دیگر نرم افزارها اکسپورت کرد. اما شکستن شیشه یا دفورم شدن بدنه ی ماشین رو نمی شه اکسپورت کرد. البته یه راه هست اما من تا حالا تست نکردم. شما می تونی یه تست بزنی ببینی میشه یا نه. و اونم اینه که حرکت سیمولیت شدن مثل شکستن رو توی Cinema 4D با استفاده از پلاگین RealFlow اکسپورت کنی توی RealFlow. بعد از اونجا شکستن ه رو باز اکسپورت انیمیتش رو وارد Max کنی. در مورد رندر هم خب چه کاریه. توی همین Cinema 4D یه رندر درست و حسابی ازش می گیریم. اینی که اینجا می بینی در حده یه تسته. اسم تایپک هم همین و نشون می ده. رندر درست و حسابی میمونه برای یه کاری که اینقدر ساده نباشه و مشکل و عیب هم نداشته باشه اینقد. سلام امین جان... کاش یه متریالی واسه دیوار یا اون سکو یا نمیدونم چی چی مشخص میکردی که ما بفهمیم ماشین داره به چی ضربه میزنه و نسبت به جنس اون مانع تعداد خرد شدن مشخص بشه تازشم هر چی باشه یعنی اگه پنبه هم باشه طبق قانون دوم نیوتن که تو دبیرستان خوندیم هر کنشی واکنشی داره و به جسم ضربه زننده همون قدر فشار میاد که به جسم ضربه گیرنده میاد... اینجا کاملا مشخصه که هیچ فشاری روی ماشین نیومده صدا هم کمی باید ادیت بشه .. اما در حد تست خوبه... موفق باشی مرسی هادی جان. مثل همیشه نقد دقیق و مو شکافانه ای داشتی. ممنون. :rose: راستی من دبیرستان و نخوندم. جهشی اومدم دانشگاه. چی خوندین اونجا، من ندیدم :lol: :lol: آره راست می گی هادی جان. اون اول کار گفتم که یه چیزایی توی این نسخه ی دموی پلاگین Drive غیر فعاله. چیزی که غیر فعاله اینه که نمی ذاره سیمولیت ماشین رو کی فریمش کنیم. برای همین نمیشه در یک زمان هم سیمولین دینامیکی رو داشت و هم سیمولیت پلاگین Drive. برای همین ای مشکلو نتونستم حل کنم که اون باکس که میشکنه روی ماشین تاثیر بذاره. در مورد صدا هم فرشید هم خودش گفت اینو. من گفتم لازم نیست خودتو اذیت کنی زیاد آخه یه تست ساده اس این. واسه همینشم لطف کرده فرشید جان. از همگی ممنون. همیشه شاد باشید و موفق :rose: tarkan_tan 22 فروردين 1390, 00:21امین جان خیلی قشنگ شده مخصوص خط ترمز رو خیلی حال کردم. خسته نباشی:rose: Hamed 22 فروردين 1390, 09:54سلام امین جان خیلی با حال بود در عین سادگی ولی چقدر حرفه ای.... میشه در مورد خرابی اون دیوار که چطور داغون میشه کمی توضیح بدی؟؟؟با راکتور؟؟؟ یا پارتیکل؟؟؟ خلاصه یه توضیح به من نا بلد بده... علی علی Amin 4D 22 فروردين 1390, 12:09امین جان خیلی قشنگ شده مخصوص خط ترمز رو خیلی حال کردم. خسته نباشی:rose: مرسی tarkan_tan جان. شنا قشنگ می بینیش. :rose: ممنون. سلام امین جان خیلی با حال بود در عین سادگی ولی چقدر حرفه ای.... میشه در مورد خرابی اون دیوار که چطور داغون میشه کمی توضیح بدی؟؟؟با راکتور؟؟؟ یا پارتیکل؟؟؟ خلاصه یه توضیح به من نا بلد بده... علی علی مرسی حامد جان. حرفه ای کجا بود بابا، هندونه می ذاری زیر بغل ما :mad: :lol: بعدشم دستت درد نکنه حامد جان. بعد یه عمر گشتن توی مجیدآنلاین تازه ازم می پرسی با راکتور مکس آیا یا پارتیکال؟ :shock: بابا اون بالا که نوشتم توی اسم تاپیک Cinema 4D 12. این کار با استفاده از Cinema 4D انجام شده حامد جان نه 3D Max. برای شکستن هم یه آموزش در موردش توی بخش Cinema 4D گذاشتم می تونی از این لینک ببینیش: مرسی از دوستان. همگی شاد و موفق باشید. Hamed 22 فروردين 1390, 12:41:lol::lol::lol::lol::lol:نه پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است...(نخوندم سوتی دادم دارم جمش میکنم) امین تری دی 23 فروردين 1390, 00:39ایول خیلی با حال بود دمت گرم داش امین :wink: gs-graphic 23 فروردين 1390, 10:03سلام خسته نباشی امین جان کارت قشنگ شده . از بعضی جاها خیلی خوشم اومد مخصوصا استفاده از داینامیکها، خردشدن سنگ . صدا گذاری هم خیلی خوب باهاش مچ شده. پیشنهاد میکنم همین کار رو تو یک فضای رئال (مثل یه پیست کوچیک) و استفاده از نورپردازی و hdri و.. رندر بگیری. که مطمئنا فوق العاده زیباتر میشه. موفق باشی Amin 4D 23 فروردين 1390, 13:40:lol::lol::lol::lol::lol:نه پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است...(نخوندم سوتی دادم دارم جمش میکنم) دقیقا. بسی موافق با این حرفت. نه بابا پیش میاد گاهی، غصه نخور شما. :green: ایول خیلی با حال بود دمت گرم داش امین :wink: مرسی امین جان. بسی خوشحال شدیم که شما خوشتان آمد. :green: سلام خسته نباشی امین جان کارت قشنگ شده . از بعضی جاها خیلی خوشم اومد مخصوصا استفاده از داینامیکها، خردشدن سنگ . صدا گذاری هم خیلی خوب باهاش مچ شده. پیشنهاد میکنم همین کار رو تو یک فضای رئال (مثل یه پیست کوچیک) و استفاده از نورپردازی و hdri و.. رندر بگیری. که مطمئنا فوق العاده زیباتر میشه. موفق باشی ممنون gs-graphic جان. (راستی اسمتون چیه؟ :green:) مرسی، شما قشنگ می بینی. بسی خشوحالیم که خوشتان آمده. در مورد رندر توی یه فضای رئال هم قصد فیلم برداری از یه منظره ی واقعی و کامپوزیت ماشین روی اونه. :green: اما پیشنهاد شما رو هم رد می کنم چون مدلسازیم در حد جلبک هم نیست. :lol: و بلد نیستم مدلینگ و مخصوصا تکسپچرینگ رئال رو. مرسی از همه ی دوستان بابت نظرات. همگی شاد باشید و موفق. :rose: nitroxy 23 فروردين 1390, 21:52سلام دوست جان . کار خیلی قشنگی بود . مخصوصا حرکت ماشین و خرد شدن سنگ . موفق باشی رفیق .:rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]