تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798941103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف پتانسيل هاي توليد داخلي در نمايشگاه حمايت از توليدكنندگان داخلي صنعت مترو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ايجاد فرصت شغلي براي توليد كنندگان داخلي در صنعت مترو؛
كشف پتانسيل هاي توليد داخلي در نمايشگاه حمايت از توليدكنندگان داخلي صنعت مترو
نماينده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: برگزاري نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني صنعت مترو فرصت مناسبي براي ايجاد اشتغال در كشور است.


حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در خصوص برگزاري اولين نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني در صنعت مترو با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه ها در زمینه تقویت تولید داخلی قدمي در تحقق اقتصاد مقاومتی است اظهار كرد: به نمايش در آوردن توانايي ملي  در توليد مورد نياز صنعت مترو از جمله مواردي است كه اگر در آنها به خودكفايي برسيم نه تنها مستقيم و غير مستقيم ايجاد شغل كرده ايم بلكه از خروج ارز نيز جلو گيري شده است. بسياري از مشكلات حمل و نقلي حل مي شود.

حسن نژاد در ادامه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي گفت: اگرتامين كننده داخلي بداند فرصتي براي ارائه توليدات خود دارد مي تواند با انگيزه بيشتري دست به توليد بزنند.  
وي افزود: استفاده از توليدات داخلي نه تنها در كاهش هزينه ها كمك ميكند بلكه فرصتي براي شروع افراديي مي شود كه توانمندي لازم در ساخت قطعات دارند. 

كشف پتانسيل هاي توليد داخلي در نمايشگاه حمايت از توليدكنندگان داخلي صنعت مترو 

 در ادامه نايب رييس كميسيون صنايع و معادن نيزگفت: در نمايشگاه حمايت از توليدكنندگان داخلي صنعت مترو پتانسيل هاي داخل كشور كشف مي شود.
 
محمدرضا خان محمدي در خصوص برگزاري اولين نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني در صنعت مترو گفت: با توجه به اينكه مترو و شركت هاي تابعه آن نياز به تامين يا توليد مواد مورد نياز خود دارند، با مشاركت توليدگران داخلي مي توانند هزينه تمام شده خدمات خود را به حداقل برسانند.

وي در ادامه گفت: تكنولوژي هاي ابزار دقيق و نرم افزاري و مسائل كنترلي زيادي در اين صنعت وجود دارد كه توليد آنها مي تواند منجر به اشتغال زايي شده و يا هزينه هاي جانبي كار را پايين بياورد.

نايب رييس كميسيون صنايع و معادن با اشاره به اينكه حمايت از توليدكنندگان داخلي استقلال كشور را به همراه دارد افزود: استعدادهاي فراواني در قالب برپايي اين نمايشگاه ها بروز پيدا مي كند و به اين وسيله مي توان آينده خوبي براي صنعت حمل و نقل پيش بيني كرد.

خان محمدي تصريح كرد: اين نمايشگاه عرضه و تقاضا را در يك ديدگاه به نمايش گذارده و پتانسيل هاي سخت افزاري را مشخص مي كند تا اين پتانسيل ها همراستا با نيازها قدم بردارند.

برگزاري نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني صنعت مترو نمونه اقتصاد مقاومتي است  
همچنين نماينده مردم خوزستان در مجلس اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني صنعت مترو نمونه اقتصاد مقاومتي در كشور است.

محسن بيگلري نيز در خصوص برگزاري اولين نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني در صنعت مترو با بيان اينكه تلاش در زمینه تقویت تولید داخلی یکی از مؤلفه‌های اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: توليد قطعاتي مانند قطعات مورد نياز صنعت مترو از جمله مواردي است كه اگر در آنها به خودكفايي برسيم بسياري از مشكلات حمل و نقلي حل مي شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به اينكه رسيدن به خودكفايي همان اقتصاد مقاومتي است كه مقام معظم رهبري به آن تاكيد داشته است، گفت: اگر كشور ما به اين نقطه از اتكا برسد تحريم ها ديگر اثري در مسائل داخلي كشور نخواهد.

به گفته نماينده مردم خوزستان رسيدن به خودكفايي در صنعت مترو مي تواند اين وسيله سريع و مطمئن را به جاي جاي كشور برساند تا تمام مردم حمل و نقلي راحت و باكيفيت را تجريه كنند.    
        
 *توسعه صنعت مترو در كشور عامل موثري در خودكفايي است 

علي اكبر ناصري عضو كميسيون صنايع و معادن كشور نيز توسعه صنعت مترو در خصوص برگزاري اولين نمايشگاه تامين كنندگان قطعات مورد نياز صنعت مترو اظهار داشت: برگزاري چنين نمايشگاه هايي به خصوص در صنعت حمل و نقل علاوه بر كنترل و در برخي موارد حذف واردات مي تواند عامل موثري در حمايت از توليدكنندگان و توليدات داخلي باشد.

وي در ادامه گفت: با توسعه صنعت مترو نياز كشور به قطعات مورد نياز در بخش حمل و نقل به حداقل مي رسد و اين موضوع جز با حمايت از توليد كنندگان داخلي امكانپذير نيست.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن كشور با اشاره به اقتصاد مقاومتي در سايه درون گرايي تصريح كرد: داخلي شدني تمام صنايع در كشور نياز امروز ماست كه خوشبختانه در حال تحقق يافتن است.

ناصري با اشاره به لزوم ايجاد انگيزه و توان مضاعف براي توليدكنندگان داخلي افزود: با خلاقيت در زمينه صنعت و رعايت استانداردهاي لازم و ايمين كافي مي توان به آينده اي مطمئن در زمينه صنعت اميدوار بود.










کد خبر: ۵۱۳۴۹۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن