تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820098939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام حدود ۳۵ میلیون سفر در ۱۰ ماه گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان پایانه‌ها اعلام کرد؛ انجام حدود ۳۵ میلیون سفر در ۱۰ ماه گذشته خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهر تهران با پیش بینی سفر بیش از ۳ میلیون نفر در نوروز امسال گفت: تلاش می‌کنیم میزان رضایتمندی شهروندان مسافر را به بیش از ۸۰درصد برسانیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن ساعت 12:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا حاجی بیگی از انجام بیش از ۳۴میلیون سفر در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: از نخستین روز فروردین ماه تا آخرین روز دی ماه امسال، ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۱۸۱ سفر با استفاده از ۲میلیون و ۱۵۱هزار و ۴۸۲ سرویس مسافربری از پایانه‌های مسافری تهران انجام شده است. مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان در اجرای طرح استقبال از بهار تصریح کرد: در حال حاضر، فعالیت‌های عمرانی و تعمیراتی، نظافت محدوده درونی و بیرونی پایانه‌ها، گسترش فضای سبز و گل آرایی محوطه بیرونی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی آسفالت و لکه‌گیری و امکان استقرار موقت مسافران در پایانه‌ها انجام شده تا پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران برای استقبال از سفرهای نوروزی کاملا آماده باشد. حاجی بیگی، نظارت بیشتر بر فروش بلیت سفر، معاینه فنی اتوبوس‌ها، بهداشت و قیمت کالا‌ها و خدمات عرضه شده و کنترل ترافیک پیرامونی پایانه‌ها با هماهنگی سازمان‌های ذی ربط را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای آسان‌تر انجام شدن مسافرت‌های نوروزی خواند. وی از نصب یک دستگاه تلویزیون شهری ۵۰ مترمربعی در پایانه مسافری غرب و راه اندازی آن در آستانه نوروز خبر داد و تاکید کرد: امسال برای استقبال از شهروندان مسافر در تعطیلات نوروز، برنامه‌های متنوع فرهنگی هم در نظر گرفته شده است. حاجی بیگی با اشاره به همزمانی روزهای پایانی سال با ایام فاطمیه یادآور شد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام فاطمیه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از شهروندان مسافر پذیرایی می‌شود. همچنین تنی چند از شخصیت‌های روحانی و مبلغان حوزه علمیه قم در ایام فاطمیه، افزون بر بازگویی ابعاد شخصیت وجودی دخت گرامی نبی اعظم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س)، به پرسش‌های دینی و مذهبی مسافران پاسخ می‌دهند. وی گفت: در پایانه‌های چهارگانه تهران امسال هم مانند سال‌های گذشته سفره هفت‌سین برپا می‌شود تا مسافران و هموطنانی که در زمان تحویل سال عازم مسافرت هستند، کنار سفره هفت‌سین سال نو را آغاز کنند. طبق گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌ها به کارکنان این سازمان آماده‌باش داده شده است تا با همه امکانات موجود در خدمت مسافران نوروزی باشند. حاجی بیگی گفت: اتاق مادر و کودک، بوستان بازی کودکان، سالن انتظار، جایگاه ‌فروش بلیت، نمازخانه، کتابخانه، خانه سلامت، دفا‌تر خدماتی فعال در پایانه و... آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. مدیرعامل سازمان پایانه‌ها افزود: هماهنگی لازم برای جابه جایی مسافران انجام و به منظور تامین وسیله نقلیه مورد نیاز برای روزهای پایانی سال تمهیدات لازم اندیشیده و پیش بینی‌ها انجام شده است تا هیچ‌گونه مشکلی در جابجایی مسافران نوروزی پیش نیاید و آن‌ها با آرامش خاطر کامل سفر کنند. حاجی بیگی از مسافران خواست برای خرید بلیت در پایانه‌های مسافری حتماً به دفا‌تر فروش تعاونی‌ها و شرکت‌های مسافربری مراجعه یا آن را از طریق اینترنت تهیه کنند و به افراد متفرقه اعتماد نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن