تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820783904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای تخریب بیمارستان کوثر تاسف آور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای شهر کرج: تلاش برای تخریب بیمارستان کوثر تاسف آور است خبرگزاری پانا:رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد شدید از تلاش دست های پشت پرده برای تغییر کاربری بیمارستان کوثر، خواستار ورود سازمان های نظارتی برای رسیدگی ویژه به مساله شد و اقدام برای تخریب یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان را تاسف آور خواند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن ساعت 19:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود دادگو ؛ بابیان اینکه ساختار بیمارستان های دولتی با نیازهای بیماران همخوانی نداردو این مراکز از فقر امکانات و نیروی متخصص رنج می برند، گفت: آنچه در بحث بهداشت ودرمان برای جامعه در اولویت است، کیفیت و اصالت خدمات دریافتی و در مرحله دوم هزینه های عادلانه و واقعی است که متاسفانه مراکز درمانی دولتی و خصوصی در یکی از دو مورد لنگ می زنند و از همین رو، مردم رضایت چندانی از نظام سلامت ندارند.
رئیس شورای شهر کرج با تاکیدبر اینکه در ازای مالیاتی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم از مردم دریافت می شود، باید خدمات رایگان سلامت به آنان تقدیم کرد و جامعه را در برابر انواع بیماریها و مشکلات واکسینه نمود، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم وجود هماهنگی های لازم بین نظام سلامت و سازمان های بیمه گر، بیماران بویژه مبتلایان به بیماری های خاص، صعب العلاج و انواع سرطان ها در تامین هزینه های دارویی و درمانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و پس از مطرح شدن بحث تحریم دارویی ایران، این معضل حادتر نیز شده است.
وی با تقدیر از نگاه حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که با ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت به قوای سه گانه کشور در ابتدای سال جاری و رقم زدن «بهار سلامت»، موجبات کاهش فشار مالی و روانی بر بیماران و خانواده های ایشان را فراهم آوردند، خواستار توجه بیشتر مسئولان به منویات معظم له شد و بیان داشت: مباحث مربوط به بهداشت و درمان به صورت مستقیم با روح و روان و سلامتی مردم سر و کار دارد و اگر خواهان جامعه ای رو به رشد و بالنده هستیم، باید مانع رشد بیماریها و ناتوانی بین آحاد ملت شویم که در این زمینه همه مردم و مسئولان باید به صحنه مشارکت بیایند.
دادگو در ادامه از رسانه ها تقاضا کرد؛ همانطور که با تیترهای انتقادی و گزارش های نقادانه خود اراضی احداث بیمارستان 200 تختخوابی در حسن آباد کرج را از تصرف یک گروه پزشکی خارج کردند، در بحث تخریب بیمارستان کوثر نیز به صورت جهادی ورود کنند و مانع از تشدید فقر سرانه های بهداشت و درمان در مرکز استان البرز شوند.
رئیس شورای شهر کرج از اینکه برخی با نادیده گرفتن نیازهای مبرم مردم به امکانات درمانی و تخت های بیمارستانی، برای تخریب آنها و احداث مجتمع های تجاری بر روی اراضی آن می کوشند، به شدت ابراز تاسف کرد و آن را موجب ناامیدی خواند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن