تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره منطقه‌اي «آواها و نواهاي حماسي» در دلفان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
جشنواره منطقه‌اي «آواها و نواهاي حماسي» در دلفان برگزار مي‌شود جشنواره منطقه‌اي «آواها و نواهاي حماسي» با حضور استان‌هاي غرب کشور در شهرستان دلفان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، "فريد رحمتي " معاون هنري اين اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اعلام اين خبر گفت: جشنواره موسيقي «آواها و نواهاي حماسي» با حضور گروه‌هايي از استان‌هاي غرب کشور شامل کردستان، خوزستان، لرستان، ايلام، همدان و کرمانشاه در شهرستان دلفان برگزار مي‌شود.
رحمتي افزود: اين جشنواره منطقه‌اي به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دلفان روز 26 بهمن‌ماه جاري در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي ـ هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دلفان برگزار مي‌شود.
وي گفت: موضوعات اين جشنواره با توجه به ايام‌الله دهه مبارک فجر به موضوعات حماسي در رابطه با دفاع مقدس و انقلاب اسلامي اختصاص يافته و قطعات اجرا شده در اين جشنواره ، يادآور رشادت ها ، ايثار و حرکت قهرمانانه مردم ايران اسلامي طي سال هاي بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي است.
معاون هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان اظهار داشت : در بخش جنبي جشنواره منطقه‌اي «آواها و نواهاي حماسي» از پشکسوتان موسيقي حماسي تجليل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن