تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست مسلمانان کانادایی برای ساخت مسجد رد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ادامه مخالفت ها با مسلمانان در غرب؛
درخواست مسلمانان کانادایی برای ساخت مسجد رد شد
شهردار شهر 50 هزار نفری شاوینگیان در کنفرانسی خبری گفت: «مردم دچار ترس‌های غیرعقلانی شده‌اند که این ترس‌ها به ویژه از زمان حملات به شارلی ابدو در پاریس تقویت شده است».



  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، در ادامه مخالفت‌ها با مسلمانان در غرب به بهانه حمله به نشریه موهن فرانسوی،‌ با درخواست جامعه مسلمانان شهر «شاوینیگان» استان کبک کانادا برای ساخت یک مسجد مخالفت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ شهردار شهر شاوینیگان واقع در استان کبک کانادا با درخواست مسلمانان جهت احداث یک مسجد مخالفت کرد.

«مایکل انگرز» شهردار شاوینگیان جمعه(روز گذشته) رسما بر مخالفت با درخواست مسلمانان این شهر برای احداث مسجد تاکید کرد. وی اعلام کرد که تماس‌های تلفنی و پیام‌های زیادی به اعضای شورای شهر شده و از آنها خواسته شد که با این درخواست مخالفت کنند.

به گزارش پایگاه کانادایی «سی‌بی‌سی»، شهردار شهر 50 هزار نفری شاوینگیان در کنفرانسی خبری گفت: «مردم دچار ترس‌های غیرعقلانی شده‌اند که این ترس‌ها به ویژه از زمان حملات به شارلی ابدو در پاریس تقویت شده است».

«مرکز فرهنگی مسلمانان شاوینگیان» پیشتر احداث مسجدی برای 30 خانواده مسلمان این شهر به منظور برگزاری مراسم‌های مذهبی را از مقامات آن درخواست کرده بود.

شهردار ضمن مخالفت با این موضوع تاکید کرد که تصمیم به مخالفت، «تصمیمی سخت اما درست» بود. او همچنین با دفاع از مخالفان با احداث مسجد گفت که این موضوع که مردم نگران هستند،‌ به معنای نژادپرست بودن آنها نیست.

انگرز با اشاره تلویحی درباره احتمال حضور گروه‌های حامی تروریستی با ایده‌های برگرفته از داعش و القاعده گفت: «مردم شاوینگیان از مسلمانان ترس ندارند چرا که آنها را شناخته و با آنها هسمایه هستند. آنچه آنها از آنچه که می‌تواند از بیرون(از این شهر و کشور) حاصل شود، می‌ترسند.

این پایگاه کانادایی با رد ادعای تندرو بودن «مرکز فرهنگی مسلمانان شاوینگیان» می‌نویسد: «هیچ مدرکی درباره داشتن ایده‌های افراطی و یا ارتباط آن با گروه‌های افراطی وجود ندارد».

این اقدام در حالی انجام شده که پیش از این نیز دولت کانادا با اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه و همچنین بازداشت مظنونان به حمایت از گروه‌های تکفیری،‌ اقدامات خود علیه مسلمانان در این کشور را تشدید کرده است.    



۲۵/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن