تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان بسیج اساتید کشور: حادثه چپل‌هیل بار دیگر از سناریو آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سازمان بسیج اساتید کشور:
حادثه چپل‌هیل بار دیگر از سناریو آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت
سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل ۳ دانشجوی مسلمان در چپل‌هیل آمریکا اعلام کرد سکوت رسانه‌های غربی در برابر این حادثه و برخوردهای دوگانه نهادهای بین‌المللی، یکبار دیگر از سناریوهای طراحی و مهندسی‌شده آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت.

خبرگزاری فارس: حادثه چپل‌هیل بار دیگر از سناریو آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای کشته شدن سه جوان مسلمان در چپل هیل آمریکا و حمله وحشیانه به مسلمانان را در کشورهای غربی محکوم کرد.
متن کامل این بیانیه به این شرح است:
« سکوت رسانه های غربی در برابر کشتار سه دانشجوی مسلمان در آمریکا و برخوردهای دوگانه نهادهای بین‌المللی در این زمینه یکبار دیگر از سناریوهای طراحی و مهندسی شده آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت و نشان داد غربی‌ها علیه اسلام و مسلمانان و توسعه پروژه اسلام هراسی از نقض قوانین حقوقی بین‌المللی و اقدامات بی شرمانه ضدانسانی و در پیش گرفتن سیاست های دوگانه هیچ ابایی ندارند.
اگر چه تلاش رسانه‌های غربی و هجمه های غیرمنطقی و مغرضانه علیه مسلمانان و توهین به مقدسات اسلامی اتفاق جدیدی از سوی غرب نیست اما حرکت‌های فراگیر با حمایت لابی های امنیتی و جاسوسی غرب و صهیونیسم از طریق ایجاد جریانات رسانه ای در دامن زدن به جریان اسلام هراسی و حرکت های برنامه ریزی شده برای گسترش فضای اسلام هراسی از سوی شماری از رسانه های بزرک غربی در ماه های اخیر و سکوت آنها در برابر حملات نژادپرستانه صورت گرفته علیه مسلمانان قابل تأمل است و نشان می‌دهد غرب (اروپا و آمریکا) از رشد روزافزون تفکر اسلامی و جریان اسلام خواهی هراسان و وحشت زده شده‌اند.
چگونه آمریکا که خود ناامن ترین کشور جهان است مدعی حفاظت و ایجاد امنیت در عرصه بین‌المللی است؟ این کشور که به اذعان و اقرار بسیاری از حقوقدانان بین‌المللی و تشکل های حقوقی مستقل دنیا در جنایت علیه بشریت و دست داشتن در کشتار بی گناهان در جهان و نقض مستمر مقررات بین‌المللی در صدر است چگونه ژست ژاندارم جهانی به خود می‌گیرد؟ کشوری که به بدیهی‌ترین حقوق انسانی اقلیت‌های دینی و عقاید و حقوق شهروندی شهروندانش احترام نمی‌گذارد چگونه داعیه کدخدایی جهان را دارد؟
متاسفانه آمریکا در طول تاریخ پرجنایت و نکبتش همواره کوشیده است تا با نفوذ در دادگاه ها و مجامع حقوقی بین‌المللی جنایت ها و اقدام‌های ضدانسانی اش در اقصی نقاط جهان را بپوشاند و  نهادهای بین‌المللی نیز در این رابطه یا سکوت کرده‌اند و یا اقدام عملی انجام نداده‌اند.
اگر در ماجرای کشته شدن سه جوان مسلمان در آمریکا اتفاق مشابهی صورت می‌گرفت و قاتل مسلمان می بود آن وقت غول‌های رسانه‌ای و کمپانی های خبری آمریکا و غرب چگونه با بهره گیری از رسانه‌ها و جارو جنجال ها و هیاهوها افکار عمومی جهان را علیه مسلمانان و اسلام بر می آشفتند و بدترین اهانت‌ها را علیه مقدسات اسلامی روا می داشتند؟
مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان و رسانه‌های غربی چرا در این زمینه سکوت هماهنگ پیش گرفته اند؟  این سکوت هماهنگ رسانه‌های غربی و مهم‌تر از آن رفتارهای دوگانه و زیرپاگذاشتن استانداردهای حقوقی و بین‌المللی توسط نهادهای حقوقی به چه معناست؟
مسلمانان دنیا بدانند که آمریکا در پی راه اندازی جنگی صلیبی علیه مسلمانان است. فضاسازی های گسترده رسانه ای و خبری حضور پیاده نظام های آمریکا مزدوران با مزد و بی مزد و جیره خواران غربی و گماشته های منطقه ای استکبار و دولت های مستبد و دیکتاتورهایی که اجازه تحرک و جنبش را از مردم سلب کرده‌اند همگی در راستای سناریوی نوشته شده غرب در این زمینه است. اما به فضل خدای بزرگ بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و قدرت نرم آموزه های اسلامی اکنون تا اعماق جوامع و ژرفای وجود انسان‌های حقیقت جو نفوذ کرده و همچنان که تا امروز تلاش‌های مذبوحانه و حرکت‌های مغرضانه نظام سلطه و دولت های دنباله روی آمریکا علیه اسلام و انقلاب اسلامی بی ثمر بوده از این پس هم با شعاع فروزان آگاهی بخشی و روشن بینی و اقبال بسیاری از اندیشه ورزان و روشنفکران و هنرمندان اروپا و آمریکا به تفکر اسلامی ره به جایی نخواهند برد.» انتهای پیام/

93/11/25 - 13:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن