تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805201154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه تبریز: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام بگذارند خبرگزاری پانا:امام جمعه تبریز گفت: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام گذاشته و قدر این ملت وفادار و حاضر در صحنه را که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام بودند بدانند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن ساعت 08:02

خبرگزاری پانا+مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام بگذارند

به گزارش خبرگزاری پانا،آیت الله مجتهدشبستری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از مردم  ایران خصوصاً مردم آذربایجان و تبریز به خاطر شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن  این حضور حماسی را دارای پیام‌های داخلی و خارجی تاثیرگذار خواند.

وی با بیان این امسال شاهد با شکوه‌ترین و گسترده‌ترین راهپیمایی در سالگرد انقلاب بودیم، افزود: مردم بیدار و با بصیرت ایران با این امر ثابت کردند از نشاط و شور انقلابی برخوردار هستند

 خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب با گذشت 36 سال به دشمنان نشان دادند با همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌توانند این عظمت و عزت را در هم بشکند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: مردم ایران این بار نیز نشان دادند که با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و احدی نمی‌تواند این ملت را از راهی که انتخاب کرده‌اند، باز دارد.

آیت الله شبستری گفت: راهپیمایی 22 بهمن پیامی برای مسئولان و کارگزاران کشور داشت و تفهیم شد مردم به وظیفه خود عمل کرده و می‌کنند حالا نوبت مسئولان است بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و به وظیفه  خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: ادارات مردم را علاف نکنند و کارگشایی و گره باز کردن از مشکلات مردم از مسائلی که مسئولان بیش از این باید به آن توجه کنند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام گذاشته و قدر این ملت وفادار و حاضر در صحنه را که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام بودند بدانند و تقدیر عملی خود را با توجه به مطالبات مردم نشان دهند.

 خطیب جمعه تبریز پیام دیگر راهپیمایی 22 بهمن امسال ملت ایران را به استکبار جهانی دانست و گفت: 36 سال پیش آمریکا را از ایران بیرون کردیم و اگر بخواهند دباره از پنجره وارد شوند باید بفهمند ملت ایران همان ملت بوده که با اتحاد، اتفاق و با پیروزی ولایت توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

 

آیت الله شبستری با اشاره به آیه 120 سوره توبه اظهار داشت: راهپیمایی راه رفتن معمولی نبوده بلکه اعلام بیزاری از استکبار بوده و کار خیر محسوب می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نیروی هوایی تصریح کرد: توافق بر کلیات و جزئیات باید در یک مرحله و با مفاد واضح و غیرقابل تأویل باشد.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نشان داده‌اند قابل اعتماد نیستند  و این بار نیز می‌خواستند در مذاکرات هسته‌ای ایران را فریب دهند که با هشدار رهبر در برنامه‌ مذاکرات لازم است تجدید نظری انجام شود.

آیت الله شبستری گفت: ملت ایارن انتظار دارند وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای مذاکرات خود را با رهنمودهای رهبری تطبیق دهند.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران و همه دلسوزان معتقد هستند که عزت ملی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است زیرا اگر عزت ملی نباشد، امنیت و پیشرفت هم نخواهد بود، بنابراین عزت ملی باید محفوظ بماند و مسئولان هم این موضوع را می‌دانند.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: اگر ایران به کشوری تاثیرگذار تبدیل شده و مردم‌سالاری، پیشرفت علمی و پزشکی، کسب رتبه جهان اسلام در علوم نانو و وارد شدن به باشگاه هسته‌ای و فضایی  همه در سایه رهبری‌های  داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و  مقام عظمای ولایت است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، فساد اداری و برخی مشکلات دیگر است، گفت: مردم این مسئله را درک کرده‌اند مسائل اساسی را انقلاب برای مردم ایران تضمین کرده و این مشکلات را هم می‌توان حل کرد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن تبریز در سال 56 که در بزرگداشت چهلم شهدای قم صورت گرفت، اظهار داشت: این قیام خودجوش و مردمی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل بود.

وی گفت: این قیام، تبلور عینی بغض فرو رفته ملتی بود که سال‌های متمادی، ارزش‌ها و اعتقادات دینی‌شان بر اثر هجمه فرهنگی جهان سلطه به بوته فراموشی سپرده شده بود.

آیت الله شبستری تصریح کرد: قیام 29 بهمن تبریز ستون فقرات رژیم ستمشاهی را شکست و خورشید حیات آفرین انقلاب اسلامی آغاز به تابیدن کرد.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای قیام 29 بهمن تبریز تصریح کردم: مردم تبریز در راهپیمایی 22 بهمن 91 به آمریکا و نوکرانش اعلام کردند روحیه مردم در این چند سال فرق نکرده و این مردم تا آخرین نفس و نفر در مقابل استکبار خواهند ایستاد و آن را به زانو درخواهند آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن