تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقض آشکار حقوق بشر در پرونده راشل کوری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نقض آشکار حقوق بشر در پرونده راشل کوری


خانواده راشل کوری، دادگاه عالی اسرائیل را به علت مقصر ندانستن ارتش رژیم صهیونیستی در قتل این فعال محکوم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از پرس تی وی، در 16 مارس 2003 ، راشل کوری 23 ساله در حالی که تلاش می‌کرد مانع تخریب خانه فلسطینی‌ها در نوار غزه شود توسط یک بولدوزر نظامی صهیونیستی زیرگرفته وکشته شد. دادگاه عالی صهیونیستی روز پنجشنبه ضمن رد درخواست خانواده کوری برای تجدید نظر، حکم تبرئه ارتش صهیونیستی از همه تخلفات را صادر کرد. این حکم بحث برانگیز در سال 2012 توسط دادگاه بدوی صادر و از سوی خانواده کوری به چالش کشیده شده بود. خانواده کوری روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد:خانواده ما ناامید شده اما متعجب نشده است. با این حال، روشن است که  تصمیم به تایید حکم اوت 2012 دادگاه بدوی، به مثابه حکم مصونیت قضایی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در مواقعی است که مرتکب بی‌عدالتی و نقض حقوق بشر می‌شوند.
خانواده راشل کوری حکم دادگاه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دراین بیانیه آمده است:با وجود این حکم، خانواده کوری تاکید دارد که راه درستی را در مطرح کردن این پرونده در پیش گرفته بود. خانواده کوری در این بیانیه تاکید کرد: نه تنها از دولت امریکا بلکه ازجامعه بین المللی می خواهیم از قربانیان نقض حقوق بشرحمایت کنند. با مصونیت ازمجازات به مقابله بپردازند و از اصول اساسی عدالت بین المللی پشتیبانی کنند. مرگ غم انگیز راشل، بسیاری ازفعالان بین المللی حقوق بشررا برای رفتن به نوار غزه ترغیب کرد؛ نواری که از سال 2007 تحت محاصره بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی قرارگرفته است. رژیم صهیونیستی از یک سو خانه‌های فلسطینی‌ها را تخریب می کند و از سوی دیگر برای صهیونیستی ها واحدهای مسکونی غیرقانونی درسرزمین های اشغالی فلسطین می‌سازد.  


جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن