تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوش:نبايد به‌طور کامل از خاورميانه خارج‌شويم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بوش:نبايد به‌طور کامل از خاورميانه خارج‌شويم
رئيس‌جمهور سابق آمريکا در سخنراني در دانشگاه «ماري باردين» با شيطان خواندن داعش تاکيد کرد که ايالات متحده بايد از خروج کامل از خاورميانه اجتناب کرد.
کد خبر: ۴۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ - 12 February 2015


 رئيس‌جمهور سابق آمريکا در سخنراني در دانشگاه «ماري باردين» با شيطان خواندن داعش تاکيد کرد که ايالات متحده بايد از خروج کامل از خاورميانه اجتناب کرد.

به گزارش فارس، جرج بوش در سخناني بر لزوم ادامه مبارزه و مقابله با داعش و تروريست‌ها از سوي آمريکا تاکيد کرد.

جرج بوش رئيس‌جمهور سابق آمريکا که در دوره رياست جمهوري خود در اقدامي فاقد وجاهت و مشروعيت بين‌المللي به عراق حمله کرد، در اظهاراتي در جمع تعدادي از دانشجويان آمريکايي درباره داعش گفت: «شيطان،‌ واقعي است. قتل افراد بيگناه براي پيش بردن يک نقطه نظر سياسي، شيطاني، بوده،‌هست و خواهد بود».

وي در پاسخ به سوالي درباره حملات پاريس و نشريه موهن شارلي ابدو گفت: «طبيعت اين دشمنان مانند همان دشمناني هستند که به ما در خاکمان(11 سپتامبر) حمله کردند».

بوش با انتقاد از وجود برخي نظرات فعالان و گروه‌هاي سياسي در آمريکا که آن را «انزواطلبي» خواند گفت: «خطرات واقعي در تمايل و خواست انزواگرايان است. آمريکا بايد از خروج کامل از خاورميانه اجتناب کند».

اظهارات بوش درباره لزوم باقي ماندن آمريکا در خاورميانه در حالي مطرح شده که از زمان حضور و اشغال نظامي برخي کشورهاي اين منطقه از قبيل عراق و افغانستان، نه تنها اين کشورها امنيت نيافتند بلکه ناامني به امروي روزمره براي اين کشورها تبديل شده و علاوه بر مرگ تعداد کثيري از مردمان آن، جان بسياري از غيرنظاميان تهديد شده است.

سخنان بوش همزمان با درخواست باراک اوباما از کنگره آمريکا براي اعطاي مجوز اقدام نظامي عليه داعش مطرح شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن