تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 31 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799929408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه از استانهاي پيشرو در مقوله نسخه الکترونيکي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۳۷ب.ظ)
معاون استاندار: کرمانشاه از استانهاي پيشرو در مقوله نسخه الکترونيکي است معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گفت: کرمانشاه از استانهاي پيشرو در مقوله نسخه الکترونيکي است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ اولين نشست تخصصي در خصوص الکترونيکي کردن نسخه هاي پزشکي به رياست حاتمي معاون استاندار و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي مرتبط برگزار گرديد و در آن به بررسي راهکارهاي الکترونيکي کردن نسخ پزشکي در استان کرمانشاه پرداخته شد.
هدايت حاتمي در اين نشست ضمن با اهميت دانستن الکترونيکي شدن نسخه هاي پزشکي در دنياي امروز اظهار داشت:اين مقوله يکي از محورهاي توسعه يافتگي کشورها در مقوله سلامت افراد جامعه است زيرا با الکترونيکي شدن نسخه ها و دستورات دارويي پزشکان ضريب خطاهاي منجر به مرگ و فلج بيماران به حداقل ممکن مي رسد.
وي افزود:تنها چند کشور در دنيا در اين مسير حرکت کرده اند و استان کرمانشاه نيز از اولين استان هايي است که در کشور بحث هاي مطالعاتي اين مسئله را شروع کرده که اميدوارم با کمک خداوند متعال و همکاري دستگاه هاي اجرايي حوزه سلامت و نيز همراهي مردم بتوانيم در اين خصوص موفق باشيم و از اولين استان هايي باشيم که در اين راه پيشرو هستيم.
معاون استاندار با اشاره به مجازي شدن استان کرمانشاه بعنوان پايلوت کشور گفت:يکي از محورهاي مجازي شدن استان تلاش براي رفاه مردم و کاهش هزينه هاي آنها در زمينه هاي مختلف است و مسلما مقوله سلامت مردم يکي از حياتي ترين و مهمترين بخش هايي است که بايد توجه ويژه اي بدان داشته باشيم که الکترونيکي کردن نسخه هاي پزشکي در همين راستا صورت مي گيرد.
حاتمي تصريح کرد:پس از امضاي تفاهم نامه اي که به امضاي استاندار محترم و دبير شوراي عالي مجازي کشور رسيد عزمي جدي در استان شکل گرفت و جلسات و نشست هاي تخصصي زيادي برگزار گرديد تا اينکه سند استان مجازي نهايي شد و هم اکنون وارد مرحله اجرا و عملياتي کردن اين طرح شده ايم.
وي با اشاره به سختي ها و دشواري هاي پيش رو براي اجراي کامل اين طرح اظهار داشت:پروژه نسخه الکترونيکي ابعاد پيچيده اي دارد اما ما مصمم به اجراي ان در اين استان هستيم و با مسئولين کشوري هم توافقاتي در اين خصوص صورت گرفته است و انشاءاله با روش اقناعي دستگاه هاي مرتبط با اجراي اين طرح را وارد فاز همکاري و همراهي خواهيم کرد تا مردم استان از اين نعمت استفاده بهينه را در آينده ببرند.
معاون استاندار در پايان به ابعاد اقتصادي اين طرح نيز اشاره کرد و افزود:ما مي توانيم تجربياتي که در مسير اجراي اين طرح بدست مي آوريم به دگر استان ها و حتي کشورهاي همجوار عرضه کنيم و از آن درآمدزايي کنيم از اين رو بايد تمام تلاش خود را براي اجراي موفق اين طرح به کار بگيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن