تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802616511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجگردون: بنیانگذار انقلاب ثابت کرد وحدت رمز پیروزی است/ برای استقلال انقلاب کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاجگردون: بنیانگذار انقلاب ثابت کرد وحدت رمز پیروزی است/ برای استقلال انقلاب کردیم
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس گفت: تمام ملت ایران پای آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب مردانه ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از آنها دفاع خواهند کرد.
به گزارش نامه نیوز، غلامرضا تاجگردون در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گچساران افزود: در این روز ما شادیهایمان را با تمام مردم قسمت کرده و یاد و امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را گرامی می داریم.


وی اظهار کرد: تمام ملت ایران به ویژه مردم کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان گچساران پای آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب مردانه ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از آنها دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب توانست به دنیا ثابت کند که دین می تواند یک استکبار را از بین ببرد.

تاجگردون عنوان کرد: امام خمینی(ره) یک سیاستمدار ی بود که نه در دانشگاه بلکه در مکتب اهل بیت توانست سیاستمداری و دینداری را بیاموزد و آنها را به کار گرفت.

وی ادامه داد: امام به تمام دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه ها بی نظیر است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب به همه نشان داد که رمز پیروزی انقلاب ما مردم است.

تاجگردون عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که وحدت رمز پیروزی است و انقلاب را برپایه وحدت بنا کرده و برای انقلاب و میهن و دین و ایران آرمان مشخص کرده است.

وی افزود: انقلاب ایران اسلامی یک انقلاب بی نظیر و جهانگیر و باهدف است و مردم ایران اسلامی به هر مناسبتی گردهم جمع شده و یاد امام فرزانه و شهدای خود را گرامی می دارند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه بود که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، باید انقلاب را همگام با دین اسلام به مردم نشان داد و هیچگاه نظام و جمهوری اسلامی را بدون اسلام تعریف نکرد.

تاجگردون عنوان کرد: ملت ایران به واسطه علاقه به دینشان و انقلابشان در تمامی مراحل پشت سر رهبر خود ایستاده و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و میهن و رهبر خود دفاع خواهند کرد و شعار اتحاد سر خواهند داد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما برای استقلال انقلاب کردیم و آنچه را که ایران را ماندگار می سازد، انقلاب اسلامی است.

تاجگردون ضمن یادآوری اینکه مذاکرات هسته ای مقاومت ملت ایران است، عنوان کرد: وقتی نگاه تیز بینانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب قدم بر قدم مسئولان کشور را بر مقاومت و ایستادگی تشویق می کند، ما نباید نگران باشیم.

وی گفت: دولت و ملت ما در زیر سایه رهبری ایستاده و از هیچ چیز هراسی نداشته و تمام حواسمان هست و می دانیم که ولی ما حضرت آیت الله اعظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب نیز هوشیارانه به تمام اوضاع تسلط داشته و همگی متحدانه هیچ گاه پشت سربازان مذاکره کننده را خالی نخواهیم کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با قدرت به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی گفتیم که اگر بخواهند شرطی بگذارند و یا تهدید کنند میز مذاکره را ترک خواهیم کرد.

تاجگردون افزود: دولت و نظام و ملت ما توانسته تمام ابرقدرتها را روبروی وزیر خارجه ایران نشانده و به آنها ثابت کند که از هیچ سختی ملت ایران هراس نداشته همانگونه که به دنیا ثابت کردند می توانند در مقابل سختی ها با نثار خون خود و عزیزانشان و تقدیم شهدا در راه انقلاب ایستادگی کنند.

وی عنوان کرد: همچنان که ایران برای پیشرفت آرامش می خواهد زادگاه ما نیز که قطعه ای از این کشور عزیز است برای ارائه خدمات بهتر و تجهیز مناسب و توسعه نیاز به آرامش و همدلی دارد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم که کسی منافع شخصی خود را بر منافع و حقوق شهروندان ترجیح دهد، ما در این راه باید امام خمینی (ره) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

تاجگردون اظهارکرد: سیاست نباید سنگی باشد برای کار نکردن بلکه ما با روش مناسب می توانیم عمران و آبادانی و توسعه و سربلندی را در کنار سیاست برای کشور و مردم خود به همراه بیاوریم.

وی افزود: راه شکل گرفته انقلاب را باید تداوم بخشیده و عنوان کنیم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران جایگاهش فراتر از این است که تا به حال داشته است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان وکیل شما در برابر شهدایی که در این مکان مقدس آرمیده اند قسم خواهم خورد که هیچگاه از حق و حقوق شما مردم و انقلاب و دین نگذشته و کوتاه نخواهم آمد و منافع شما مردم را به هیچ جریان سیاسی و تفکر قومی‌گرایی تقدیم نخواهم کرد.

تاجگردون افزود: همگی ما در کنار هم باید یک صدا فریاد زده که ایران ما و گچساران ما عزتش پایدار خواهد بود و ما مسئولان نیز خدمت بی منت را اصل کار خود قرار دادیم.

وی گفت: مردم ما باید بدانند در زیر پرچم ولایت و با همدلی و وحدت از گردنه فقر و محرومیت عبور و این حلقه تلخ را پاره خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: همه باهم نه همه بامن باز هم در مقابل سختی ها پیروز خواهیم شد و به دنیا همانگونه که تا به حال ثابت کردیم باز هم خواهیم گفت خط قرمز همه ما رهبر است و ایشان فصل الخطاب ما در تمام مراحل هستند.

تاجگردون با بیان اینکه من حق ندارم که تفکر شخصی و منافع خود را بر ملتم تحمیل کنم، اضافه کرد: ما تا آخرین قطره خون خود می گوئیم ما میراث دار انقلاب هستیم و نه میراث خوار انقلاب، آنان که فکر می کنند می توانند میراث امام و انقلاب را بخورند باید این افکار را فراموش کرده و بدانند که ملت ایران برای حفظ این میراث از همه چیز خود حتی جان خود خواهد گذشت و این میراث را حفظ خواهد کرد.



منبع: ایسنا


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن