تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805312311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس‌جمهور: دروغ مي‌گويند که ايران به دليل تحريم‌ها پاي ميز مذاکره آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
جشن ملي ايرانيان در 22 بهمن؛ رئيس‌جمهور: دروغ مي‌گويند که ايران به دليل تحريم‌ها پاي ميز مذاکره آمده است رييس جمهور گفت: دروغ مي‌گويند که ايران به دليل تحريم‌ها پاي ميز مذاکره آمده است، ايران به دليل منطق پاي ميز مذاکره آمده است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسن روحاني در جمع راهپيمايان 22 بهمن در ميدان آزادي تهران، با اشاره به اينکه سي و شش سال از خواست مردم ما براي استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي گذشت، گفت: اما آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است.
رئيس‌جمهور تصريح کرد: اصل‌ها ثابت و فرع‌ها في السماء؛ ريشه‌هاي اين انقلاب آرمان‌هاي ما، اصول ما، تغييرناپذير خواهد بود و اگر در فروع و اجرا چيزي مورد نظر باشد باز هم در چارچوب جمهوري اسلامي ايران از طريق انتخابات و صندوق آراي مردم خواهد بود.
روحاني با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران 2 ارزش و آرمان را در کنار خود دارد؛ مردم‌سالاري و دين‌سالاري، خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران تبلور شريعت در ظرفيت يک ملت بزرگ است؛ جمهوري اسلامي ايران تجلي حکومت خداوند در قامت ملتي رشيد است؛ جمهوري اسلامي ايران اعمال اراده الهي از طريق امتي بيدار و هوشيار است.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي در ادامه اظهار داشت: ما براي اعمال اراده مردم بهترين راه را اجراي احکام اسلام مي‌دانيم و براي جمهوريت بهترين راه اراده مردم، حاکميت مردم در چارچوب مقررات اسلامي است.
وي در ادامه افزود: امام به راي مردم شرعيت داد و بر او فتوا صادر کرد و رهبر معظم انقلاب نيز راي را حق‌الناس مردم اعلام کرد، جمهوري اسلامي ايران يک نظام انتخاباتي با مباني شرعي و فقهي است. همه ما به اين نظام احترام گذاشته‌ايم و احترام خواهيم گذاشت.
روحاني با تاکيد بر اينکه خواست دوم ملت ما در کنار نظام جمهوري اسلامي ايران، استقلال بود، گفت: مردم ما در طول دهه‌ها و حتي قرن‌ها براي استقلال مبارزه کرده‌اند، از زمان فتواي تنباکو گرفته تا مبارزه براي خلع يد بيگانگان در مسئله نفت و تا فتواي امام رحمت‌الله در سال 43 براي مبارزه با کاپيتولاسيون؛ همه جا استقلال آرمان بزرگ ملت ما بود و توانستيم به استقلال دست يابيم، ما استقلال را آسان به دست نياورده‌ايم تا آسان از دست بدهيم.
رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه استقلال به معني بيگانه‌ستيزي يا بيگانه‌هراسي نيست، تاکيد کرد: استقلال به معناي آن است که ما روي پاي خود ايستاده‌ايم، اراده مردم حاکم است، نخواهيم گذاشت هيچ قدرتي و هيچ ابرقدرتي بخواهد در اراده ملي ملت بزرگ ايران تاثير بگذارد.
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي اظهار داشت: آن روز که در ميدان جنگ رزمندگان ما مي‌جنگيدند پشت جبهه همه مردم پشتيبان رزمندگان عزيز ما در جبهه‌هاي نبرد بودند؛ هيچ خيانتي بالاتر از خيانت پشت جبهه نيست.
روحاني تصريح کرد: امروز هم آنها که در ميدان ديپلماسي مشغول مبارزه هستند، همه ملت بزرگ ما و راهبر بزرگ اين انقلاب از اين جبهه پشتيباني مي‌کنند، امروز تنها دشمنان اين ملت با ميز مذاکره مخالفند، يعني صهونيست‌ها. آنها همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند، اما، دنياي امروز به خيانت صهيونيست‌ها پي برده، به خصوص بعد از جنايت‌هايي که در غزه مرتکب شدند و همواره جانيان صحنه در منطقه ما بودند.
رئيس‌جمهور با اشاره به اينکه سومين خواست ملت ما، آزادي بود و جمهوريت بدون آزادي معنا ندارد، گفت: اسلام و اسلاميت هم در کنار آزادي است، وحدت ملي ما هم امروز با کثرت و تنوع افکار داخلي به انسجام ملي خود ادامه مي‌دهد.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي تصريح کرد: تنوع افکار و سلايق و تحليل‌ها بلامانع است، اما؛ در منافع ملي و مصالح ملي همه ما يک صدا هستيم، امروز هم مثل 36 سال پيش بازهم فرياد مي‌زنيم «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي».
روحاني با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي از آن همه ملت ايران است؛ نه مربوط به قوم خاص و نه مربوط به قشر خاص و نه مربوط به جناح خاص، خاطرنشان کرد: ملت يکپارچه قيام کرد و اين انقلاب را به پيروزي رساند. امروز همه بايد يکپارچه از منافع مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران به خوبي دفاع کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه انقلاب براي تغيير اسم نبود، گفت: انقلاب براي تغيير رسم‌ها بود؛ انقلاب براي زدودن رسوماتي بود که عدالت و آزادي و ارزش‌هاي ديني را ناديده مي‌گرفت. امروز هم خواسته مردم ما، نسل جوان ما، همان خواسته 36 سال ملت بزرگ ايران است.
روحاني افزود: مردم ما در سال گذشته با آراي خود طبق رهنمودهاي مقام معظم رهبري پاي صندوق آرا آمدند و دولت تدبير و اميد را با آراي خود انتخاب کردند؛ اين دولت متعهد به راي مردم و وفادار به وعده‌هاي خود تا پايان خواهد بود، مسير و راه خود را ادامه مي‌دهد و يکي بعد از ديگري وعده‌هاي خود را عملياتي خواهد کرد. در همه زمينه‌ها، در زمينه اقتصادي، فرهنگي، رفاه اجتماعي، پيام قوت تدبير و اميد با حمايت و همکاري مردم از طرف اين دولت به گوش جهانيان رسيده است.
رئيس‌جمهور اظهار داشت: پارسال که در همين جايگاه با شما ملت بزرگ ايران سخن مي‌گفتم، وعده دادم که دولت تا سال آينده رکود را پشت سر خواهد گذاشت و امروز با افتخار به ملت ايران اعلام مي‌کنم که ما در شش ماهه اول امسال داراي رشد 4 درصدي بوديم تا همه جهانيان بدانند که ملت ايران قدرتمند و باکفايت در مسير پيشرفت، راه خود را ادامه خواهد داد.
وي افزود: ما سال 91 و 92 را با رشد منفي پشت سر گذاشتيم، اما؛ سال 93 ان شاءالله به حول و قوه الهي با رشد مثبت به پايان خواهد رسيد، صنعت ما رشد 6.5، معدن رشد 10.5 و بازرگاني رشد 5.4 درصد در طول شش ماهه اول داشته است.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينکه در زمينه نفت و ساير مسائل اقتصادي ما رشد قابل توجه داشتيم، گفت: ما کاري کرديم تا رونق اقتصادي در کشور آغاز شود، اولين مسير سهولت کسب و کار و زدودن موانع براي رونق بود.
روحاني تصريح کرد: مي‌دانيد که در يک سال گذشته ايران رتبه 22 جهاني را پيموده و از لحاظ کسب و کار 22 رتبه صعود کرده است.
وي گفت: امروز براي سهولت در صادرات و واردات در سال 93 ترخيص کالا در گمرکات براي صادرات کالا از 7 روز به 1 روز تقليل پيدا کرده و براي واردات کالا به ويژه کالاهاي اساسي از 26 روز به 3 روز تقليل يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن