تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804059402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي حفظ استقلال و اقتصاد بايد اقتصاد مقاومتي در کشور تحقق پيدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۷:۲۷ق.ظ)
حداد عادل: براي حفظ استقلال و اقتصاد بايد اقتصاد مقاومتي در کشور تحقق پيدا کند حداد عادل گفت: دشمن با فشار هاي اقتصادي مي خواهد بين استقلال و اقتصاد تقابل ايجاد کرده و ايران را مجبور به انتخاب يکي از آن دو بکند، آن ها مي گويند اگر شما استقلال را مي خواهيد ما شما را تحريم مي کنيم و اقتصاد شما را از بين مي بريم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، غلامعلي حداد عادل نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در مراسم جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامي که به همت شوراي هماهنگي اصولگرايان استان قم در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، به تبيين مسأله انقلاب اسلامي و استقلال و آزادي پرداخت.
وي با تبريک فرا رسيدن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي گفت: اين واقعه بزرگ را بايد به تمام کشور تبريک گفت اما تبريک به اهل قم بايد ويژه باشد، قم و اهالي آن در ايجاد نهضت انقلاب و بقاي آن نقش بسزايي دارند.
ضرورت حفظ سنت دهه فجر
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به ضرورت حفظ سنت دهه فجر افزود: دهه فجر همانند دهه عاشورا بايد گرامي داشته شود، خون شهداي ايران که پرورش يافته مکتب عاشورا بودند انقلاب را به پيروزي رساند؛ دهه فجر فرصتي براي تجديد عهد با اسلام، امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب است، در گذر زمان بايد خود و روند انقلاب را ارزيابي کنيم.
وي با بيان اين که انقلاب اسلامي ايران مواهب و نعمت هاي بسياري را براي مردم فراهم کرده است، اظهار داشت: بايد دانست از درياي مواهب انقلاب کدام يک از بقيه مهم تر است، بخش نخست شعار انقلاب يعني استقلال بزرگترين نعمتي است که خداوند به مردم ايران عطا کرده است.
حداد عادل ادامه داد: کشور ايران در حدود 200 سال تحت نفوذ و سلطه بيگانگان بود اما با قيام امام خميني(ره) و ايثار گري مردم امروزه شاهد آن هستيم که خودمان براي اوضاع و احوالات کشورمان تصميم مي گيريم که اين نعمتي بسيار بزرگ بوده و بايد خداوند را شکر گذار باشيم؛ هيچ ملتي به اندازه ملت ايران از استقلال برخوردار نيست.
وي با اشاره به اهميت استقلال در دنياي کنوني ابراز داشت: استقلالي که با رهبري امام خميني(ره) در ايران به وجود آمده منشأ تمامي برکت ها و علت همه دشمني هاي غرب است؛ اين دشمني هايي که از روز نخست انقلاب شروع شده و تاکنون ادامه دارد همه داراي يک علت است، امام و رهبري نه تنها در مقابل تهديدات دشمن تسليم نشدند بلکه سخنان خود را با صداي رسا به جهانيان اعلام کردند.
حضور مردم در صحنه از عوامل مؤثر حفظ استقلال کشور است
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي به چگونه حاصل شدن استقلال در کشور اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامي لطف خداوند به مردم ايران است اما اين حرکت الهي به سبب حضور مردم به موفقيت هاي کنوني رسيده است، مردم با ايثارگري استقلال را براي کشورشان به ارمغان آوردند.
وي با بيان اين که حضور مردم در صحنه از عوامل مؤثر حفظ استقلال کشور است، خاطرنشان کرد: بايد دانست که چگونه مردم به صحنه آمدند و از اين انقلاب پشتيباني کردند، در جواب بايد گفت عامل پيوند امت با امام دين بود؛ دين عامل پيوند مردم با حکومت اسلامي است.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح کرد: امام براي احياي اسلام ناب قيام کرد، هدف امام از اين قيام صرفا از بين بردن حوکت طاغوت نبود، بلکه ايشان افزون بر نابودي حکومت شاهنشاهي قصد داشتند که حکومت الله را مستقر کنند، از همين رو کلمه« لا اله الا الله» در قيام امام تجلي پيدا کرد.
وي با بيان اين که پيام اصلي قيام امام خميني(ره) وارد کردن دين به اجتماع و در متن زندگي مردم بود، گفت: در جهان دو نوع دين داري وجود دارد، نخستين آن عبارت از خواندن نماز، رفتن به حج، دادن زکات و خمس و کار نداشتن به امور حکومتي و سياسي است، به اين گونه اسلام اسلام آمريکايي گفته مي شود؛ اما اسلامي که افزون بر عبادات، توجه بر مسائل سياسي و امور حکومتي دارد، اسلام ناب محمدي است.
حداد عادل با اشاره به اين که دشمنان انقلاب با اسلام آمريکايي هيچ گونه مخالفتي ندارند، افزود: دشمن در تمامي کشورها اين گونه اسلام را تبليغ مي کند، امام خميني(ره) فرمودند که اين اسلام نيست؛ قبل از انقلاب مردم جامعه از بي توجهي به دين و اسلام رنج مي بردند.
رييس فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين که امام خميني(ره) حقيقت قيام حسيني را به مردم معرفي کرد، اظهار داشت: به دليل همين معرفي بود که مردم جامعه جان خود را براي باقي ماندن حاکميت ديني فداکردند، امام حرف دل مردم را بيان مي کردند، از همين رو حتي کساني که ايشان را نديده بودند از بيانيه ها و اعلاميه هاي امام تبعيت مي کردند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي ادامه راه بايد همان جهتي را پيگيري کنيم که از اول انقلاب وجود داشت، اگر مي خواهيم که انقلاب در برابر تمامي فشار ها، توطئه ها و تهديدها بيمه بشود بايد در تقويت ايمان مردم تلاش کرد.
وي با بيان اين که در کشور دين بايد ريشه دار باشد، ابراز داشت: هراندازه که دين داري و ايمان در جامعه افزايش پيدا کند، عمل به دين بيشتر شده که در اين زمان مي توان به آينده انقلاب اطمينان حاصل کرد؛ راهبرد همه مسؤولان بايد تقويت ايمان و تعميق دين مردم باشد.
جنگ اقتصادي دشمن

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس عنوان کرد: اگر فردي تصور کند که با کمرنگ کردن دين مي تواند کشور را بهتر اداره کند سخت در اشتباه است، براي رضايت عده اي نبايد از راه روشن و نوراني دين داري دست برداشت.
وي با اشاره به چالش امروز استکبار خاطرنشان کرد: در طول تاريخ انقلاب تهديدهايي وجود داشته اما امروزه توطئه ها به بالا ترين حد خود رسيده است، استکبار با جمع آوري تجربه 36 ساله خود به اين نتيجه رسيده است که بايد جنگ اقتصادي بر عليه ايران بر پا شود.
حداد عادل با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي دشمن براي به زانو درآوردن ايران، گفت: دشمن با فشار هاي اقتصادي مي خواهد بين استقلال و اقتصاد تقابل ايجاد کرده و ايران را مجبور به انتخاب يکي از آن دو بکند، آن ها مي گويند اگر شما استقلال را مي خواهيد ما شما را تحريم مي کنيم و اقتصاد شما را از بين مي بريم.
وي افزود: رهبر معظم انقلاب از مدت ها پيش راه برون رفت از اين توطئه را اقتصاد مقاومتي بيان کردند؛ بنابراين براي حفظ استقلال و دارا بودن از اقتصاد بايد اقتصاد مقاومتي در کشور تحقق پيدا کند، از همين رو مسؤولان مربوطه بايد همت خود را براي اجرايي کردن سخنان رهبري بگذارند.
اگر سبک زندگي اسلامي نشود به اقتصاد مقاومتي نخواهيم رسيد

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که ملت ايران در مکتب عاشورا تربيت شده است، اظهار داشت: شعار ملت ايران هيهات من الذلة است، به همين دليل در بدترين شرايط حاضر نسيت که زير بار ظلم برود، اگر انواع سختي ها بر اين مملکت تحميل شود، ملت ايران هيچگاه سلطه آمريکا را نمي پذيرد.
وي ادامه داد: وظيفه تمام مسؤولان و دلسوزان انقلاب اين است که شعار اقتصاد مقاومتي را به عمل تبديل کنند، اين مسأله فقط نبايد در سخن و مربوط به دوره اي محدود باشد؛ اقتصاد مقاومتي بايد همانند روحي در پيکره کشور در جريان باشد؛ دولت بايد تمامي برنامه ها را از منظر اقتصاد مقاومتي نگاه کند.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين که رهبر معظم انقلاب در تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي بسيار جدي هستند، ابراز داشت: اگر سبک زندگي اسلامي نشودبه اقتصاد مقاومتي نخواهيم رسيد، سبک زندگي اسلامي و اقتصاد مقاومتي دو روي يک سکه هستند.
وي عنوان کرد: به چه دليل در اين شرايط اقتصادي ارز کشور در اختيار مرفهين بي درد قرار مي گيرد که خودرو وارد کشور کنند، متأسفانه آمار اين گونه واردات بسيار بالا است؛ دشمن مي خواهد با اعمال فشارهاي سخت، جامعه را از ادامه دادن مسير انقلاب خسته کند.
يکي از جلوه هاي اعتدال دوري از جنجال است/ اگر ما از دولت انتقاد مي کنيم قصد تضعيف آن را نداريم
حداد عادل با بيان اين که لازمه موفقيت در نبرد با دشمن ثبات و آرامش در جامعه است، گفت: کشور بايد از جنجال به دور باشد، يکي از توصيه هاي مهم رهبر معظم انقلاب به مسؤولان و رسانه ها اين است که بايد از حاشيه سازي و حاشيه پردازي پرهيز شود؛ در جامعه اي که جنجال حاکم باشد کسي مجال شنيدن سخن منطقي را پيدا نمي کند.
وي افزود: يکي از جلوه هاي اعتدال دوري از جنجال است، وضعيت کشور نبايد به سال 76 تا 84 برگردد، اعتدال بدان معنا است که با قطع نظر از اصولگرا يا اصلاح طلب بودن کساني که توانايي خدمت به جامعه را دارند به کار گرفته شوند، البته خط قرمز در بکار گيري افراد فتنه است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعاليت به دور از جنجال وزير بهداشت اظهار داشت: آقاي هاشمي فردي است که بدون هيچگونه جنجالي به کارهاي خود مي پردازد، از همين رو مجلس از وي حمايت مي کند؛ اگر ما از دولت انتقاد مي کنيم قصد تضعيف آن را نداريم.
وي با اشاره به محکوميت معاون اول دولت گذشته ادامه داد: اين شخص گفته که من بخشي از پول را به 170 نفر از نمايندگان دادم، ببينيد که چه جنجالي بر سر اين مسأله در برخي از رسانه ها ايجاد شده به گونه اي که اصل مسأله را تغيير دادند، حکم قوه قضاييه مربوط به پول گرفتن است اما برخي براي رسيدن به منافع خود اين گونه جنجال ها را مطح مي کنند، اين گونه جنجال آفريني سبب نا اميدي جامعه مي شود.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بين اين که قم خاستگاه انقلاب است، ابراز داشت: هميشه روش مقابله با حرکت هاي ديني استفاده از خود دين است، دشمن سعي دارند از جنس مرجعيت شيعه براي تضعي انقلاب استفاده کند، قم به عنوان مهد انقلاب مورد طمع دشمنان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن