تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802811053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان کشور مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با صدور بیانیه جداگانه ای:
دانش آموزان کشور مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وتشکل های دانش آموزی در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کردند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وتشکل های دانش آموزی در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کردند.

در متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت یوم الله 22 بهمن آمده است: 36سال از روزهای سرد زمستانی که با ایمان ملّتی غیور و انقلابی به گرمایی همیشگی تبدیل شد، می‌گذرد.

ملّتی که با اخلاص و از جان گذشتگی با امامشان پیمان بستند و بپا خواستند تا پرده‌های ظلمت و تباهی را بر کناری بزنند. بپا خواستندتا به رهبری حضرت روح‌الله "انقلاب اسلامی ایران" را رقم بزنند. مردی از سلاله رسول مهربانی‌ها و از یاران آخرالزمانی امام عصر(عج) و اینک پرچم این انقلاب الهی در دستان رهبری بی‌بدیل است و ملت سربلند ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دامظله) مسیر پر افتخار آزادگی، ایثار و مقاومت و پیشرفت را باصلابت و اقتدار می‌پیماید، آنگونه که نیرنگ جهانخواران و در رأس آنها شیطان بزرگ "آمریکا" دیگر راه بجایی نمی‌برد.

اما آنچه که امروز خار چشم استکبار و زیاده‌خواهان شده است، به فرموده امام راحل عظیم‌الشأن فتح‌الفتوح انقلاب یعنی «تربیت جوانان انقلاباست». جوانانی که به کوری چشم دشمنان و مزدوران آمریکایی فتنه و انحراف، پیوندی ناگسستنی با آرمان‌های امام و شهدا بسته‌اند.

نسل سوم انقلاب به تأسی از 36 هزار شهید دانش‌آموز و همکلاسی‌های آسمانی‌شان پرشور و شعورتر از همیشه به یاری حضرت حق پای انقلاب ایستاده‌اند تا پرچم استقلال و آزادی این ملت برای همیشه، در اهتزاز بماند.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این‌بار هم چون سالهای حماسه و خون و مجاهدت و بصیرت و مستحکم‌تر از همیشه فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر خواهند داد و به کوری چشم دشمنان و مغرضان و مزدورانی که با اهانت‌ها به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) بر طبل تفرقه و جنگ می‌کوبند پاسدار حریم اسلام ناب خواهند ماند.

نسلی انقلابی که مجاهدت در کسب معارف دین و تحصیل علم را واجب می‌دانند و بر عهدش با امامش خواهد ماند و نمی‌گذارد "انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد".

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، از همه ملّت سربلند ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت می‌کند تا برگ زرین دیگری باشد در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

در بیانیه تشکل های دانش آموزی به مناسبت یوم ا... 22 بهمن سال 1393  آمده است:

انقلاب اسلامی ایران نتیجه تمسک ملتی آگاه وعزتخواه به دوامانت رسول الله یعنی کتاب خدا وعترت طاهرین وجهاد در راه اسلام نام محمدی(ص)است .نعمتی که ازاین مجاهدت وجانفشانی نصیب ملت ایران شده ، استقلال و آزادی و در ذیل لوای با عظمت جمهوری اسلامی است و در این میان یوم الله بیست ودوم بهمن ماه مظهر این حرکت مستمر وشاخص امید بخش همه استقامت ورزی های  پس از آن است . 

این بیانیه می افزاید:بیست و دو بهمن ماه یادآور فریاد مردم برای استقرار حکومت صالحان ومیهن پرستان ورشد بالندگی ظرفیت های فراوان درهمه زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی وسیاسی است با این حقیقت که ایران مهد فرهنگ و ارزش های اخلاقی وسرزمین است که دانشمندان بزرگ جهان را درخود پرورش داده وبا غنای علمی و فرهنگی خود برخی علوم را به جهان معرفی کرده. 

 بیست ودو بهمن یاد آور تلاش بی پایان مردم در ایجاد وحدت و ایستادگی درمقابل ظلم واستبداد و دین ستیزی رژیم حاکم و روز احیای خود باوری و استقلال و رهایی از یوغ استعمار برای ساختن ایرانی آباد و آرام است . 

ملت ایران به لطف الهی وپس از موفقیت درآزمایش های فراوان درمسیر حرکت خود به خوبی ماهیت  تهاجم گوناگون را می شناسد وبا هوشمندی و پیروی از رهبری فرزانه ، شجاع و زمان شناس ،استراتژی های اصولی خود را دنبال کرده و فریب نخواهد خورد . 

در ادامه این بیانیه آمده است : دست یابی به توافق جامع هسته ای با ایران فرصتی تاریخی برای غرب است که نشان می دهد با پیشرفت و توسعه دیگران مخالف نیست وتبعیض درمقررات بین المللی را دنبال نمی کند ، این توافق می تواند پیامی جهانی برای صلح و امنیت نیز داشته باشد که راه حل اختلافات ،مذاکره وتکریم است نه منازعه وتحریم . 

همگی باید تلاش کنیم تا سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نا‌مگذاری شده است سالی باشد برای جهش اقتصادی و فرهنگی. 

اینک درآستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، ما دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی کشور درکنار سایر اقشار مردم مسلمان ایران بانگ وحدت آفرین الله اکبر سر می دهیم وضمن دعوت از همگان برای حضور درراهپیمایی پرشکوه دشمن شکن 22 بهمن باردیگر با امام راحل (ره) وشهیدان این مرز وبوم اسلامی پیمان می بندیم که با بیعت کامل از ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی وحفظ و تقویت روحیه استکبار ستیزی با تمام توان در راه تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت نماییم . 

انتهای پیام/





اخبار مرتبط

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در تهران آغاز شد




کد خبر: ۵۱۲۹۱۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن