تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط امروز خوزستان محصول بی‌تدبیری و عدم توجه به محیط زیست در سال‌های گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شرایط امروز خوزستان محصول بی‌تدبیری و عدم توجه به محیط زیست در سال‌های گذشته است
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به هجمه های اخیر در خصوص پدیده گرد و غبار در استان خوزستان، گفت: سلامت مردم محل تسویه حساب‌های سیاسی نیست.
به گزارش نامه نیوز، سعید متصدی افزود: درخواست حل معضل گرد و غبار در مدت یکسال از دوره مدیریت جدید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی افراد یا بیانگر عدم تخصص آن ها در موضوع و نداشتن اطلاعات علمی در این زمینه است یا بیانگر غرض ورزی شخصی و سیاسی افراد است که امروز سلامت مردم و محیط زیست را بهانه ای برای دستیابی به دیگر اهداف خود می دانند.


معاون سازمان حفاظت محیط زیست با طرح این پرسش که کسانی که امروز خود را صدای رسای مردم خوزستان معرفی می کنند، چرا طی هشت سال گذشته که وضعیت محیط زیست کشور و استان خوزستان شرایطی اسفناک را تجربه می کرد، هیچ واکنشی در این زمینه نداشتند، تصریح کرد: عزم جدی دولت و سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه ریزی و اقدام جهت کاهش اثرات پدیده گرد و غبار در کشور است و دولت خدمت به مردم را وظیفه خود می داند اما اینکه عده ای بخواهند با فرصت طلبی، مردم را ابزار اهداف خود قرار دهند، قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان ساخت: مردم صبور و فهیم خوزستان به خوبی تشخیص می دهند که ادعای حل مسائل محیط زیستی در بازه زمانی کوتاه مدت و با توجه به شرایط خشکسالی در کشور، ادعای غیر کارشناسی است .

متصدی ادامه داد: ساکتین سال های گذشته بهتر است به جای فرافکنی، تلاش کنند با حفظ آرامش جامعه و عدم تشویش اذهان عمومی در تبدیل برنامه ریزی ها و اهداف تعیین شده به نتایج مثبت و کمک رسانی به دولت و کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط، مسئول باشند و متوجه باشند که سازمان حفاظت محیط زیست تنها متولی این امر نیست.

براساس گزارش سازمان محیط زیست، وی تاکید کرد: آنچه امروز در استان خوزستان شاهد هستیم محصول بی تدبیری و عدم توجه به مساله محیط زیست در سال های گذشته است .



منبع: ایسنا


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن