تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین دفاع حمله است!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بهترین دفاع حمله است!
بازی تازه رسایی اما حکایت از معنای دیگری دارد که نشان می‌دهد سخنانی که در مورد او مطرح می‌شود قابل تامل است؟ چرا تنها نماینده‌ای که به این اتفاق‌ها واکنش نشان داد، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس است؟
مصطفی داننده: جناب رسایی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشته است که بابک زنجانی  5 میلیارد تومان به  ستاد انتخاباتی «بنفش» یا همان ستاد انتخاباتی روحانی کمک کرده است و دولت بهتر است به جای پرداختن به مسئله پول دادن رحیمی، به این مسئله بپردازد. جناب شیخ رسایی این سرپوشی و حمله به اصولگرایان به واسطه رحیمی را اینگونه تعبیر می‌کند که:« بهترین دفاع، حمله است.»

آری، به درستی بهترین دفاع حمله است. به ویژه وقتی که این سخنان را از زبان حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌شنویم. بالاخره باید حواس افکار عمومی از ماجرای پول گرفتن برخی نمایندگان مجلس از محمدرضا رحیمی و همچنین ماجرای انفصال از خدمت دو نماینده مجلس به سوی دیگری جلب شود. بالاخره باید آقای رسایی توپی که در زمینش افتاده است و به نظر می‌رسد به همین راحتی‌ها نیز نمی‌تواند از شر آن خلاص شود را به زمین فرد دیگری بیندازد.
نمی‌دانم چرا این رفتار آقای رسایی مرا به یاد آن ضرب‌المثل قدیمی ایرانیان انداخت که « کسی که در حال غرق شدن است، هرکاری می‌کند که زنده بماند.» امروز هم آقای رسایی همین شیوه را در پیش گرفته است. او می‌خواهد، زنده بماند و برای این کار به دنبال این است که افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهد تا همه به جای اینکه بگويند مگر رسایی در دورانی که مدیر کل ارشاد اسلامی قم بوده چه کار کرده است؟

بازی جالبی است اما کمی قدیمی شده است چون این کار پیش از رسایی بارها و بارها توسط همفکران او از جمله محمود احمدی نژاد انجام گرفته و کمی نخ نما و کهنه شده است. بازی تازه رسایی اما حکایت از معنای دیگری دارد که نشان می‌دهد سخنانی که در مورد او  مطرح می‌شود قابل تامل است؟ چرا تنها نماینده‌ای که به این اتفاق‌ها واکنش نشان داد، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس است؟ چرا اکثر نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند به این سخنان واکنش نشان ندادند و جناب آقای رسایی کاسه داغ تر از آش شد؟ چرا دیگر همکاران  این نماینده روحانی مجلس در مورد حکم انفصال از خدمت سخنی به میان نیاوردند و فقط آقای رسایی، سینه سپر کرد که از تریبون خانه ملت، در این مورد سخن خواهم گفت.  ماجرای ایشان و دوستانشان در مجالس سه گانه اصول گرایی اما یک درس بزرگ برای مردم داشت و آن هم اینکه در مجلس دهم و بعد از آن، دقت بیشتری در انتخاب نمایندگان خود در خانه ملت و نهادی که در راس امور است انجام دهیم.





۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن