تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با ایام دهه فجر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع سمیرم افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با ایام دهه فجر
کانون فرهنگی هنری مسجد جامع سمیرم افتتاح شد
همزمان با ایام‌الله دهه فجر کانون فرهنگی، هنری مسجد جامع قلعه سمیرم افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع سمیرم افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی، هنری مسجد جامع سمیرم ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: مسجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقشی محوری داشته و پایگاه حضور مردم و اطلاع‌رسانی بوده است.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای تبیین اهداف و دستاورد‌های انقلاب‌ افزود: مساجد می‌تواند نقش مهمی در مقابله با دسیسه‌های دشمنان داشته باشند و باید از ظرفیت عظیم مساجد در راستای ترویج اسلام حقیقی استفاده کنیم.

امام جمعه سمیرم بر برنامه‌ریزی برای مساجد در راستای جذب جوانان و رونق بخشیدن به حضور گسترده مردم در این مکان مقدس تصریح کرد: با توجه به اینکه دارای قدمتی دیرینه و تاریخی و به عنوان مسجد جامع شهر سمیرم است رسیدگی به این مسجد ضروری است.

وی ضمن درخواست از نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبار به منظور تامین تجهیزات کانون فرهنگی، هنری مسجد جامع ادامه داد: توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های مساجد یکی از راهکار‌های مهم حضور مسجد در زندگی مردم است.

مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مسجد جامع سمیرم نیز تاکید کرد: این کانون فرهنگی، هنری با تلاش خبرنگاران شهرستان برای اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، علمی، اجتماعی و اوقات فراغت راه‌اندازی شده است.

بهنام افشاری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه مساجد و اینکه نخستین اعزام‌های سمیرم به جبهه از این مسجد جامع بوده است، اضافه کرد: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد تأثیر بسیاری در جذب و ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و جوانان و نیز ارائه خدمات علمی و فرهنگی دارد.
انتهای پیام/63016/ر20

93/11/21 - 09:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن