تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا رژیم بحرین شبکه شاهزاده سعودی را تعطیل کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ابعاد مشکوک تصمیم رژیم آل‌خلیفه؛
چرا رژیم بحرین شبکه شاهزاده سعودی را تعطیل کرد؟
تصمیم مشکوک مقامات بحرین درباره تعطیلی شبکه العرب، این سوال را ایجاد می‌کند که این شبکه چگونه توانسته بود بدون اخذ مجوز های ضروری در بحرین اقدام به تاسیس دفتر مرکزی، استخدام و کمتر از 24 ساعت پخش تلویزیونی داشته باشد؟



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، بالاخره مقامات رسمی رژیم بحرین پس از یک هفته از تعطیلی زودهنگام شبکه تلویزیونی "العرب" (AlarabTV) اعلام کردند که این شبکه به دلیل نداشتن "مجوزهای ضروری" متوقف شده است.     این شبکه تلویزیونی که با حمایت مالی شاهزاده ثروتمند سعودی "ولید بن طلال" در ۱۲ بهمن راه اندازی شده بود، پس از ۲۴ ساعت فعالیت، پخش برنامه‌هایش توسط رژیم بحرین متوقف شد.   بر اساس گزارش وب سایت "بی بی سی" (BBC) در بیانیه دفتر امور اطلاع رسانی پادشاهی بحرین آمده است: «فعالیت های شبکه العرب به دلیل آن که مجوزهای ضروری دریافت نکرده، متوقف شده است.»


این تصمیم مشکوک مقامات بحرین این سوال را ایجاد می‌کند که شبکه العرب چگونه توانسته بود بدون اخذ مجوز های ضروری در بحرین اقدام به تاسیس دفتر مرکزی، استخدام و کمتر از 24 ساعت پخش تلویزیونی داشته باشد؟   با این حال بر پایه گزارش بی بی سی، رسانه‌های حامی دولت بحرین بیان داشتند که «دلیل توقف برنامه های العرب در نخستین روز فعالیت خود میزبانی از "خلیل مرزوق" معاون دبیرکل جمعیت الوفاق (اکثریت شیعه مخالف حکومت بحرین) بوده است.»   گفتنی است که شبکه العرب در صفحه توئیتر خود درباره دلیل توقف برنامه‌هایش گفته بود: «برنامه های العرب به دلیل فنی و اداری متوقف شده و به زودی از سرگرفته می شود.»

  بی بی سی خاطرنشان کرد: «"جمال خاشقجی" مدیر شبکه العرب، گفته بود که "این شبکه حدود ۲۸۰ روزنامه‌نگار استخدام کرده و در ۳۰ کشور خبرنگار دارد". از دفتر ریاض با ۲۰ خبرنگار به عنوان بزرگترین واحد العرب در خارج از بحرین نام برده شده بود.»



104  



۲۰/۱۱/۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن