تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتاميه مسابقات ورزشي بانوان شاغل در ادارات لرستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۱۴ب.ظ)
اختتاميه مسابقات ورزشي بانوان شاغل در ادارات لرستان برگزار شد همزمان با نهمين روز از دهه فجر مراسم اختتاميه مسابقات ورزشي ويژه بانوان شاغل در ادارات لرستان در خرم آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسابقات ورزشي ويژه بانوان شاغل در ادارت استان لرستان در نهمين روز از دهه فجر به کار خود پايان داد.
اين مسابقات با شعار اتحاد، همدلي، نشاط و با همکاري دفتر امور بانوان و خانواده استانداري لرستان،کانون فرهنگي اجتماعي زنان، اداره کل آموزش و پرورش استان، آموزش و پرورش ناحيه يک خرم آباد و دانشگاه فرهنگيان استان از 18 تا 20 بهمن در سالن ورزشي حضرت معصومه (س) خرم آباد برگزار شد.
معصومه نظري مسئول برگزاري اين مسابقات، در مراسم اختتاميه مسابقات ورزشي ويژه بانوان شاغل در ادارات استان اظهار داشت: 150 نفر از بانوان در قالب 36 تيم و در سه رشته ورزشي واليبال، طناب کشي و دارت به صورت گروهي در اين مسابقات به رقابت پرداختند.
وي افزود: برگزيدگان اين مسابقات در مقام‌هاي اول تا سوم شامل سه گروه 11 نفري در رشته واليبال، سه تيم 9 نفري در رشته دارت و 20 نفر در رشته طناب کشي بودند که در اين مراسم با اهدا حکم قهرماني و جوايز نقدي از آنها تجليل مي‌شود.
مسئول برگزاري مسابقات ورزشي ويژه بانوان شاغل در ادارات استان عنوان کرد: اجراي اين مسابقات يکي از برنامه هاي شاخص ستاد بانوان دهه فجر در استانداري لرستان بود که به منظور ايجاد روحيه نشاط و تحرک، افزايش گرايش بانوان شاغل به ورزش به عنوان رمز سلامت جسمي و رواني، افزايش توان جسمي، فکري و روحي، افزايش بازدهي و ميزان بهره وري بانوان در فعاليت اداري و در نهايت رسيدن به سلامت است.
نظري بيان کرد: اين مسابقات نمونه يک کار گروهي موفق البته با مديريت واحد است، ورزش کسالت را از بين مي برد و با ايجاد روحيه نشاط کمک زيادي به قواي فکري و جسماني انسان ها مي کند.
در اين مراسم مقام اول و دوم مسابقات دارت به ترتيب به تيم استانداري و بهزيستي استان اختصاص يافت و مقام سوم رشته دارت نيز به طور مشترک به شرکت کنندگان بانک کشاورزي، بانک رفاه و بانک توسعه تعاون تعلق گرفت.
در رشته واليبال نيز مقام اول از آن آموزش و پرورش ناحيه 2 خرم آباد، مقام دوم از آن تيم ب آموزش و پرورش ناحيه يک خرم آباد و مقام سوم از آن تيم الف آموزش و پرورش ناحيه يک خرم آباد شد.
تيم هاي استانداري ب و استانداري الف مقام‌هاي اول و دوم طناب کشي را به دست آوردند و تيم آموزش و پرورش ناحيه يک خرم آباد الف و تيم اداره کل امور مالياتي استان لرستان به طور مشترک مقام سوم رشته طناب کشي را کسب کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن