تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل سه ستاره پارلا در منطقه حيران آستارا به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۶ب.ظ)
با حضور استاندار گيلان هتل سه ستاره پارلا در منطقه حيران آستارا به بهره برداري رسيد هتل سه ستاره پارلا در زميني به مساحت يک‌هزار و 300 متر مربع و زيربناي يک‌هزار و 800 متر مربع با 30 واحد اتاق استاندارد و ظرفيت پذيرش روزانه 100 نفر مسافر توسط بخش خصوصي با حضور استاندار گيلان در منطقه حيران آستارا به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج از آستارا، محمد علي نجفي در آيين بهره برداري از اين هتل سه ستاره گفت: با توجه به وجود ظرفيت هاي بالقوه، استان گيلان بايد ده ها هتل پنج ستاره براي پذيرايي از گردشگران پرشمار داشته باشد.
وي با قدرداني از سرمايه گذار اين مجموعه اقامتي و پذيرايي افزود: ما موظف هستيم که در بخش گردشگري از سرمايه گذاران حمايت کرده و مشکلات آنها را حل کنيم.
استاندار تامين نياز مالي از طريق ارائه تسهيلات را از جمله مساعدت هاي قابل ارائه توسط دولت به سرمايه گذاران بخش خصوصي در صنعت گردشگري عنوان کرد و ادامه داد: در اين زمينه اگر هتل پنج ستاره احداث شود ، مي توان از صندوق ذخيره ارزي نيز اعتبارات مورد نياز را تامين کرده و در اختيار سرمايه گذاران قرار داد.
دكتر نجفي بر اقتصادي کردن و بازاريابي مجتمع هاي اقامتي و پذيرايي احداث شده تاکيد و اظهار کرد: سرمايه گذاري در صنعت گردشگري بايد با افق بلند مدت و با هدف سودآوري قابل تحقق انجام شود.
وي با اشاره به فضاي بين المللي به وجود آمده با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد گفت: در چنين فضايي هم گردشگران داخلي و به خصوص گردشگران خارجي رغبت پيدا کرده اند که از مناطق پرجاذبه اي همچون آستارا ديدن کنند و براي اين کار لازم است که زيرساخت هاي مورد نياز تامين و احداث شود.
استاندار توسعه راه ها و تبليغات را از جمله راهکارهاي توسعه صنعت گردشگري در استان گيلان بر شمرد و خواستار نصب تابلو واحدهاي اقامتي و پذيرايي مهم استان در همه ورودي هاي گيلان شد.
وي به تعريض جاده حيران در آستارا اشاره کرد و گفت: توسعه راه‌هاي مواصلاتي گيلان آغاز شده اما اين روند در آستارا کم‌رنگ‌تر است و بايد تسريع شود.
به گزارش موج، هتل سه ستاره پارلا در زميني به مساحت يک‌هزار و 300 متر مربع و زيربناي يک‌هزار و 800 متر مربع با 30 واحد اتاق استاندارد و ظرفيت پذيرش روزانه 100 نفر مسافر توسط بخش خصوصي در منطقه حيران آستارا احداث شده است.
اين هتل با سرمايه‌گذاري 50 ميليارد ريال و ايجاد 20 فرصت شغلي مستقيم و قابل افزايش به 40 نفر اشتغال در فصل تابستان ظرفيت پذيرش سالانه 3 هزار و 500 نفر مسافر را دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن