تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشیاء خوروین سفرای خارجی را شگفت زده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اشیاء خوروین سفرای خارجی را شگفت زده کرد جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - سفرای کشورهای مختلف در موزه ملی از اشیاء خوروین دیدار کردند.
بازدید سفرا از اشیا خوروین سلطانی فر گفت: در تمام جوامع، اموال فرهنگی - تاریخی همواره به عنوان ابزاری برای فرهنگ‌سازی و هویت‌بخشی به ساکنان آن جامعه، شناخته می شوند.


بازدید سفرا از اشیا خوروین در کنوانسیون از ورود، صدور و مالکیت غیرقانونی اموال فرهنگی-تاریخی ممانعت شده است.


بازدید سفرا از اشیا خوروین سفیر فنلاند هم در حین بازدید از اشیاء خوروین بارها کلمه (wonderful) به معنای فوق‌العاده را به زبان آورد.


بازدید سفرا از اشیا خوروین سطانی فر گفت: همان‌گونه که استحضار دارید، امروزه دنیا روند جهانی شدن را در پیش گرفته و با سرعتی هرچه تمامتر در مسیر یکپارچگی فرهنگی حرکت کرده و سبب گسترش پیوندها و ارتباطات متقابل فراتر از دولت‌ها می‌شود.


بازدید سفرا از اشیا خوروین در این مراسم 34 سفیر، کاردار، نماینده سفارت و وابسته فرهنگی از کشورهای مختلف از جمله، آذربایجان، پاکستان، ایتالیا، رومانی، فنلاند، تونس و... حضور داشته و از اشیا خوروین بازدید کردند.


بازدید سفرا از اشیا خوروین مسعود سلطانی‌فر در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، از سفرای کشورهای خارجی بابت حضور در این مراسم و بازدید از نمایشگاه آثار باستانی مسترد شده خوروین تشکر و قدردانی کرد.


بازدید سفرا از اشیا خوروین سلطانی‌فر گفت: تصمیم بر آن شد تا از این حرکت شایان توجه و بی‌بدیل دولت و مسئولین محترم بلژیک، اینجانب به نمایندگی از دولت و ملت بزرگ ایران از آقای «فرانسوا دُله»، سفیر محترم بلژیک در تهران تقدیر و تشکر کنم.


بازدید سفرا از اشیا خوروین نماینده یکی از کشورهای دیگر نیز با به زبان آوردن کلمه فوق‌العاده گفت، ای کاش اطلاعات بیشتری در کنار هر شیء وجود داشت.




به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم دیدار سفرا از اشیاء خوروین گفت: در تمام جوامع، اموال فرهنگی - تاریخی همواره به عنوان ابزاری برای فرهنگ‌سازی و هویت‌بخشی به ساکنان آن جامعه، شناخته شده و ما نیز به عنوان مسئولین حوزه فرهنگ و میراث، موظف به صیانت از این آثار ملی برای آیندگان هستیم. او ادامه داد: آثار باستانی منطقه خوروین خارج شده از کشور ایران در سالیان دور، بخشی از قطعه گم شده از فرهنگ بومی ایران بود که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران و با مساعدت و همکاری مقامات و مسئولین ذی‌ربط کشور فرهنگ‌دوست بلژیک، به موطن اصلی خود بازگشت و چرخه هویتی خود را کامل کرد.       عکسها: ایرنا
46232  

کلید واژه ها: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی -




دوشنبه 20 بهمن 1393 - 14:49:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن