تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802702715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۸ میلیون ایرانی صاحب دفترچه بیمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: از اردیبهشت ۹۳ تاکنون بیش از ۸ میلیون و ۵۰ هزار نفر ایرانی فاقد دفترچه بیمه در کشور صاحب دفترچه بیمه سلامت شدند.

به گزارش تراز ، انوشیروان محسنی بندپی امروز دوشنبه در جشن پوشش همگانی بیمه سلامت استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت اندیشه های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری دستاوردهای ارزشمندی برای مردم کشور تاکنون داشته است.

وی با بیان اینکه امید به زندگی با هرسال سپری شدن از عمر انقلاب اسلامی در ایرانی ها ۶ ماه افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: در سال ۵۷ امید به زندگی در ایران ۵۴ سال بود و اکنون به ۷۴ سال افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: افزایش امید به زندگی در توسعه پایدار، کیفیت بخشی به زندگی و رشد شاخص های اجتماعی نقش تعیین کننده ای دارد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: عدم بهره مندی مردم از بیمه، عدم کیفیت دفترچه های بیمه و پرداخت هزینه های سلامت از جیب مردم سه مشکل حوزه  سلامت در کشورما بود که توسط کارشناسان نظام سلامت بررسی و احصا شد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه قانون خدمات درمانی در سال ۷۳ به تصویب رسید، ادامه داد:  این قانون تا سال ۹۲ به اجرا درنیامد و با روی کارآمدن دولت یازدهم اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهارداشت: رئیس جمهور وزارت های بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف به ارائه برنامه اجرایی و عملیاتی منطبق بر اسناد بالادستی در راستای اجرایی کردن قانون خدمات درمانی کرد.

وی افزود: طرح بیمه همگانی سلامت برای تحت پوشش قراردادن افراد فاقد خدمات بیمه ای تهیه  و به تصویب رسید و اجرایی هم شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه سامانه بیمه سلامت همگانی از اردیبهشت ماه امسال راه اندازی و اقدام به ثبت نام از افراد فاقد دفترچه بیمه کرد، ادامه داد: تا تاریخ ۲۲ دی ماه بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰ هزار نفر در کشور صاحب دفترچه بیمه شدند.

محسنی بندپی گام دوم این طرح را ارتقا بخشیدن به بسته های خدمت بیمه سلامت ذکر کرد و گفت: پوشش خدمات بستری از ۴۰ درصد پرداخت هزینه ها توسط بیماران به زیر ۱۰ درصد در شهرها و برای روستاییان و عشایر هم به کمتر از ۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه تمامی داروهای پیوند ریه، کلیه و کبد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است، بیان کرد: ۷۵۰ برند دارویی بیماران صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ قلم داروی ناباروری هم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است، اظهارداشت: این امر در راستای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از راه اندازی سامانه پرونده الکترونیک بیمه اعتیاد خبرداد و گفت: با راه اندازی این سیستم درمان معتادان هم می پردازیم.

کردستان بیشترین جمعیت فاقد بیمه در کشور را داشت

محسنی بندپی با بیان اینکه کردستان در کل کشور تنها استانی که بیشترین جمعیت فاقد بیمه را داشت، بیان کرد: از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری کردستان تنها ۳۰۰ هزار نفر آن دارای بیمه بودند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه با اجرای طرح بیمه سلامت هم اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم این استان زیرچتر بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه کردستان نیازمند خدمات رسانی و نگاه ویژه ای است، عنوان کرد: ارائه خدمت در راستای برقراری عدالت اجتماعی از تاکیدات رئیس دولت یازدهم است و برهمین اساس نگاه ما به کردستان ویژه است.

  مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: از دیگر دلایلی که به کردستان توجه ویژه تری شد برخورداری اداره کل بیمه سلامت استان از ظرفیت بالای نیروی انسانی تحصیل کرده بود.

محسنی بندپی ادامه داد: به دلیل وجود بیش از ۷۰ درصد نیروهای تحصیل کرده و توانمند در این اداره کل می توانیم هر برنامه نوآورانه در نظام بیمه ای را در استان به اجرا درآوریم.

وی عنوان کرد: بستر اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه و الکترونیکی کردن آنها در کردستان وجود دارد و این امر در آینده این نزدیک محقق می شود.




دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 14:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن