تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهارت آموزي بايد به دغدغه و فرهنگ تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۷ب.ظ)
سرپرست دانشگاه جامع علمي کاربردي: مهارت آموزي بايد به دغدغه و فرهنگ تبديل شود دکتر اخباري سرپرست دانشگاه جامع علمي کاربردي، در نشست روساي مراکز علمي کاربردي فرهنگ و هنر گفت: مابايد توسط مراکز فرهنگ و هنر، مهارت آموزي را به يک دغدغه و فرهنگ تبديل کنيم و اگر اين کار صورت نگيرد، مدرک گرايي کشور را به يک مسير بي بازگشت مي‌برد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر اخباري افزود: ما دانشگاه نسل سوم هستيم و بايد علم را تجاري‌سازي کنيم، اين ديدگاه مقام معظم رهبري است که بر اقتصاد دانش‌بنيان تأکيد مي‌کنند و ما بايد بتوانيم با بومي‌سازي، مهارت را آموزش دهيم و نياز بازار کار را برآورده سازيم.
سرپرست دانشگاه جامع علمي کاربردي، گسترش مرزهاي دانش، رفع مشکلات و معضلات، تربيت نيروي متخصص و توسعه مرزهاي فرهنگي و اجتماعي جامعه را چهار مسؤوليت نظام آموزش عالي در هر کشوري دانست و افزود: ما بايد هرم مهارتي کشور را اصلاح کنيم و به خروجي دانشگاه توجه ويژه داشته باشيم که چند نفر از فارغ‌التحصيلان ما وارد بازار کارشده‌اند.
دکتر اخباري ادامه داد: از ديگر مباحث اساسي نظارت و ارزيابي است، به‌ويژه ارزيابي اساتيد که بايد در اين کار خبرگي ملاک عمل قرار گيرد.
وي در پايان تدوين سند راهبردي دانشگاه، اصلاح فرآيندها و بازنگري بخشنامه‌ها را از ديگر امور در دست اقدام برشمردند.
در ادامه دکتر شاه‌آبادي، رئيس موسسه علمي کاربردي فرهنگ و هنر گفت: هدف ما در دو سال گذشته حمايت تمام و کمال از مراکز فرهنگ و هنر بوده است و مهم‌ترين نياز آن‌ها در حال حاضر ثبات بيشتر است.
وي افزود: ما در وزارت ارشاد به فارغ‌التحصيلان مراکز فرهنگ و هنر احساس نياز مي‌کنيم و انتظار داريم سياست‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشگاه جامع علمي کاربردي بر هم منطبق باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن