تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تسريع در تعيين تکليف پرونده هاي كمتر از يكسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
رئيس کل دادگستري زنجان تاكيد كرد؛ لزوم تسريع در تعيين تکليف پرونده هاي كمتر از يكسال رئيس كل دادگستري استان زنجان در جلسه رسيدگي به وضعيت پرونده ها و مشکلات زندانيان تاکيد کرد که تسريع در تعيين تکليف متهمان و مشخص شدن وضعيت زنداني بودن يا نبودن اين افراد در کمتر از يکسال ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، جعفر گل محمدي اظهار کرد: در مورد محکوميت متهمان برخي پرونده هاي زندانيان شامل اشرار، سارقين و مخلان نظم و امنيت اجتماعي، يا جرايم عمدي که متعرض حريم خصوصي مردم شده اند شکي نيست.
وي گفت: برخي افراد نيز به دلايل ناخواسته و تحت تاثير عوامل مختلف اعم از تصادفات، جرايم غير عمد و مهريه در زندان هستند که برگزاري جلسات فوق در راستاي رسيدگي به وضعيت پرونده ها و مشکلات اين افراد برگزار مي شود.
وي کمک هاي انجام گرفته به زندانيان را در دو بخش ستاد ديه و انجمن حمايت از زندانيان قابل احصاء خواند و يادآور شد: انجمن حمايت از زندانيان زنجان از نظر ايجاد درآمد و کمک به خانوارهاي زندانيان برترين انجمن کشور است.
در اين جلسه قضات به گروه هاي مختلف تحت حوزه خود تقسيم، ضمن ديدار چهره به چهره با مددجويان، به مسائل و مشکلات آنان رسيدگي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن