تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803129272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی عالی نسب به بهره‌برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی عالی نسب به بهره‌برداری رسید
همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان،‌ معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی عالی‌نسب به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی عالی نسب به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی عسگری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی صبح امروز در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: به اذعان صنعتگران فعال در شهرک صنعتی عالی نسب دو سال قبل لیست بلندی از مشکلات و نیازهای این شهرک وجود داشت که خوشبختانه امروز این لیست به دو یا سه مورد کاهش یافته است.
وی افزود:‌ ایستگاه آتش نشانی یکی از خدماتی است که همه شهرک‌های صنعتی به آن نیاز دارند تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را ارایه دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خودروی آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مستقر نبود.
عسگری ادامه داد:‌ خوشبختانه در دهه فجر امسال 3 دستگاه خودرو و ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد که قطعا رضایتمندی صنعتگران را به همراه خواهد داشت.
عسگری گفت:‌ برای احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی عالی‌نسب بالغ بر 8.5 میلیارد ریال هزینه شده است و خودروی آتش نشانی آن نیز از مجهزترین و پیشرفته‌ترین خودروهای موجود است.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار کرد:‌ صنعتگران ما در سخت‌ترین شرایط و هجمه اقتصادی دشمن فعالیت خود را ادامه دادند و نگذاشتند تا چرخ صنعت بایستد و این جای تشکر و قدردانی از این فعالان اقتصادی را دارد.
غلامرضا نوری افزود:‌ مجلس شورای اسلامی نیز تلاش دارد تا با رفع موانع پیش روی تولید و رویکرد حمایتی، از این بخش اقتصادی مهم کشور حمایت کند.
وی ادامه داد:‌ ممانعت از واگذاری قطعی زمین‌های دولتی و ... باعث شده بود تا تولیدکنندگان رغبت کمی پیدا کنند ولی اخیرا در این خصوص قانونی به تصویب رسید تا این مشکل از پیش روی تولیدکنندگان برداشته شود.
نماینده بستان‌آباد با قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان برای حل مشکلات پیش روی صنعتگران، گفت:‌ به برکت نظام مقدس اسلامی مشکلات روز به روز برطرف شده و نیازهای صنعتگران تامین می‌شود. در هیچ نقطه استان کمبود زمین در شهرک های صنعتی نداریم معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در ادامه بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: تجمیع صنایع در شهرک‌های صنعتی باعث کاهش هزینه‌های ایجاد زیرساخت و کم شدن کار سرمایه‌گذاران برای استعلام از بخش‌های دیگر می‌شود که در این زمینه در کارگروه امور زیربنایی استان تصمیم گرفته شد تا هیچ زمینی در بیرون از شهرک‌های صنعتی تغییر کاربری داده نشود.
محمدصادق پورمهدی افزود: از طرفی تصمیم به عدم تغییر کاربری داده‌ایم ولی از آن طرف هم باید زمین مناسب برای سرمایه‌گذاران بخش صنعت ایجاد کنیم که این اتفاق افتاده و امروز می‌توان گفت که در هیچ نقطه استان کمبود زمین در شهرک های صنعتی نداریم.
وی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی عالی‌نسب اظهار داشت: آتش نشانی از ملزومات خدمات شهرک‌های صنعتی است و می‌توان از ظرفیت وجود چنین ایستگاه‌هایی برای اطراف شهرک نیز استفاده کرد.
پورمهدی بر لزوم احداث تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اشاره کرده و افزود: با توجه به بحران موجود در بخش تامین آب باید از آب تصفیه شده در فضای سبز شهرک‌های صنعتی استفاده کرد. انتهای پیام/60002
 

93/11/20 - 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن