تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپراتورهاي بندر شهيدرجايي تا ارديبهشت ۹۴ مشخص مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۱ق.ظ)
اپراتورهاي بندر شهيدرجايي تا ارديبهشت ۹۴ مشخص مي‌شوند معاون بندري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي سازمان بنادر و دريانوردي با اعلام خبر جذب اپراتور جديد براي ترمينال‌هاي کانتينري بندر شهيد رجايي تا اوايل سال آينده، گفت: تاکنون قرارداد با مشاور و شريک خارجي آن منعقد شده است و تلاش مي‌کنيم جذب اپراتورها در ارديبهشت سال ۹۴ عملياتي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي جهانديده در حاشيه آيين بهره‌برداري از پروژه‌هاي دريايي و بندري هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: تا پايان سال جاري ۶ هزار ميليارد تومان سرمايه بخش خصوصي در بنادر کشور جذب مي‌شود که اين امر موجب افزايش اشتغال‌زايي و در راستاي اقتصاد مقاومتي است.
معاون بندري و مناطق ويژه سازمان بنادر و دريانوردي ادامه داد: طبق فعاليت‌هاي مطالعاتي برنامه‌ريزي کرديم، کاهش زمان و هزينه حمل کالا در بنادر کشور هر چه بهتر عملياتي شود.
وي افزود: تلاش مي‌کنيم نرخ تمام شده حمل کالا و زمان آن در بنادر کاهش يابد و بنادر بازرگاني کشور به بنادر نسل سوم و قابل رقابت در منطقه تبديل شوند.
معاون مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي اظهار کرد: به استناد مجوزهاي بودجه سال ۹۳ و ۹۴، مي‌توانيم بخشي از پروژه‌هاي محوطه بندري را براي بخش خصوصي نزد بانک‌ها تضمين کنيم.
وي ادامه داد: سازمان بنادر و دريانوردي تلاش کرده است، تسهيلات ارزان‌قيمت براي توسعه تجهيزات ارائه دهد و يا سود تسهيلاتي که بخش خصوصي دريافت مي‌کند را در قالب يارانه به متقاضيان پرداخت کند.
جهانديده تصريح کرد: فاز سوم بندر شهيد رجايي چندي پيش با حضور معاون اول رئيس جمهور کلنگ‌زني شد که با تکميل اين پروژه ظرفيت بندر شهيد رجايي به هشت ميليون کانتينر افزايش مي‌يابد.
وي اضافه کرد: با تجهيز يال‌هاي شرقي و غربي ترمينال دوم بندر شهيد رجايي، به ظرفيت تخليه و بارگيري کانتينري اين بندر افزوده مي‌شود.
معاون بندري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي سازمان بنادر و دريانوردي، درباره جذب اپراتور جديد براي بندر شهيد رجايي تا اوايل سال آينده، گفت: در اين باره قرارداد با مشاور و شريک خارجي آن منعقد شده است و حدود يک ماه است که مشاور فعاليت خود را آغاز کرده است.
وي تأکيد کرد: تلاش مي‌کنيم اپراتور در خور صلاحيت براي بزرگ‌ترين بندر کانتينري کشور کشف و جذب شود؛ در همين رابطه، طبق اعلام مشاور تلاش کرده‌ايم عجله‌اي در اين کار نداشته باشيم تا نتيجه مطالعات به خوبي مشخص شود.
جهانديده همچنين از برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به منظور جذب اپراتورهاي جديد در ترمينال‌هاي يک و دو کانتينري بندر شهيد رجايي طي ارديبهشت سال ۹۴ خبر داد.
عضو هيئت عامل سازمان بنادر و دريانوردي با بيان اينکه ظرفيت فعلي بندر شهيد رجايي ۶ ميليون TEU است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال خريد گنتري‌کرين (جرثقيل‌هاي مخصوص تخليه و بارگيري کانتينر) براي يال‌هاي شرقي و غربي ترمينال دوم بندر شهيد رجايي هستيم.
يادآور مي‌شود هم‌زمان با هشتمين روز از دهه فجر سال ۹۳ بهره‌برداري از تعداد ۱۵ پروژه در بخش‌هاي عمراني، سرمايه‌گذاري و فني در بندر شهيد رجايي بااعتباري بالغ‌بر هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال آغاز شد، در آيين افتتاح اين پروژه‌ها جهانديده معاون امور بندري و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي سازمان بنادر و دريانوردي و برخي مديران اين سازمان، ابراهيم ايدني مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان و جمعي از مديران عضو شوراي حمل‌ونقل اين استان حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن