تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوري‌هاي کليدي در صنعت برق رصد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۱ب.ظ)
فناوري‌هاي کليدي در صنعت برق رصد مي‌شود مديرکل دفتر آموزش، تحقيقات و فناوري وزارت نيرو از امضا و مبادله يادداشت‌تفاهم همکاري ميان معاونت تحقيقات و منابع انساني وزارت نيرو و معاونت امور بين‌الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي رصد فناوري‌هاي کليدي صنعت برق خبر داد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، حسين بنکداري اظهار داشت: اين يادداشت‌تفاهم توسط علي‌اکبر مهاجري، معاون تحقيقات و منابع انساني وزارت نيرو و علي‌مرتضي بي‌رنگ، معاون امور بين‌الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در حضور سورنا ستاري، معاون علمي و فناوري رياست جمهوري و حميد چيت‌چيان، وزير نيرو امضا و مبادله شد.
وي پژوهش، فناوري و تجاري‌سازي را حلقه‌هاي اصلي توسعه متوازن و پايدار کشور عنوان کرد و افزود: تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها و برقراري ارتباط منسجم بين پژوهش، فناوري و چرخه‌ تجاري‌سازي صنعتي، نه‌تنها به گسترش شرکت‌هاي دانش‌بنيان و دانايي‌محور کمک مي‌کند، بلکه توليد ثروت ازطريق دانش و علم را براي کشور به ارمغان مي‌آورد.
وي با بيان اينکه صنعت آب و برق بايد بيش از پيش به سمت توسعه فناوري و تجاري‌سازي حرکت کند، افزود: در همين راستا شناسايي و رصد فناوري‌هاي کليدي و حساس صنعت آب و برق و پايش فناوري‌ها در ساير نقاط جهان، مي‌تواند به رشد متوازن و پوياي فناوري‌هاي صنعت آب و برق کمک کند.
بنکداري ادامه داد: با توجه به تاکيد وزير نيرو براي کاهش وابستگي علمي و فناوري در صنعت آب و برق و حمايت از ساخت داخل و توليد بومي، دفتر آموزش، تحقيقات و فناوري وزارت نيرو تلاش کرده است با برقراري ارتباط سازمند با معاونت امور بين‌الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، پروژه‌ مهم رصد فناوري‌هاي کليدي صنعت آب و برق را آغاز کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن