تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت باید آمار دقیق از افراد بی نیاز به یارانه نقدی استخراج کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
دولت باید آمار دقیق از افراد بی نیاز به یارانه نقدی استخراج کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با کار کارشناسی و برمبنای اطلاعات واقعی ، آمار دقیق از افرادی که نیاز به یارانه نقدی ندارند؛ استخراج کند.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، حجت الاسلام محمد رجایی افزود: مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف یارانه نقدی افراد دارای درآمد بالای 25 میلیون ریال ،گستره فراوانی را شامل می شود.

وی اظهارکرد: با توجه به نظرات دولت و برخی کارشناسان بنا شد در این زمینه فعلا صبر شود تا ببنیم دولت چه پیشنهاد خاصی برای هدفمندشدن پرداخت یارانه به افراد نیازمند دارد.

وی بیان کرد:معتقدم در نظر گرفتن درآمد 25 میلیون ریال برای حذف یارانه بسیار پایین است زیرا یک خانواده در شهری بزرگ در صورت مستاجر بودن و داشتن حداقل یک دانشجو با این میزان درآمد ماهیانه، از دریافت یارانه بی نیاز نیستند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که باید یارانه افراد بی نیاز به یارانه نقدی حذف شود که البته قطعیت این موضوع در تصمیم گیری نمایندگان در صحن علنی روشن می شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهادات زیادی از سوی کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص حذف یارانه نقدی افراد پر درآمد ارائه و این پیشنهاد با اکثریت آراء نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق مصوب شد.

وی با بیان اینکه هیچ آمار دقیقی از شمار دقیق افراد دارای درآمد بالای 25 میلیون ریال موجود نیست، افزود: استخراج آمار کارمندان در این رابطه راحت است اما درآمد مشاغل آزاد با مسائل متعددی رو به روست.

رجایی گفت:در نظر گرفتن پایه درآمد حداقل 35 میلیون ریال به بالا و حداکثر50 میلیون ریال به بالا را برای حذف یارانه نقدی ، منطقی تر به نظر می رسد زیرا افرادی که این گروه ها را شامل می شوند بیش از افراد دارای درآمد 25 میلیون ریال به بالا بی نیاز از یارانه هستند.

وی تصریح کرد: البته در روستاها و شهرهای کوچک نیز افراد با درآمد بالای 35 میلیون ریال بسیار کم هستند و اگر قرار است اتفاقی در هدفمند شدن یارانه بیفتد باید حساب شده و با برنامه ریزی باشد.

لایحه بودجه سال آینده کل کشور بالغ برهشت میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال می باشد./ایرنا/110



۱۹/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن