تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام 1045 باند سرقت در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انهدام 1045 باند سرقت در پايتخت
فرمانده انتظامي تهران بزررگ از وقوع 61 سرقت مسلحانه در پايتخت از ابتداي سال تا كنون خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسيدن چهارشنبه آخر سال، طي دو هفته گذشته 35 تن مواد محترقه در تهران كشف و ضبط شد.


به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين ساجدي‌نيا با اشاره به انهدام 1045 باند سرقت در پايتخت اظهار داشت: طي 10 ماهه گذشته مأموران پليس آگاهي تهران موفق شدند 140 باند سرقت از منزل، 132 باند جعل و كلاهبرداري، 169 باند لوازم داخل خودرو، 98 باند سرقت به عنف و زورگيري 106 باند سرقت خودرو را شناسايي و منهدم كنند. وي از شناسايي چند باند سرقت ديگر نيز خبر داد و گفت: تا پايان سال اعضاي اين باند در سه عمليات گسترده ديگر دستگير مي‌شوند.
 
   سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي در نوروز مرخصي ندارند
سردار ساجدي‌نيا همچنين از هماهنگي‌هاي انجام شده با قوه‌قضائيه در رابطه با سارقان خشن و خطرناك در ايام نوروز خبر داد و گفت: قرار شد در ايام نوروز براي امنيت بيشتر مردم به سارقان سابقه‌دار و خطرناك مرخصي ندهند.

   وقوع 61 سرقت مسلحانه در پايتخت
فرمانده انتظامي پايتخت همچنين از وقوع 61 مورد سرقت مسلحانه در پايتخت از ابتداي سال تا كنون خبر داد و گفت: 59 مورد از اين سرقت‌ها توسط مأموران پليس آگاهي به سرعت كشف شد و دو مورد ديگر هم به زودي شناسايي مي‌شوند.
وي با بيان اينكه در بحث قتل و جرائم خشن رشد زيادي نداشتيم، افزود: آمارها نشان مي‌دهد از ابتداي امسال تا كنون نزاع‌هاي دسته‌جمعي هم كاهش داشته اما نزاع‌هاي دو نفره با افزايش مواجه بوده است.

    كشف 14 تن موادمخدر و انهدام 71 باند در پايتخت
سردار ساجدي‌نيا در ادامه با اشاره به كشف 14 تن انواع مواد مخدر در 11 ماهه امسال گفت: در اين مدت در 280 مرحله عمليات 71 باند قاچاق مواد مخدر در تهران منهدم شد كه 57 نفر از دستگيرشدگان از عوامل اصلي بودند.

   جايي براي تحويل معتادان وجود ندارد
وي با بيان اينكه روزانه حدود 140 خرده‌فروش مواد در سطح شهر دستگير مي‌شوند، اظهار داشت: همانطور كه بارها تأكيد كرده‌ام، پليس آمادگي صددرصد براي جمع‌آوري اين افراد را دارد اما متأسفانه ظرفيت‌هاي موجود كفاف اين تعداد را نمي‌دهد چون فقط بحث دستگيري نيست بلكه مسئولان مربوطه هم بايد با پليس همكاري كنند تا پس از جمع‌آوري معتادان جايي براي تحويل آنها هم وجود داشته باشد اين در حالي است كه شهرداري تهران قرار بود تا ابتداي بهمن معادل ظرفيت پذيرش 4هزار معتاد در اختيار ما قرار دهد كه اين امر هنوز محقق نشده است.

   كشف 35 تن مواد محترقه در پايتخت
سردار ساجدي‌نيا در ادامه با اشاره به نزديك بودن چهارشنبه آخر سال از تشديد نظارت پليس امنيت و پليس آگاهي تهران براي برقراري امنيت شهروندان خبر داد و گفت: طي دو هفته گذشته بيش از 15 ميليون قطعه مواد محترقه بالغ بر 35 تن كشف و ضبط شد و 53 نفر نيز دستگير شدند.

   افزايش گشت‌هاي پليس در ايام عيد نوروز
رئيس پليس پايتخت درخصوص تمهيدات پليس در روزهاي پاياني سال اظهار داشت: از اول اسفند طرح ويژه‌اي در اطراف مراكز خريد و بازار تهران اجرا مي‌شود. همچنين در ايام نوروز هم تمام يگان‌هاي پليس در سطح محلات مستقر خواهند شد و علاوه بر 400 گشت همزمان در سطح پايتخت گشت‌هاي پليس امنيت، پليس آگاهي، يگان امداد و. . . نيز به كمك ما خواهند آمد به طوري كه مردم پايتخت شاهد حضور پررنگ پليس در محلات مي‌شوند. وي گفت: به منظور تسهيل استفاده از صندوق‌هاي امانات در بانك‌ها نيز جلساتي را با مديران چند بانك‌ در سطح تهران داشتيم تا در تعطيلات نوروز شهروندان بتوانند از اين صندوق‌ها استفاده كنند.

   برخورد با آتليه‌ها، كافي‌شاپ‌ها و سفره‌خانه‌هاي متخلف
سردار ساجدي‌نيا   همچنين با هشدار به آتليه‌ها، سفره‌خانه‌ها و كافي‌شاپ‌هاي متخلف نيز گفت: از ابتداي سال چندين سفره‌خانه و كافي‌شاپ پلمب شدند كه يا مجوز نداشتند يا در آنها اقدامات مجرمانه‌اي انجام مي‌شد. به گفته وي، طرح شناسايي و برخورد با آتليه‌هاي غيرمجاز و متخلف تعطيل نشده و همچنان ادامه دارد.

   حضور پليس امنيت اخلاقي در حاشيه برگزاري جشنواره فجر
فرمانده انتظامي تهران در ادامه از حضور گشت امنيت اخلاقي در حاشيه برگزاري جشنواره فجر نيز خبر داد و گفت: مأموران مستقر با هر بداخلاقي و ناهنجاري كه ببينند برخورد مي‌كنند كه اين برخورد شامل همه اقشار مردم است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن