تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817240432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق گازپروم و ترکیه در خصوص مسیر بخشی از خط لوله ترکیش استریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توافق گازپروم و ترکیه در خصوص مسیر بخشی از خط لوله ترکیش استریم خبرگزاری پانا : شرکت بزرگ گازپروم روسیه روز شنبه اعلام کرد در خصوص خطوط کلی بخشی از مسیر خط لوله جدید انتقال گاز به ترکیه با تانر ایلدیز، وزیر انرژی ترکیه توافق کرده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن ساعت 08:10

خبرگزاری پانا+

 به گزاش خبرگزاری پانا ، انتظار می رود خط لوله انتقال گاز که از ترکیه می گذرد، جایگزین پروژه ساوت استریم شود که روسیه به علت اختلافات با اروپا بر سر اوکراین آن را کنار گذاشت. مقامات مسکو و آنکارا هفته پیش اجرای بخش فنی پروژه ترکیش استریم را آغاز کردند تا مشکلات متعددی را که در این زمینه وجود دارد، حل و فصل و زمینه را برای عملیاتی کردن پروژه فراهم کنند. شرکت گازپروم در بیانیه ای اعلام کرد خط لوله جدید از شهر لولبورگاز در شمال غرب دور ترکیه و سپس از شهر ایپسالا در مرزهای یونان و ترکیه خواهد گذشت.
اولین شاخه این خط لوله که نهصد کیلومتر طول خواهد داشت، ظرفیت انتقال پانزده میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون متر مکعب گاز را در سال خواهد داشت اما در نهایت با اضافه شدن سه شاخه دیگر ظرفیت کلی انتقال گاز از این خط لوله به شصت و سه میلیارد مترمکعب در سال خواهد رسید.
کشورهای اروپایی می توانند از این خط لوله برای تامین گاز مورد نیاز خود استفاده کنند اما مسئولان شرکت گازپروم اواسط ژانویه به کشورهای اروپایی اعلام کردند که با هزینه های خودشان باید خط لوله گاز احداث کنند زیرا گازپروم دیگر قصد ندارد از طریق اوکراین گاز مورد نیاز آنها را تامین کند.
شرکت گازپروم روسیه روز سه شنبه تصریح کرد قسمتی از پروژه خط لوله انتقال گاز ترکیش استریم را که از بستر دریا عبور می کند، خودش خواهد ساخت اما بخش زمینی آن در خاک ترکیه با کمک شرکت بوتاس ترکیه ساخته خواهد شد.
روسیه تلاش می کند تا به اروپایی ها ثابت کند که قادر است مشتریان جدیدی مثل ترکیه در مرزهای اروپا و همچنین در خارج از منطقه مثل چین برای خود پیدا کند.
روسیه اول دسامبر گذشته اعلام کرد در چارچوب پروژه ترکیش استریم دومین خط لوله انتقال گاز میان روسیه و ترکیه را که از بستر دریا عبور می کند، خواهد ساخت. روسیه پس از کنار گذاشتن اوکراین در زمینه صادرات گاز به اروپا، روی ترکیه حساب باز کرده است و ترکیه را شریک راهبردی جدید خود در بخش گاز می داند.
ولادیمیر پوتین در توضیح علت کنار گذاشتن پروژه ساوت استریم توسط مسکو تاکید کرده است کارشکنی ها و مواضع خصمانه اتحادیه اروپا در قبال این پروژه دولت روسیه را مجبور کرد از اجرای آن منصرف شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، روسیه در نظر دارد به منظور انتقال گاز به مشتریان خود در اروپا، در مناطق مرزی ترکیه و یونان یک مرکز بزرگ گازی ایجاد کند. الکسی میلر، رئیس شرکت بزرگ گازپروم روسیه تاکید کرده است نقش اوکراین به عنوان کشور ترانزیت صادرات گاز روسیه به اروپا به نفع ترکیه به صفر خواهد رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن